Nattis alla vänner å dom jag känner :tired:

:tired: Natti Natti Alla Vänner å Dom Jag Känner å Dom Jag Inte Känner :tired:
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Måste ju bara peta in en liten liten nattblogg till er alla innan jag kryper ihop i soffan min å ska mysa med hundarna under ett varmt skönt DUNTÄCKE :love:
~♥~♥~♥~
Nu har man gjort allt man ska för idag å hoppat i jamasen å bortat gaddarna så nu kan man bara njuta å snegla på den nya mobben som ligger här bredvid mig å laddar för full ;) där fick ni en liten vink eller straffspark över den förtidiga julklappen som vi fixade idag :love: en HTC wildfire moccafärgad :love: som jag bara vill börja knappa på men den behöver ju trots allt pinnen i rumpan ett par timmmar så den har nå ström men imorron då banne mig sätter jag igång med den å fixa å dona så allt börjar fungera som de ska i den ;)
~♥~♥~♥~
Nää nu gör jag samma sak igen ju jag skulle bara skriva en kort liten snutt till er men som vanligt så kan jag inte hålla mig till korta inlägg, bara inse fakta :blush: mina inlägg blir långa å handlar om allt mellan himmel å jord.....för de poppar upp så himla mycke i mitt huvud som jag vill klottra ner å då blir de som de blir som ni säkert redan förstått :bigeyes: å andra sidan den som inte gillar de behöver ju inte läsa de så de är ju faktiskt valfritt ha ha ha.
~♥~♥~♥~
Hoppas ni får sussa sött drömma gott å att nu får en underbar helg med era nära å kära för de ska jag i alla fall försöka ha trots huvudvärken :S för är så lycklig idag :love:
~♥~♥~♥~
♥ NATTI NATTI SUSSA SÖTT HÖRS IMORRON MED LITE MER KLOTTER! ♥
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
♥ DON'T LET DE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT! ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nattis alla vänner å dom jag känner :tired:

:tired: Natti Natti Alla Vänner å Dom Jag Känner å Dom Jag Inte Känner :tired:
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
Måste ju bara peta in en liten liten nattblogg till er alla innan jag kryper ihop i soffan min å ska mysa med hundarna under ett varmt skönt DUNTÄCKE :love:
~♥~♥~♥~
Nu har man gjort allt man ska för idag å hoppat i jamasen å bortat gaddarna så nu kan man bara njuta å snegla på den nya mobben som ligger här bredvid mig å laddar för full ;) där fick ni en liten vink eller straffspark över den förtidiga julklappen som vi fixade idag :love: en HTC wildfire moccafärgad :love: som jag bara vill börja knappa på men den behöver ju trots allt pinnen i rumpan ett par timmmar så den har nå ström men imorron då banne mig sätter jag igång med den å fixa å dona så allt börjar fungera som de ska i den ;)
~♥~♥~♥~
Nää nu gör jag samma sak igen ju jag skulle bara skriva en kort liten snutt till er men som vanligt så kan jag inte hålla mig till korta inlägg, bara inse fakta :blush: mina inlägg blir långa å handlar om allt mellan himmel å jord.....för de poppar upp så himla mycke i mitt huvud som jag vill klottra ner å då blir de som de blir som ni säkert redan förstått :bigeyes: å andra sidan den som inte gillar de behöver ju inte läsa de så de är ju faktiskt valfritt ha ha ha.
~♥~♥~♥~
Hoppas ni får sussa sött drömma gott å att nu får en underbar helg med era nära å kära för de ska jag i alla fall försöka ha trots huvudvärken :S för är så lycklig idag :love:
~♥~♥~♥~
♥ NATTI NATTI SUSSA SÖTT HÖRS IMORRON MED LITE MER KLOTTER! ♥
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
♥ DON'T LET DE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON