Så är måndag slut natti natti :tired:

Så är måndagen slut å natten närmar sig Natti Natti alla sussa sött :tired:



Nu är natten nära å jag känner att sova vore inte helt fel.....är väldigt trött :tired: men har ändå fått en hel del gjort idag fick bygga min mobil som ni säkert redan sett i de förra inlägget plus att jag även la ut Julbyn med alver som jag älskar :love: så himla mycke så lite blev de gjort ändå.

Imorron ska jag med Gumman min på stan en sväng efter hennes kvartsamtal vi ska ta en kaffe å surra lite skit å kolla i lite affärer tillsammans, å på onsdag bär de av till Sunderbyns sjukhus i Luleå då ska Gumman min på återbesök å kolla upp den nya RA medicinen som hon äter nu, som inte verkar hjälpa så mycke TYVÄRR....så jag lider med henne kunde jag ta hennes värk så hon slapp ha ont så tro mig alla de hade jag gjort då helt klart hon förtjänar inte att behöva ha ont hela tiden.
Men vi får se vad dom säger om de hela i Sunderbyn först innan man bestämmer vad som ska göras.

Men imorron blir de stan en stund å kolla affärer vi inte hunnit kolla i ännu å sen blir de hem å frakta ner alla jullådor i förrådet igen så dom inte är ivägen när jag ska dammsuga innan helgen å skura av golven för de måste ju oxå göras så de är julfint hela tiden fram till jul de brukar jag försöka vara noga med.

Men nu får ni ha de så gott å mys en stund till innan ni hoppar i sängen å slänger ett gosigt täcke över er å bara får snora in :tired: för de ska jag göra kan jag lova i mitt duntäcke med tre hundar under samtidigt ha ha ha har ni nån aning om hur varmt de blir?????.....Tro mig VARMT som FAAN.

♥ Natti Natti Sussa Sött! ♥

♥ Don't let the bedgugs bite! ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så är måndag slut natti natti :tired:

Så är måndagen slut å natten närmar sig Natti Natti alla sussa sött :tired:



Nu är natten nära å jag känner att sova vore inte helt fel.....är väldigt trött :tired: men har ändå fått en hel del gjort idag fick bygga min mobil som ni säkert redan sett i de förra inlägget plus att jag även la ut Julbyn med alver som jag älskar :love: så himla mycke så lite blev de gjort ändå.

Imorron ska jag med Gumman min på stan en sväng efter hennes kvartsamtal vi ska ta en kaffe å surra lite skit å kolla i lite affärer tillsammans, å på onsdag bär de av till Sunderbyns sjukhus i Luleå då ska Gumman min på återbesök å kolla upp den nya RA medicinen som hon äter nu, som inte verkar hjälpa så mycke TYVÄRR....så jag lider med henne kunde jag ta hennes värk så hon slapp ha ont så tro mig alla de hade jag gjort då helt klart hon förtjänar inte att behöva ha ont hela tiden.
Men vi får se vad dom säger om de hela i Sunderbyn först innan man bestämmer vad som ska göras.

Men imorron blir de stan en stund å kolla affärer vi inte hunnit kolla i ännu å sen blir de hem å frakta ner alla jullådor i förrådet igen så dom inte är ivägen när jag ska dammsuga innan helgen å skura av golven för de måste ju oxå göras så de är julfint hela tiden fram till jul de brukar jag försöka vara noga med.

Men nu får ni ha de så gott å mys en stund till innan ni hoppar i sängen å slänger ett gosigt täcke över er å bara får snora in :tired: för de ska jag göra kan jag lova i mitt duntäcke med tre hundar under samtidigt ha ha ha har ni nån aning om hur varmt de blir?????.....Tro mig VARMT som FAAN.

♥ Natti Natti Sussa Sött! ♥

♥ Don't let the bedgugs bite! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON