Passar på att säga Natti Natti till er :tired:

Passar på att säga Natti Natti till er alla för är trött nu :tired:
≈♥≈♦≈♥≈

≈♥≈♦≈♥≈
Dessa änglavingar får avsluta min dag idag....för har haft en UNDERBAR dag med Gumman min idag en dag man inte glömmer i första taget för fick veta att jag ska få en super super snygg RÖD väska i julklapp utöver de ni redan vet så skulle tro att jag har världens bästa gumma en ängel:love:
Till saken hör att jag formligen ÄLSKAR :love: rött har mycke kläder i rött för de är en färg jag passar i å som jag trivs i å de är en VARM färg
≈♥≈♦≈♥≈
♥ Till dig Gumman min! ♥

≈♥≈♦≈♥≈
Å imorron ska jag åka med Gumman min till Sunderbyns sjukhus i Luleå för vi ska kolla upp hennes RA å de bästa är då att vi får ännu en dag tillsammans på stan i Luleå, där kan vi kolla in lite mer snyggt som dom har å se om vi hittar nå snyggt till oss själva :D de kan ju aldrig vara helt fel eller hur??????......de måste ju vara ett plus om man hittar nåt till en själv ;)
≈♥≈♦≈♥≈
Därför skriver jag nattbloggen redan nu för jag är den som ska köra imorron å då MÅSTE jag vara så utvilad som möjligt så att inte mitt huvud kraschar totalt ;( för de vill jag inte, vill ju verkligen att Gumman min ska slippa köra nåt för jag vet att långkörning orsakar ännu mera värk för henne å de vill jag verkligen inte orsaka.
≈♥≈♦≈♥≈
♥ Så Natti Natti Alla Sussa Sött Dröm Sköna Drömmar ♥
≈♥≈♦≈♥≈
Ta tillvara på varenda sekund av era liv för vi har bara tiden till låns,
den dag vi föddes vart våran livsbana utstakad inte vad vi skulle göra
av den utan hur lång tid vi skulle leva så ta tillvara på varenda sekund.
≈♥≈♦≈♥≈
♥ LEV LIVET SOM OM IDAG VORE ERAN SISTA DAG! ♥
≈♥≈♦≈♥≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Passar på att säga Natti Natti till er :tired:

Passar på att säga Natti Natti till er alla för är trött nu :tired:
≈♥≈♦≈♥≈

≈♥≈♦≈♥≈
Dessa änglavingar får avsluta min dag idag....för har haft en UNDERBAR dag med Gumman min idag en dag man inte glömmer i första taget för fick veta att jag ska få en super super snygg RÖD väska i julklapp utöver de ni redan vet så skulle tro att jag har världens bästa gumma en ängel:love:
Till saken hör att jag formligen ÄLSKAR :love: rött har mycke kläder i rött för de är en färg jag passar i å som jag trivs i å de är en VARM färg
≈♥≈♦≈♥≈
♥ Till dig Gumman min! ♥

≈♥≈♦≈♥≈
Å imorron ska jag åka med Gumman min till Sunderbyns sjukhus i Luleå för vi ska kolla upp hennes RA å de bästa är då att vi får ännu en dag tillsammans på stan i Luleå, där kan vi kolla in lite mer snyggt som dom har å se om vi hittar nå snyggt till oss själva :D de kan ju aldrig vara helt fel eller hur??????......de måste ju vara ett plus om man hittar nåt till en själv ;)
≈♥≈♦≈♥≈
Därför skriver jag nattbloggen redan nu för jag är den som ska köra imorron å då MÅSTE jag vara så utvilad som möjligt så att inte mitt huvud kraschar totalt ;( för de vill jag inte, vill ju verkligen att Gumman min ska slippa köra nåt för jag vet att långkörning orsakar ännu mera värk för henne å de vill jag verkligen inte orsaka.
≈♥≈♦≈♥≈
♥ Så Natti Natti Alla Sussa Sött Dröm Sköna Drömmar ♥
≈♥≈♦≈♥≈
Ta tillvara på varenda sekund av era liv för vi har bara tiden till låns,
den dag vi föddes vart våran livsbana utstakad inte vad vi skulle göra
av den utan hur lång tid vi skulle leva så ta tillvara på varenda sekund.
≈♥≈♦≈♥≈
♥ LEV LIVET SOM OM IDAG VORE ERAN SISTA DAG! ♥
≈♥≈♦≈♥≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON