Nu ska jag säga NATTI NATTI är trött :tired:

:tired: Nu mina goa vänner ska jag säga NATTI NATTI till er för jag är totalt slut :tired:
≈♥♥≈

≈♥♥≈
Nu gör jag en tidig kväll för min skalle å jag verkar inte bli vänner alls idag å då är de bara kudden å hundarna å ispåsen som hjälper tyvärr ;( så då är de bara bädda ner sig å sova :tired:
Nu har de bråkat så många dagar så imorron uppsöker jag VC å begär min spruta för orkar inte kämpa emot nå mera är totalt slut i kroppen å framför allt i knoppen ;) humorn är kvar :D
≈♥♥≈
Har inte gjort mycke alls idag har mest tagit de lugnt å vilat å lekt lite med min nya leksak förstås......Å NÄÄ FY PÅ ER VILKEN SNUSKIG FANTASI NI HAR :blush: man blir ju nästan röd om öronen av att man rodnar ju menar att jag lekt med min nya leksak MOBILEN ju ;)
≈♥♥≈
Sen har även min gumma varit förbi en stund å de vart underbart då fick jag tänka på nåt annat än min jävla huvudvärk helt enkelt så de var underbart med hennes närvaro, hon är den enda som kan få mig att slappna av när jag har ont å koppla bort värken för en liten stund.
≈♥♥≈
:love: MILJONERS TACK ÄNGELN MIN ATT DU KOM FÖRBI SÅ JAG FICK SLAPPNA AV :love:
:love: Å TÄNKA PÅ ANNAT ETT TAG BEHÖVDE VERKLIGENDE DE KÄNDE JAG :love:
≈♥♥≈
♥ Men nu säger jag GOD NATT till er alla från mig sov gott dröm sött ♥
♥ Var rädda om varandra alla är värdefulla glöm inte de ♥
♥ ALLA Å JAG MENAR ALLA ÄR DE ♥
≈♥♥≈

≈♥♥≈

♥ LIVE LIKE AN ANGEL ♥

♥ DIE LIKA AN DEVIL ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu ska jag säga NATTI NATTI är trött :tired:

:tired: Nu mina goa vänner ska jag säga NATTI NATTI till er för jag är totalt slut :tired:
≈♥♥≈

≈♥♥≈
Nu gör jag en tidig kväll för min skalle å jag verkar inte bli vänner alls idag å då är de bara kudden å hundarna å ispåsen som hjälper tyvärr ;( så då är de bara bädda ner sig å sova :tired:
Nu har de bråkat så många dagar så imorron uppsöker jag VC å begär min spruta för orkar inte kämpa emot nå mera är totalt slut i kroppen å framför allt i knoppen ;) humorn är kvar :D
≈♥♥≈
Har inte gjort mycke alls idag har mest tagit de lugnt å vilat å lekt lite med min nya leksak förstås......Å NÄÄ FY PÅ ER VILKEN SNUSKIG FANTASI NI HAR :blush: man blir ju nästan röd om öronen av att man rodnar ju menar att jag lekt med min nya leksak MOBILEN ju ;)
≈♥♥≈
Sen har även min gumma varit förbi en stund å de vart underbart då fick jag tänka på nåt annat än min jävla huvudvärk helt enkelt så de var underbart med hennes närvaro, hon är den enda som kan få mig att slappna av när jag har ont å koppla bort värken för en liten stund.
≈♥♥≈
:love: MILJONERS TACK ÄNGELN MIN ATT DU KOM FÖRBI SÅ JAG FICK SLAPPNA AV :love:
:love: Å TÄNKA PÅ ANNAT ETT TAG BEHÖVDE VERKLIGENDE DE KÄNDE JAG :love:
≈♥♥≈
♥ Men nu säger jag GOD NATT till er alla från mig sov gott dröm sött ♥
♥ Var rädda om varandra alla är värdefulla glöm inte de ♥
♥ ALLA Å JAG MENAR ALLA ÄR DE ♥
≈♥♥≈

≈♥♥≈

♥ LIVE LIKE AN ANGEL ♥

♥ DIE LIKA AN DEVIL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON