Nu yr de snö ute å jag hälsar John Blund in :tired:

:tired: Just nu yr snön ute å jag hälsar John Blund välkommen in :tired:



Nu är de bara kudden kvar så man kan få sussa sött för behöver de nu känner jag är väldigt trött nu ögonlocken väger bly känns de som i alla fall. :tired:

Hoppas ni har haft en bra dag idag.....???? Själv har de varit en lugn dag har mest tagit de lugnt å vilat så ryggen mår till och med bättre efter värme terapin :D så nu ät de bara att börja ladda inför städningen imorron JIPPIE.....int alls men ett ont måste trots allt :S

Men efter den här städningen så får jag sätta fram mina julsaker å de däremot ser jag fram emot väldigt mycke för de blir så himla mysigt hemma då med alla ljus å all dekoration man sätter upp de blir så varmt å ombonat helt enkelt å då trivs jag :love: visst jag blir dålig några dagar efteråt för att de blir mycke för skallen men de här är en av dom få gångerna som jag tar smällen efteråt för att få de fint helt enkelt :bigeyes:

Nää nu säger jag Natti Natti Sussa Sött å Dröm Sött så hörs vi imorron men troligast först på kvällen när allt är klart här hemma för nu ska här fejas ;)

♥ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu yr de snö ute å jag hälsar John Blund in :tired:

:tired: Just nu yr snön ute å jag hälsar John Blund välkommen in :tired:



Nu är de bara kudden kvar så man kan få sussa sött för behöver de nu känner jag är väldigt trött nu ögonlocken väger bly känns de som i alla fall. :tired:

Hoppas ni har haft en bra dag idag.....???? Själv har de varit en lugn dag har mest tagit de lugnt å vilat så ryggen mår till och med bättre efter värme terapin :D så nu ät de bara att börja ladda inför städningen imorron JIPPIE.....int alls men ett ont måste trots allt :S

Men efter den här städningen så får jag sätta fram mina julsaker å de däremot ser jag fram emot väldigt mycke för de blir så himla mysigt hemma då med alla ljus å all dekoration man sätter upp de blir så varmt å ombonat helt enkelt å då trivs jag :love: visst jag blir dålig några dagar efteråt för att de blir mycke för skallen men de här är en av dom få gångerna som jag tar smällen efteråt för att få de fint helt enkelt :bigeyes:

Nää nu säger jag Natti Natti Sussa Sött å Dröm Sött så hörs vi imorron men troligast först på kvällen när allt är klart här hemma för nu ska här fejas ;)

♥ DON'T LET DE BEDBUGS BITE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON