Natt å jag är vaken :bigeyes:

Mitt i natten å jag är vaken ännu WOW :bigeyes:


≈♥≈ ≈♥≈ ≈♥≈
Nää nu chockar jag mig själv med att fortfarande sitta vid datorn den här tiden vart tog tiden egentligen vägen ikväll :question: :question: :question: den bara sprang iväg.
Kan ha varit de trevliga sällskapet jag hade ikväll för min gumma var förbi å har inte sett henne på över en vecka så ni ska bara veta vad välkommen hon var :love: otroligt välkommen var hon.
Så när hon for så var jag ut med alla hundarna innan jag åt lite kvällsfika eller heter de nattfika kanske :blush: sen var de borsta tänderna å hoppa i jamasen SKÖNT SKÖNT SKÖNT var de ;)
≈♥≈
Sen efter de var jag ju bara tvungen å gå in å svara på lite kommentarer jag fått in under kvällen å visst jag får väl inte så mycke som många får men de gör inte nåt jag är så glad för varje lite kommentar jag får alltid kul å höra att de finns dom som faktiskt tycker om min blogg GAMMAL TANT som man är :S men blir ändå glad varje gång nån skriver till mig så vill ju alltid göra bort å svara alla innan jag somnar :D
≈♥≈
Hade besöks rekord igår hi hi hi kommer låta futtigt för många av er men för mig var de lycka  att hela 30 st varit in på min sida å många av dom kommenterat att dom tyckte om min sida sånt värmer ett gammalt hjärta ska ni veta <3 jätte mycke.
:love: SÅ TILL ER ALLA TUSEN TACK FÖR ALLA FINA ORD NI ÄR GULD VÄRDA :love:
≈♥≈ ≈♥≈ ≈♥≈
♥ ETT SPECIELLT TACK VILL JAG SKICKA TILL LINNEA FÖR DOM VARMA Å FINA ORDEN ♥
♥ OM VAD JAG OXÅ FÖRTJÄNAR, DU VAR UNDERBAR SÅ TILL DIG TUSEN TUSEN TACK. ♥
≈♥≈
Linneas blogg hittar ni om ni klickar på namnet hennes här ovanför en super go tjej med en super fin blogg så kika gärna in till henne om ni kan de är hon värd.
≈♥≈
Så nu säger jag Natti Natti till er alla hoppas ni får Sova Gott å Drömma Gott.
Vi syns imorron med lite mer klotter å kladd.
;) LOVE YA ALL AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ;)
≈♥≈ ≈♥≈ ≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natt å jag är vaken :bigeyes:

Mitt i natten å jag är vaken ännu WOW :bigeyes:


≈♥≈ ≈♥≈ ≈♥≈
Nää nu chockar jag mig själv med att fortfarande sitta vid datorn den här tiden vart tog tiden egentligen vägen ikväll :question: :question: :question: den bara sprang iväg.
Kan ha varit de trevliga sällskapet jag hade ikväll för min gumma var förbi å har inte sett henne på över en vecka så ni ska bara veta vad välkommen hon var :love: otroligt välkommen var hon.
Så när hon for så var jag ut med alla hundarna innan jag åt lite kvällsfika eller heter de nattfika kanske :blush: sen var de borsta tänderna å hoppa i jamasen SKÖNT SKÖNT SKÖNT var de ;)
≈♥≈
Sen efter de var jag ju bara tvungen å gå in å svara på lite kommentarer jag fått in under kvällen å visst jag får väl inte så mycke som många får men de gör inte nåt jag är så glad för varje lite kommentar jag får alltid kul å höra att de finns dom som faktiskt tycker om min blogg GAMMAL TANT som man är :S men blir ändå glad varje gång nån skriver till mig så vill ju alltid göra bort å svara alla innan jag somnar :D
≈♥≈
Hade besöks rekord igår hi hi hi kommer låta futtigt för många av er men för mig var de lycka  att hela 30 st varit in på min sida å många av dom kommenterat att dom tyckte om min sida sånt värmer ett gammalt hjärta ska ni veta <3 jätte mycke.
:love: SÅ TILL ER ALLA TUSEN TACK FÖR ALLA FINA ORD NI ÄR GULD VÄRDA :love:
≈♥≈ ≈♥≈ ≈♥≈
♥ ETT SPECIELLT TACK VILL JAG SKICKA TILL LINNEA FÖR DOM VARMA Å FINA ORDEN ♥
♥ OM VAD JAG OXÅ FÖRTJÄNAR, DU VAR UNDERBAR SÅ TILL DIG TUSEN TUSEN TACK. ♥
≈♥≈
Linneas blogg hittar ni om ni klickar på namnet hennes här ovanför en super go tjej med en super fin blogg så kika gärna in till henne om ni kan de är hon värd.
≈♥≈
Så nu säger jag Natti Natti till er alla hoppas ni får Sova Gott å Drömma Gott.
Vi syns imorron med lite mer klotter å kladd.
;) LOVE YA ALL AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ;)
≈♥≈ ≈♥≈ ≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON