Natti Natti Sussa Sött Alla De Ska Jag :tired:

:tired: Natti Natti alla nu ska jag krypa ner å mysa med mina hundar små :tired:
≈♥≈

≈♥≈
Nu mina kära små vänner å stora vänner säger jag Natti Natti för mitt internet eller så är de blogg.se som strular så jag lyckas inte åstadkomma just nånting alls så lika bra krypa ner känner jag för är lika så trött efter denna långa dag men ROLIGA dag :)
≈♥≈
Hoppas ni haft en bra dag oxå å att ni sluppit de skit väder som vi har för tro mig här har de snöat för flera milt uttryckt :S jag skulle ta ut dom små hundarna å hade jag haft en kamera hade jag bara måsta fota de hela för jag skämtar inte när jag säger att de enda man såg av hundarna var deras huvuden resten av hunden var under snö.....:D tro mig de såg komiskt ut minst sagt.
≈♥≈
Sen berättade jag för min gumma vad hon ska få i julklapp för ville veta att hon verkligen ville ha en sån å skulle använda den å de skulle hon så hon ska få en värmefilt från OBH Nordica.
Så efter jul ska jag köpa den till henne som julklapp från mig för hon lär sitta mycke under den med sin Reumatiska värk hoppas bara att den kommer att hjälpa henne lite i alla fall :love: så här ser den ut värmefilten.
≈♥≈

≈♥≈
Så nu ska jag avsluta med att säga natti natti alla bloggare ha de gott så hörs vi imorron med mera klotter när jag har fått fram lite pynt här hemma LÄNGTAR MASSOR REDAN :love:
≈♥≈



Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti Sussa Sött Alla De Ska Jag :tired:

:tired: Natti Natti alla nu ska jag krypa ner å mysa med mina hundar små :tired:
≈♥≈

≈♥≈
Nu mina kära små vänner å stora vänner säger jag Natti Natti för mitt internet eller så är de blogg.se som strular så jag lyckas inte åstadkomma just nånting alls så lika bra krypa ner känner jag för är lika så trött efter denna långa dag men ROLIGA dag :)
≈♥≈
Hoppas ni haft en bra dag oxå å att ni sluppit de skit väder som vi har för tro mig här har de snöat för flera milt uttryckt :S jag skulle ta ut dom små hundarna å hade jag haft en kamera hade jag bara måsta fota de hela för jag skämtar inte när jag säger att de enda man såg av hundarna var deras huvuden resten av hunden var under snö.....:D tro mig de såg komiskt ut minst sagt.
≈♥≈
Sen berättade jag för min gumma vad hon ska få i julklapp för ville veta att hon verkligen ville ha en sån å skulle använda den å de skulle hon så hon ska få en värmefilt från OBH Nordica.
Så efter jul ska jag köpa den till henne som julklapp från mig för hon lär sitta mycke under den med sin Reumatiska värk hoppas bara att den kommer att hjälpa henne lite i alla fall :love: så här ser den ut värmefilten.
≈♥≈

≈♥≈
Så nu ska jag avsluta med att säga natti natti alla bloggare ha de gott så hörs vi imorron med mera klotter när jag har fått fram lite pynt här hemma LÄNGTAR MASSOR REDAN :love:
≈♥≈



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON