Morgonstund har guld i mun...;)


»»♥««

Morgonstund har guld i mun å idag känner jag mig på ett strålande humör :D bilden stämmer så himla bra in på mig har fått mitt kaffe å ska kolla mailen enda skillnaden är väl att jag inte är en ekorre ha ha ha men annars stämmer den väldigt bra :D
»»♥««

Vaknade i dag å de var lite lite snö på taken å backen :) blev väldigt glad för med snö blir de ljusare å finare ute än detta mörker å slask så känns bra med snö trots allt.
Jag vet.......många hatar vintern men jag älskar den för mitt huvud blir lugnare när de är kallare ute, :) sen så tycker jag de ska vara snö ute när första advent kommer å julsakerna ska fram för då vill jag ha snö för stämningens skull :)
»»♥««

Men idag blir en dag med mycke mys för nå annat vill inte huvudet göra tydligen :( skulle egentligen behöva städa men de kommer huvudet absolut inte godkänna så bara gilla läget :mad: under protest kan jag ju säga.....gillar inte läget frivilligt.
»»♥««

Ha de gott alla idag så hörs vi säkert lite senare med nåt litet inlägg om dagens händelser eller om de dyker upp nån händelse från mitt liv när jag var yngre de är möjligt får se hur de känns.
»»♥««


»»♥««

♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Morgonstund har guld i mun...;)


»»♥««

Morgonstund har guld i mun å idag känner jag mig på ett strålande humör :D bilden stämmer så himla bra in på mig har fått mitt kaffe å ska kolla mailen enda skillnaden är väl att jag inte är en ekorre ha ha ha men annars stämmer den väldigt bra :D
»»♥««

Vaknade i dag å de var lite lite snö på taken å backen :) blev väldigt glad för med snö blir de ljusare å finare ute än detta mörker å slask så känns bra med snö trots allt.
Jag vet.......många hatar vintern men jag älskar den för mitt huvud blir lugnare när de är kallare ute, :) sen så tycker jag de ska vara snö ute när första advent kommer å julsakerna ska fram för då vill jag ha snö för stämningens skull :)
»»♥««

Men idag blir en dag med mycke mys för nå annat vill inte huvudet göra tydligen :( skulle egentligen behöva städa men de kommer huvudet absolut inte godkänna så bara gilla läget :mad: under protest kan jag ju säga.....gillar inte läget frivilligt.
»»♥««

Ha de gott alla idag så hörs vi säkert lite senare med nåt litet inlägg om dagens händelser eller om de dyker upp nån händelse från mitt liv när jag var yngre de är möjligt får se hur de känns.
»»♥««


»»♥««

♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON