Nattis sagan väntar vilket är trauma :tired:

:tired: Nattsagan väntar vilket är trauma å sen brott bisarra sagor minsann :tired:



Nu känner jag att jag vill krypa ner under täcket med mina hundar i min renbäddade säng doftar underbart....å är lika så trött att jag måste krypa ner nu så man orkar med morgondagen :tired:
Men hoppas ni oxå myser ordentligt i kväll med era nära å kära å tända ljus som sakta sprider värme runt sig, de är mysigt först om nåt :)

Så nu har jag hoppat i jamasen för ett tag sen å ska bara borsta gaddarna innan man kan sluta sina klara bruna å försöka sova :tired: för sen resten av dagarna till söndag blir de pynt pynt PYNT som gäller så de blir lite mysstämning här hemma de ser jag fram emot ;)

Så ni får Sova så Gott inatt å Drömma så Sött så hörs vi imorron igen med lite mer nyheter å klotter å kladd om vad som hänt under dagen å vad som ska hända :love:

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA NI HAR BARA ETT LIV VÅRDA DE ÖMT ALLAS LIV ÄR VÄRDEFULLT ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE SO SLEEP TIGHT ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nattis sagan väntar vilket är trauma :tired:

:tired: Nattsagan väntar vilket är trauma å sen brott bisarra sagor minsann :tired:



Nu känner jag att jag vill krypa ner under täcket med mina hundar i min renbäddade säng doftar underbart....å är lika så trött att jag måste krypa ner nu så man orkar med morgondagen :tired:
Men hoppas ni oxå myser ordentligt i kväll med era nära å kära å tända ljus som sakta sprider värme runt sig, de är mysigt först om nåt :)

Så nu har jag hoppat i jamasen för ett tag sen å ska bara borsta gaddarna innan man kan sluta sina klara bruna å försöka sova :tired: för sen resten av dagarna till söndag blir de pynt pynt PYNT som gäller så de blir lite mysstämning här hemma de ser jag fram emot ;)

Så ni får Sova så Gott inatt å Drömma så Sött så hörs vi imorron igen med lite mer nyheter å klotter å kladd om vad som hänt under dagen å vad som ska hända :love:

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA NI HAR BARA ETT LIV VÅRDA DE ÖMT ALLAS LIV ÄR VÄRDEFULLT ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE SO SLEEP TIGHT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON