Natti Natti gott folk nu tar värken ut sin rätt :tired:

Natti Natti mina vänner nu tar min huvudvärk ut sin rätt på mig :tired:
~♥~

~♥~
Nu säger jag Natti Natti till er alla för känner att huvudvärken tar ut sin rätt på mig nu är så trött att jag skull lätt kunna somna :tired: stående känns de som, nu har den legat på en å samma höga nivå hela dagen å ingenting verkar hjälpa mot den ;( så lika bra lägga sig å ta isen å packa den runt skallen i hopp om att de ska hjälpa lite i alla fall :S
~♥~
Finns säkert mer än en som tycker.......Visst finns alltid nån som har de värre än vad du har de så då ska man inte klaga.....å visst de håller jag med om jag har minst 3nära vänner som har de värre än mig värkmässigt MEN en av dom brukar alltid säga att min smärta är min å alla även jag har rätt att klaga mellan varven :love: å för de älskar jag henne för Carro har de mycke värre än mig å hon har ändå ALLTID ett leende till övers åt en eller ett uppmuntrande ord....de om nåt är starkt.
Men jag brukar inte klaga allt för mycke jag är nog en väldigt positiv människa som försöker se nåt positivt i allt å alla....men även jag faller mellan ibland å blir deppig när värken är jobbig å gråter mig till sömns ;( men sånt är livet helt enkelt.
~♥~
Sen hjälper de att rensa systemet lite å ventilera ut skiten å den som inte vill läsa då behöver inte helt enkelt då är de bara hoppa över dom inläggen mig gör de ingenting.......de som irriterar mig däremot är ni som inte törs uppge era namn utan skrivet kritik under ANONYM om att man ska sluta klaga när ni inte ens vet vad faan ni pratar om :mad: å tro inte att jag blir lessen över eran kritik för de blir jag inte den skiter jag högaktningsfullt i de är därför inga av era kommentarer syns bland publicerade....FÖRSTÅTT :mad:
~♥~
Men man kanske skulle ta å lägga ut era IP-NUMMER i ett inlägg istället så man riktigt hänger ut er i bloggen :bigeyes: för kan ni så kan jag de lovar jag er, för nu är de inte nån oskyldig liten tjej ni gett er på utan en som är mer garvad i gamet så att säga....å tro mig jag tar inte skit från NÅGON ÖVER HUVUDTAGET HAR ALDRIG GJORT KOMMER ALDRIG GÖRA utan att försvara mig ha de klart för er nästa gång :question:
~♥~
Så fortsätter ni å hoppa på mig så kommer jag att hänga ut er på bloggen GOOD LUCK säger jag!!
Å kan man inte säga vad man tycker å visa vem man är å stå för de man säger så behöver man inte säga nånting alls för då uppfattas man bara som FEG å PATETISK :thumbdown:
~♥~
Sen vill jag passa på å säga MILJONERS TACK till alla er som varit så himla snälla å omtänksamma mot mig ni är underbara ska ni veta för alla uppmuntrande kommentarer å krya på dig ord, dom värmer väldigt mycke när man mår skit så MILJONERS TACK TILL ER NI ÄR BÄST!!!
~♥~

~♥~
:love: DETTA ÄR TILL ER SOM JAG VILL TACKA INGEN NÄMND INGEN GLÖMD! :love:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti gott folk nu tar värken ut sin rätt :tired:

Natti Natti mina vänner nu tar min huvudvärk ut sin rätt på mig :tired:
~♥~

~♥~
Nu säger jag Natti Natti till er alla för känner att huvudvärken tar ut sin rätt på mig nu är så trött att jag skull lätt kunna somna :tired: stående känns de som, nu har den legat på en å samma höga nivå hela dagen å ingenting verkar hjälpa mot den ;( så lika bra lägga sig å ta isen å packa den runt skallen i hopp om att de ska hjälpa lite i alla fall :S
~♥~
Finns säkert mer än en som tycker.......Visst finns alltid nån som har de värre än vad du har de så då ska man inte klaga.....å visst de håller jag med om jag har minst 3nära vänner som har de värre än mig värkmässigt MEN en av dom brukar alltid säga att min smärta är min å alla även jag har rätt att klaga mellan varven :love: å för de älskar jag henne för Carro har de mycke värre än mig å hon har ändå ALLTID ett leende till övers åt en eller ett uppmuntrande ord....de om nåt är starkt.
Men jag brukar inte klaga allt för mycke jag är nog en väldigt positiv människa som försöker se nåt positivt i allt å alla....men även jag faller mellan ibland å blir deppig när värken är jobbig å gråter mig till sömns ;( men sånt är livet helt enkelt.
~♥~
Sen hjälper de att rensa systemet lite å ventilera ut skiten å den som inte vill läsa då behöver inte helt enkelt då är de bara hoppa över dom inläggen mig gör de ingenting.......de som irriterar mig däremot är ni som inte törs uppge era namn utan skrivet kritik under ANONYM om att man ska sluta klaga när ni inte ens vet vad faan ni pratar om :mad: å tro inte att jag blir lessen över eran kritik för de blir jag inte den skiter jag högaktningsfullt i de är därför inga av era kommentarer syns bland publicerade....FÖRSTÅTT :mad:
~♥~
Men man kanske skulle ta å lägga ut era IP-NUMMER i ett inlägg istället så man riktigt hänger ut er i bloggen :bigeyes: för kan ni så kan jag de lovar jag er, för nu är de inte nån oskyldig liten tjej ni gett er på utan en som är mer garvad i gamet så att säga....å tro mig jag tar inte skit från NÅGON ÖVER HUVUDTAGET HAR ALDRIG GJORT KOMMER ALDRIG GÖRA utan att försvara mig ha de klart för er nästa gång :question:
~♥~
Så fortsätter ni å hoppa på mig så kommer jag att hänga ut er på bloggen GOOD LUCK säger jag!!
Å kan man inte säga vad man tycker å visa vem man är å stå för de man säger så behöver man inte säga nånting alls för då uppfattas man bara som FEG å PATETISK :thumbdown:
~♥~
Sen vill jag passa på å säga MILJONERS TACK till alla er som varit så himla snälla å omtänksamma mot mig ni är underbara ska ni veta för alla uppmuntrande kommentarer å krya på dig ord, dom värmer väldigt mycke när man mår skit så MILJONERS TACK TILL ER NI ÄR BÄST!!!
~♥~

~♥~
:love: DETTA ÄR TILL ER SOM JAG VILL TACKA INGEN NÄMND INGEN GLÖMD! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON