Kvällen kommer med stormsteg å :tired: med den!

Kvällen kommer med stormsteg å sömnen :tired: med den!
~♦~♥~♦~

~♦~♥~♦~
Nu kallar kudden på mig den riktigt bönar å ber att jag ska komma dit å lägga ner mitt huvud å vet ni en sak...........Jag tror bestämt att jag ska lyda den här gången ;)
Ikväll tror jag att min mage totalt fick spatt å spe å blev galen.....den lever sju å en halv jävul så min nygjorda jordgubbsglass som jag skulle njuta av framför tv:n ikväll sket sig totalt ;( jag som var så sugen på de jätte sugen :(
~♦~♥~♦~
Men imorron ska jag ge mig på den å mysa ihop mig i soffan på kvällen de längtar jag till redan, för en fredag kväll med tända ljus å mysdressen å glass å en bra film de är mysigt kan jag lova ;(
~♦~♥~♦~
Men nu säger jag Natti Natti till er alla hoppas ni får Sova Gott å drömma sött så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd ;P
~♦~♥~♦~
Å till gumman min tack för stunden idag å hoppas du får sova gott trots värken så ses vi imorron om du orkar titta in en stund för saknar dig massor :love:
~♦~♥~♦~
Å till min bonus dotter ta de lugnt nu innan ni reser ta inte ut dig helt innan avresa för du ska ju kunna njuta av semester/smekmånaden ju å njut lite för mig oxå saknar dig oxå massor :love:
~♦~♥~♦~
~NATTI NATTI SUSSA SÖTT~
~♦~♥~♦~

~♦~♥~♦~
~DON'T LET DE BIG BUGS BITE~

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Kvällen kommer med stormsteg å :tired: med den!

Kvällen kommer med stormsteg å sömnen :tired: med den!
~♦~♥~♦~

~♦~♥~♦~
Nu kallar kudden på mig den riktigt bönar å ber att jag ska komma dit å lägga ner mitt huvud å vet ni en sak...........Jag tror bestämt att jag ska lyda den här gången ;)
Ikväll tror jag att min mage totalt fick spatt å spe å blev galen.....den lever sju å en halv jävul så min nygjorda jordgubbsglass som jag skulle njuta av framför tv:n ikväll sket sig totalt ;( jag som var så sugen på de jätte sugen :(
~♦~♥~♦~
Men imorron ska jag ge mig på den å mysa ihop mig i soffan på kvällen de längtar jag till redan, för en fredag kväll med tända ljus å mysdressen å glass å en bra film de är mysigt kan jag lova ;(
~♦~♥~♦~
Men nu säger jag Natti Natti till er alla hoppas ni får Sova Gott å drömma sött så hörs vi imorron med lite mer klotter å kladd ;P
~♦~♥~♦~
Å till gumman min tack för stunden idag å hoppas du får sova gott trots värken så ses vi imorron om du orkar titta in en stund för saknar dig massor :love:
~♦~♥~♦~
Å till min bonus dotter ta de lugnt nu innan ni reser ta inte ut dig helt innan avresa för du ska ju kunna njuta av semester/smekmånaden ju å njut lite för mig oxå saknar dig oxå massor :love:
~♦~♥~♦~
~NATTI NATTI SUSSA SÖTT~
~♦~♥~♦~

~♦~♥~♦~
~DON'T LET DE BIG BUGS BITE~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON