Mitt arma huvud....de gör mig sömnlös ;(

Ja jag vet jag har ju redan skrivit en nattblogg så då borde de ju räcka där men känner mig så frustrerad att jag bara vill SKRIIIIKA rakt ut när jag inte får sova pga skallen ;(
Har gjort ett tapper försök å tio försök till men nää skallen gör så inåt h-vete ont så jag kan inte slappna av så mycke att jag kan somna, även om jag skulle behöva de just nu för är enormt :tired: nu å skallen känns som om den är fylld med bly å vadd på samma gång :question: fråga inte hur de går ihop för de vet jag ärligt talat inte........men de är så de känns just nu.

Frustrationen över att ha ont i skallen dygnet runt, vecka ut vecka in å år ut år in är enorm kan jag lova er, man känner sig som på bilden här under hela förbannade tiden nästan....visst kan jag vissa dagar se de ljusare än just nu men när den är som nu så går den inte ens att ignorera som annars å man känner sig nästan sjuk :S å till viss del är man väl sjuk om man ska vara KRASS om de hela men jag hatar att vara just KRASS när de gäller min skalle för de gör en bara mer deppig så den biten undviker jag in i de längsta utan brukar tänka de kunde varit värre, å de finns dom som har de så mycke värre än mig....å då brukar jag genast rycka upp mig.



Men ibland vill man bara dra nå gammalt över sig å sen hoppas att man försvinner å aldrig mer behöver komma fram......men de funkar ju inte heller har ju familjen, släkten, min underbara son å vänner som är värda sin vikt i guld :love: dom älskar jag mer än livet själv, för utan dom skulle jag inte orka stå upprätt ens utan då skulle jag nog isolerat mig för flera år sen ;(

Men jag ska i alla fall göra ännu ett försök att infinna mig i sömnens land om de går.....har tagit lite extra medicin å med lite otur kanske man får somna om ett tag ;P nu tänker ni säkert "varför otur hon vill ju sova".....men de är för att tur är de sista jag har så då brukar jag önska lite otur istället för att gardera mig så att säga för skam den som ger sig sägs de ju. :bigeyes:

Sen måste jag ju få lite sömn i alla fall så jag orkar följa med min gumma om hon nu är så pigg att hon orkar åka nånstans imorron vill säga, men gör hon de ska jag ju följa med på stan en stund så vill ju vara lite utvilad för dom stunderna är heliga....så nu gör jag ett nytt försök att sova men jag återkommer imorron :S menar senare idag har visst redan blivit imorron :)

Å till gumman min den här bilden är till dig för du är mitt allt å utan dig skulle jag inte orka med min värk du gör att jag orkar å de är värt enormt mycke ska du veta så den här är för dig :love:



♣ TACK FÖR ATT DU FINNS VID MIN SIDA I VÅTT Å TORRT, DAG SOM NATT ♣
♣ Å I MOTGÅNG Å MEDGÅNG TILL DÖDEN SKILJER OSS ÅT ♣
♣ LOVE YA AV HELA MITT HJÄRTA ♣

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Mitt arma huvud....de gör mig sömnlös ;(

Ja jag vet jag har ju redan skrivit en nattblogg så då borde de ju räcka där men känner mig så frustrerad att jag bara vill SKRIIIIKA rakt ut när jag inte får sova pga skallen ;(
Har gjort ett tapper försök å tio försök till men nää skallen gör så inåt h-vete ont så jag kan inte slappna av så mycke att jag kan somna, även om jag skulle behöva de just nu för är enormt :tired: nu å skallen känns som om den är fylld med bly å vadd på samma gång :question: fråga inte hur de går ihop för de vet jag ärligt talat inte........men de är så de känns just nu.

Frustrationen över att ha ont i skallen dygnet runt, vecka ut vecka in å år ut år in är enorm kan jag lova er, man känner sig som på bilden här under hela förbannade tiden nästan....visst kan jag vissa dagar se de ljusare än just nu men när den är som nu så går den inte ens att ignorera som annars å man känner sig nästan sjuk :S å till viss del är man väl sjuk om man ska vara KRASS om de hela men jag hatar att vara just KRASS när de gäller min skalle för de gör en bara mer deppig så den biten undviker jag in i de längsta utan brukar tänka de kunde varit värre, å de finns dom som har de så mycke värre än mig....å då brukar jag genast rycka upp mig.



Men ibland vill man bara dra nå gammalt över sig å sen hoppas att man försvinner å aldrig mer behöver komma fram......men de funkar ju inte heller har ju familjen, släkten, min underbara son å vänner som är värda sin vikt i guld :love: dom älskar jag mer än livet själv, för utan dom skulle jag inte orka stå upprätt ens utan då skulle jag nog isolerat mig för flera år sen ;(

Men jag ska i alla fall göra ännu ett försök att infinna mig i sömnens land om de går.....har tagit lite extra medicin å med lite otur kanske man får somna om ett tag ;P nu tänker ni säkert "varför otur hon vill ju sova".....men de är för att tur är de sista jag har så då brukar jag önska lite otur istället för att gardera mig så att säga för skam den som ger sig sägs de ju. :bigeyes:

Sen måste jag ju få lite sömn i alla fall så jag orkar följa med min gumma om hon nu är så pigg att hon orkar åka nånstans imorron vill säga, men gör hon de ska jag ju följa med på stan en stund så vill ju vara lite utvilad för dom stunderna är heliga....så nu gör jag ett nytt försök att sova men jag återkommer imorron :S menar senare idag har visst redan blivit imorron :)

Å till gumman min den här bilden är till dig för du är mitt allt å utan dig skulle jag inte orka med min värk du gör att jag orkar å de är värt enormt mycke ska du veta så den här är för dig :love:



♣ TACK FÖR ATT DU FINNS VID MIN SIDA I VÅTT Å TORRT, DAG SOM NATT ♣
♣ Å I MOTGÅNG Å MEDGÅNG TILL DÖDEN SKILJER OSS ÅT ♣
♣ LOVE YA AV HELA MITT HJÄRTA ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON