Så var de FREDAG å HELG :love:


~♥~♥~♥~
Godmorgon alla där ute ännu en vacka lider mot sitt slut å fredag redan å dax för lite ledighet för dom flesta ;) "JIPPIE" passa på å njut av vårat vackra vinterväder å vita värld där ute för de är vacker nu med vårat vinterlandskap älskar de, inte kylan men den vita snön älskar jag jätte jätte mycke :love: för de blir så ljust å fint ute så de är UNDERBART.
~♥~♥~♥~
Idag blir de en lugn dag hos mig ska bara ta de lugnt å slappa idag å kanske dammsuga på lördag eller söndag beror på vad skallen tycker å tänker om de hela.......för den styr mycke tyvärr ;(
Men min son ska vara hemma idag å försöka bli frisk igen från sin förkylning för nästa måndag den 22/11 så börjar han sin praktik på Scandic, så håll tummarna att de blir ett jobb av de hela.
~♥~♥~♥~
Å så måste jag bara lägga till för min GUMMA en sak, jag hatar inte alls dig kommer aldrig att göra de heller så de så :love: JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA :love: å kommer alltid att göra de.
Jag vet varför dina mess är korta å tvära så du behöver inte be om ursäkt gumman.......jag längtar oxå till den 19:de så jag får lite ego tid med dig för behöver din närhet nu känner jag, å så för den andra saken förståss den längtar jag oxå efter, ;) å lilla Eldivo Aya längtar oxå efter att få träffa dig vi saknar dig jätte mycke allihopa så de är lungt min skatt.....förstår att de är jobbigt å man kan inte alltid vara glad å alert så hata dig för att du har ont å mår dåligt de existerar inte hos mig.
Jag vet varför du blir så å därför kan jag se igenom de hela utan problem å de känns bra att du skrev de för då känns de bättre för mig oxå även om jag innerst inne vet att du inte skulle vara sur på mig så värmde de du skrev i din blogg jätte mycke så tack för dom fina orden.
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
:love: SÅ TILL DIG MIN SKATT, TVILLINGSJÄL, HJÄRTA Å ÄNGEL :love:
:love: ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA :love:
:love:
~♥~♥~♥~
Nää nu ska jag dricka lite mer kaffe å läsa lite fler bloggar så ha de gott så hörs vi senare idag när jag dyker upp med lite mer klotter å kladd ;)
~♥~♥~♥~
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR NI ÄR VÄRDEFULLA VARENDA EN AV ER KOM DE IHÅG ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de FREDAG å HELG :love:


~♥~♥~♥~
Godmorgon alla där ute ännu en vacka lider mot sitt slut å fredag redan å dax för lite ledighet för dom flesta ;) "JIPPIE" passa på å njut av vårat vackra vinterväder å vita värld där ute för de är vacker nu med vårat vinterlandskap älskar de, inte kylan men den vita snön älskar jag jätte jätte mycke :love: för de blir så ljust å fint ute så de är UNDERBART.
~♥~♥~♥~
Idag blir de en lugn dag hos mig ska bara ta de lugnt å slappa idag å kanske dammsuga på lördag eller söndag beror på vad skallen tycker å tänker om de hela.......för den styr mycke tyvärr ;(
Men min son ska vara hemma idag å försöka bli frisk igen från sin förkylning för nästa måndag den 22/11 så börjar han sin praktik på Scandic, så håll tummarna att de blir ett jobb av de hela.
~♥~♥~♥~
Å så måste jag bara lägga till för min GUMMA en sak, jag hatar inte alls dig kommer aldrig att göra de heller så de så :love: JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA :love: å kommer alltid att göra de.
Jag vet varför dina mess är korta å tvära så du behöver inte be om ursäkt gumman.......jag längtar oxå till den 19:de så jag får lite ego tid med dig för behöver din närhet nu känner jag, å så för den andra saken förståss den längtar jag oxå efter, ;) å lilla Eldivo Aya längtar oxå efter att få träffa dig vi saknar dig jätte mycke allihopa så de är lungt min skatt.....förstår att de är jobbigt å man kan inte alltid vara glad å alert så hata dig för att du har ont å mår dåligt de existerar inte hos mig.
Jag vet varför du blir så å därför kan jag se igenom de hela utan problem å de känns bra att du skrev de för då känns de bättre för mig oxå även om jag innerst inne vet att du inte skulle vara sur på mig så värmde de du skrev i din blogg jätte mycke så tack för dom fina orden.
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~
:love: SÅ TILL DIG MIN SKATT, TVILLINGSJÄL, HJÄRTA Å ÄNGEL :love:
:love: ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA :love:
:love:
~♥~♥~♥~
Nää nu ska jag dricka lite mer kaffe å läsa lite fler bloggar så ha de gott så hörs vi senare idag när jag dyker upp med lite mer klotter å kladd ;)
~♥~♥~♥~
♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR NI ÄR VÄRDEFULLA VARENDA EN AV ER KOM DE IHÅG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON