Nu är jag trött så lika bra :tired:

Nu är man gode trött så lika bra man hittar kudden å :tired:
~♥~♦~♥~

~♥~♦~♥~
Nää mina vänner nu känner jag mig totalt slut å enormt :tired: så ska försöka sova lite om man nu får de för värken :mad: men ska göra ett försök i alla fall.
Fick i alla fall lite gjort idag å sist men inte minst fick jag klorna klippta på alla hundarna, för när man hör dom komma å gå över korkmattan så är de ett tydligt tecken på att dom är för långa å behöver kapas, ;) fast lilla Aya Chihuahuans klor vart en liten smärre kamp för hon HATAR verkligen att man klipper klorna på henne....men hon fallar till föga på ett tag å låter en klippa dom ändå under små små protester som man bara nonchalerar :rolleyes:
~♥~♦~♥~
Nää nu skulle jag ju bara göra ett litet litet inlägg om att sova men som ni ser så har mina en tendens att bli långa ändå, kan inte förstå hur de går till :question: men ska försöka avsluta nu.
Jag ska försöka ta mig an mitt hem imorron så inte dammråttorna förväxlas med hundarna snart, för tror ibland att jag även matar dom när jag matar hundarna ha ha ha, för dom börjar bli lite väl stora mellan varven å nu är en sån gång......hade jag ägt en kamera hade ni fått se hur hemska dom är å vilka STORA tänder dom har :bigeyes: dom rent morrar åt en när man sätter ner fötterna på golvet så nu måste jag ta dom innan dom äter upp oss levande ;p
~♥~♦~♥~
Så nu kommer äntligen avslutningen ni väntat på en hel evighet ha ha ha......så säger nu till er....
~♥~♦~♥~
♥ NATTI NATTI SUSSA SÖTT DRÖM SKÖNA DRÖMMAR Å VAR RIKTIGT RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥ ALLA ÄR VÄRDEFULLA VARE SIG NI TYCKER DE ELLER INTE ALLA HAR ETT VÄRDE ♥
~♥~♦~♥~
Å till gumman min hoppas du får sova trots värken.......å ta de lugnt imorron min skatt är rädd om dig ju, jätte rädd om dig är jag SAKNAR DIG MASSOR IDAG.
~♥~♦~♥~

~♥~♦~♥~

♥ Minns du den ängel vit och god, som fordom vid din vagga stod ♥
♥ Den följer än idag din stig, den varnar och beskyddar dig ♥

ZACHARIAS TOPELIUS
ur boken
ÄNGLAR ÄNGLAR ÄNGLAR

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är jag trött så lika bra :tired:

Nu är man gode trött så lika bra man hittar kudden å :tired:
~♥~♦~♥~

~♥~♦~♥~
Nää mina vänner nu känner jag mig totalt slut å enormt :tired: så ska försöka sova lite om man nu får de för värken :mad: men ska göra ett försök i alla fall.
Fick i alla fall lite gjort idag å sist men inte minst fick jag klorna klippta på alla hundarna, för när man hör dom komma å gå över korkmattan så är de ett tydligt tecken på att dom är för långa å behöver kapas, ;) fast lilla Aya Chihuahuans klor vart en liten smärre kamp för hon HATAR verkligen att man klipper klorna på henne....men hon fallar till föga på ett tag å låter en klippa dom ändå under små små protester som man bara nonchalerar :rolleyes:
~♥~♦~♥~
Nää nu skulle jag ju bara göra ett litet litet inlägg om att sova men som ni ser så har mina en tendens att bli långa ändå, kan inte förstå hur de går till :question: men ska försöka avsluta nu.
Jag ska försöka ta mig an mitt hem imorron så inte dammråttorna förväxlas med hundarna snart, för tror ibland att jag även matar dom när jag matar hundarna ha ha ha, för dom börjar bli lite väl stora mellan varven å nu är en sån gång......hade jag ägt en kamera hade ni fått se hur hemska dom är å vilka STORA tänder dom har :bigeyes: dom rent morrar åt en när man sätter ner fötterna på golvet så nu måste jag ta dom innan dom äter upp oss levande ;p
~♥~♦~♥~
Så nu kommer äntligen avslutningen ni väntat på en hel evighet ha ha ha......så säger nu till er....
~♥~♦~♥~
♥ NATTI NATTI SUSSA SÖTT DRÖM SKÖNA DRÖMMAR Å VAR RIKTIGT RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥ ALLA ÄR VÄRDEFULLA VARE SIG NI TYCKER DE ELLER INTE ALLA HAR ETT VÄRDE ♥
~♥~♦~♥~
Å till gumman min hoppas du får sova trots värken.......å ta de lugnt imorron min skatt är rädd om dig ju, jätte rädd om dig är jag SAKNAR DIG MASSOR IDAG.
~♥~♦~♥~

~♥~♦~♥~

♥ Minns du den ängel vit och god, som fordom vid din vagga stod ♥
♥ Den följer än idag din stig, den varnar och beskyddar dig ♥

ZACHARIAS TOPELIUS
ur boken
ÄNGLAR ÄNGLAR ÄNGLAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON