Loppan den lilla Loppan ;)

:love: DVÄRG PINCHERN LOPPAN :love:
»♥«

»♥«

Jag var ju bara tvungen att göra ett
litet litet inlägg med Loppan för kom
på att jag ju visat bilder på dom andra
två hundarna som bor här så
självklart måste ju lilla loppan oxå få
vara med på ett hörn
»♥«
PANELHÖNAN KALLAS HON HÄR PÅ
BILDEN :love:
»♥«
Hon har en otrolig personlighet kan
jag ju erkänna å hon formligen älskar
att få vara i centrum av alla å få allas
uppmärksamhet, världens goaste
hund är hon.

»♥«

»♥«
Hon skulle göra allt för lite kel om
så bara för en liten liten stund ;)
å som ni ser stämmer de väldigt
bra på just den här bilden
ha ha ha.
»♥«
Till saken hör att de är just min mamma
som hon inte tycker ska

lösa korsord, för varenda gång
mamma satte sig vid bordet å
skulle lösa korsord så kom Loppan
å hon satt länge i mitt knä å bara
tittade på mamma, sen smög hon

över bordet å satte sig på korsordet
exakt där mamma skulle skriva.

»♥«
KORSORDSSABOTÖREN KALLAS HON EFTER
DEN HÄR BILDEN :love:

»♥«
Var bara tvungen att fota de för
hur söt kan man vara där man
sitter på tidningen :love:

Men tro inte att dom får vara på
bordet för de utan detta var ett undantag
från regeln.....dom andra gångerna
stoppade vi henne.
»♥«

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Loppan den lilla Loppan ;)

:love: DVÄRG PINCHERN LOPPAN :love:
»♥«

»♥«

Jag var ju bara tvungen att göra ett
litet litet inlägg med Loppan för kom
på att jag ju visat bilder på dom andra
två hundarna som bor här så
självklart måste ju lilla loppan oxå få
vara med på ett hörn
»♥«
PANELHÖNAN KALLAS HON HÄR PÅ
BILDEN :love:
»♥«
Hon har en otrolig personlighet kan
jag ju erkänna å hon formligen älskar
att få vara i centrum av alla å få allas
uppmärksamhet, världens goaste
hund är hon.

»♥«

»♥«
Hon skulle göra allt för lite kel om
så bara för en liten liten stund ;)
å som ni ser stämmer de väldigt
bra på just den här bilden
ha ha ha.
»♥«
Till saken hör att de är just min mamma
som hon inte tycker ska

lösa korsord, för varenda gång
mamma satte sig vid bordet å
skulle lösa korsord så kom Loppan
å hon satt länge i mitt knä å bara
tittade på mamma, sen smög hon

över bordet å satte sig på korsordet
exakt där mamma skulle skriva.

»♥«
KORSORDSSABOTÖREN KALLAS HON EFTER
DEN HÄR BILDEN :love:

»♥«
Var bara tvungen att fota de för
hur söt kan man vara där man
sitter på tidningen :love:

Men tro inte att dom får vara på
bordet för de utan detta var ett undantag
från regeln.....dom andra gångerna
stoppade vi henne.
»♥«

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON