Snack om att man är DUM :blush:

Måste faktiskt erkänna en sak för er alla :blush: jag är ju så att säga väldigt ny på detta med att blogga har bara hållt på en dryg månad så de är inte så länge.

Jag har irriterat mig till max på att jag inte fått mina länkar i inläggen att funka å envis som man är vägrade jag att fråga min son hur man gjorde, för vet att om jag klurar ut de SJÄLV så kan jag de till nästa gång jag ska länka till nånting.

Sen är man inte lika ung som dagensungdomar är å senilsnöret är LÅÅÅÅÅNGT redan så tänkte att jag får nog snart ge mig å be min son om hjälp å sen höra han säga.....

"MEN LILLA MAMMA DE ÄR ENKELT KAN DU INTE GÖRA SÅNT"



Å de ville jag ju helst slippa för han skulle skratta en hel evighet åt de så kul hade jag inte tänkt att han skulle få ha på min bekostnad.....ni kan få ha de istället för er känner jag ju inte ha ha ha.
Men döm om min förvåning när jag idag snubblade in på lösningen :question: trodde inte mina ögon först men sant jag lyckades att knäcka hur man gjorde själv så nu behöver jag inte göra en egen länk i sidan på de jag vill ni ska klicka på utan kan göra de direkt i inlägget JIPPIE...;p
Så glad blir en mamma på 40+ när hon fattar hur nåt inom data fungerar :D :D :D

:love: HA DE GOTT ALLA HÖRS IKVÄLL Å HA EN UNDERBAR KVÄLL DE SKA JAG HA :love:
;p Å DE HÄR SKRATTET BJUDER JAG ER GÄRNA PÅ ;p


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Snack om att man är DUM :blush:

Måste faktiskt erkänna en sak för er alla :blush: jag är ju så att säga väldigt ny på detta med att blogga har bara hållt på en dryg månad så de är inte så länge.

Jag har irriterat mig till max på att jag inte fått mina länkar i inläggen att funka å envis som man är vägrade jag att fråga min son hur man gjorde, för vet att om jag klurar ut de SJÄLV så kan jag de till nästa gång jag ska länka till nånting.

Sen är man inte lika ung som dagensungdomar är å senilsnöret är LÅÅÅÅÅNGT redan så tänkte att jag får nog snart ge mig å be min son om hjälp å sen höra han säga.....

"MEN LILLA MAMMA DE ÄR ENKELT KAN DU INTE GÖRA SÅNT"



Å de ville jag ju helst slippa för han skulle skratta en hel evighet åt de så kul hade jag inte tänkt att han skulle få ha på min bekostnad.....ni kan få ha de istället för er känner jag ju inte ha ha ha.
Men döm om min förvåning när jag idag snubblade in på lösningen :question: trodde inte mina ögon först men sant jag lyckades att knäcka hur man gjorde själv så nu behöver jag inte göra en egen länk i sidan på de jag vill ni ska klicka på utan kan göra de direkt i inlägget JIPPIE...;p
Så glad blir en mamma på 40+ när hon fattar hur nåt inom data fungerar :D :D :D

:love: HA DE GOTT ALLA HÖRS IKVÄLL Å HA EN UNDERBAR KVÄLL DE SKA JAG HA :love:
;p Å DE HÄR SKRATTET BJUDER JAG ER GÄRNA PÅ ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON