ONT ONT ONT...;(

Jag får börja med att säga förlåt så mycke för att de varken blev nattblogg eller morronblogg igår å idag men tyvärr fortfarande STORA problem med mitt bredband, så har varit utan igen å de faller bort mellan varven så de är ett under om jag lyckas skriva detta å publicera de utan att de blir nåt fel på uppkopplingen, :mad: är arg som faaaaaaan på mitt bredbandsbolag för att de inte har blivit fixat ordentligt ännu så nu ska dom få reducera på fakturan för nu har vi haft detta problem i flera veckor.



Sen är de en SKIT dag på ren svenska har en huvudvärk som inte är av denna värld å vill bara gråta av att de gör ont, men de vet alla som gråtit att de blir bara värre i skallen en sån gång så lika bra bita ihop ;( fast skit är de......jag är inne i vad jag kallar helvetesveckan just nu å syftar inte på PMS veckan nu, för den är de inte utan de är veckan innan jag får gå till VC å få hjälp mot värken som de bråkar så här mycke.........å då mår jag skit så om ni tycker min blogg är negg några dagar så vet ni varför redan nu :bluch: för svårt vara alert å glad när skallen känns som om den ska explodera.

Man vänjer sig vid att ha ont i skallen jämt MEN när de kliver över den gränser som man har då spelar de inte nån roll hur mycke man än försöker att ignorera skiten så är den för påtaglig för att ignoreras tyvärr :mad: å de är min vardag som säkert en del förstått vare sig jag vill eller inte.
Men till veckan ska jag till VC å få morfin så skallen stabiliserar sig igen å håller sig skapligt lugn några veckor :bibeyes:

De är när jag mår så här som jag är så otroligt glad att jag har min älskade gumma å ängel Nettan för utan henne å hennes närhet skulle jag aldrig orka med all huvudvärk hon är verkligen mitt stöd i livet :love: å jag älskar henne av hela mitt hjärta....hon är den som vet exakt allt å jag menar ALLT om mig å står ändå kvar....de kallas total kravlös vänskap å tillit så henne är jag enormt rädd om å de vet hon eller hur gumman visst vet du de:question: att du är mitt allt å betyder allt för mig:question:



Nää nu har jag fått gnälla av mig lite å vara lite pisst på mitt förbannade bredband så nu ska jag fortsätta svara på era otroligt fina kommentarer som jag fått av er alla goa vänner för ni är underbara ska ni veta :love:

♥ SÅ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET SÄTT ♥
♥ OCH ♥
♥ INGET SÄTT ÄR NÅGONSIN FEL ♥
♥ LOVE YA ALL ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

ONT ONT ONT...;(

Jag får börja med att säga förlåt så mycke för att de varken blev nattblogg eller morronblogg igår å idag men tyvärr fortfarande STORA problem med mitt bredband, så har varit utan igen å de faller bort mellan varven så de är ett under om jag lyckas skriva detta å publicera de utan att de blir nåt fel på uppkopplingen, :mad: är arg som faaaaaaan på mitt bredbandsbolag för att de inte har blivit fixat ordentligt ännu så nu ska dom få reducera på fakturan för nu har vi haft detta problem i flera veckor.



Sen är de en SKIT dag på ren svenska har en huvudvärk som inte är av denna värld å vill bara gråta av att de gör ont, men de vet alla som gråtit att de blir bara värre i skallen en sån gång så lika bra bita ihop ;( fast skit är de......jag är inne i vad jag kallar helvetesveckan just nu å syftar inte på PMS veckan nu, för den är de inte utan de är veckan innan jag får gå till VC å få hjälp mot värken som de bråkar så här mycke.........å då mår jag skit så om ni tycker min blogg är negg några dagar så vet ni varför redan nu :bluch: för svårt vara alert å glad när skallen känns som om den ska explodera.

Man vänjer sig vid att ha ont i skallen jämt MEN när de kliver över den gränser som man har då spelar de inte nån roll hur mycke man än försöker att ignorera skiten så är den för påtaglig för att ignoreras tyvärr :mad: å de är min vardag som säkert en del förstått vare sig jag vill eller inte.
Men till veckan ska jag till VC å få morfin så skallen stabiliserar sig igen å håller sig skapligt lugn några veckor :bibeyes:

De är när jag mår så här som jag är så otroligt glad att jag har min älskade gumma å ängel Nettan för utan henne å hennes närhet skulle jag aldrig orka med all huvudvärk hon är verkligen mitt stöd i livet :love: å jag älskar henne av hela mitt hjärta....hon är den som vet exakt allt å jag menar ALLT om mig å står ändå kvar....de kallas total kravlös vänskap å tillit så henne är jag enormt rädd om å de vet hon eller hur gumman visst vet du de:question: att du är mitt allt å betyder allt för mig:question:



Nää nu har jag fått gnälla av mig lite å vara lite pisst på mitt förbannade bredband så nu ska jag fortsätta svara på era otroligt fina kommentarer som jag fått av er alla goa vänner för ni är underbara ska ni veta :love:

♥ SÅ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA PÅ SITT EGET SÄTT ♥
♥ OCH ♥
♥ INGET SÄTT ÄR NÅGONSIN FEL ♥
♥ LOVE YA ALL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON