Söndag sista dagen på veckan :S



Var bara tvungen slänga in den här bilden den är så himla otroligt sann trots allt man går igenom å allt som händer i ens liv så är ALDRIG någon dag bortkastad.


Så var de Söndag å sista dagen på veckan lider mot sitt slut å imorron blir de Måndag morron å mitt huvud känns så tungt ;) nää kanske inte kan ju bli en helt underbar dag oxå de vet man aldrig :O

Idag har de varit en otroligt lugn dag...tvätten gjorde jag bort på förmiddagen sen fick jag å hundarna lite värlförtjänt luft de var bara -5 på morron här så de passade utmärkt att gå då.
Sen har jag suttit vid datorn å svarat på mail å lite kommentarer här på bloggen, har även plockat lite här hemma å donat så nu ska jag ägna kvällen åt att tända lite ljus å bara mysa med hundarna i soffan tillsammans med mig :love:

Många tycker inte om den här mörka årstiden å allt den för med sig å till viss del kan jag väl hålla med om att den är trist på ett sätt......de är att de är lite väl kallt mellan varven på vintern.
Mörkret har jag inte nåt emot för då kommer min älskade tid med alla värmeljus fram :love: jag formligen älskar att tända ljus på kvällen å bara sitta å mysa med en varm kopp TE eller KAFFE vilket som jag känner mest sug efter just då :) så de älskar jag att göra på kvällarna i mörkret.

VAD TYCKER NI OM ATT GÖRA PÅ KVÄLLARNA NU NÄR DE ÄR MÖRKT Å KALLT UTE???

Nää nu ska jag ta å bädda ut min säng å utfodra odjuren mina så dom inte äter upp inredningen min :bigeyes: nää så illa är de väl inte men mat måste dom ju få så dom mår bra :D
Så ha de gott alla så dyker jag nog upp med en liten nattblogg senare innan jag
ska sova för inatt.

♦ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA GLÖM ALDRIG DE! ♦


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Söndag sista dagen på veckan :S



Var bara tvungen slänga in den här bilden den är så himla otroligt sann trots allt man går igenom å allt som händer i ens liv så är ALDRIG någon dag bortkastad.


Så var de Söndag å sista dagen på veckan lider mot sitt slut å imorron blir de Måndag morron å mitt huvud känns så tungt ;) nää kanske inte kan ju bli en helt underbar dag oxå de vet man aldrig :O

Idag har de varit en otroligt lugn dag...tvätten gjorde jag bort på förmiddagen sen fick jag å hundarna lite värlförtjänt luft de var bara -5 på morron här så de passade utmärkt att gå då.
Sen har jag suttit vid datorn å svarat på mail å lite kommentarer här på bloggen, har även plockat lite här hemma å donat så nu ska jag ägna kvällen åt att tända lite ljus å bara mysa med hundarna i soffan tillsammans med mig :love:

Många tycker inte om den här mörka årstiden å allt den för med sig å till viss del kan jag väl hålla med om att den är trist på ett sätt......de är att de är lite väl kallt mellan varven på vintern.
Mörkret har jag inte nåt emot för då kommer min älskade tid med alla värmeljus fram :love: jag formligen älskar att tända ljus på kvällen å bara sitta å mysa med en varm kopp TE eller KAFFE vilket som jag känner mest sug efter just då :) så de älskar jag att göra på kvällarna i mörkret.

VAD TYCKER NI OM ATT GÖRA PÅ KVÄLLARNA NU NÄR DE ÄR MÖRKT Å KALLT UTE???

Nää nu ska jag ta å bädda ut min säng å utfodra odjuren mina så dom inte äter upp inredningen min :bigeyes: nää så illa är de väl inte men mat måste dom ju få så dom mår bra :D
Så ha de gott alla så dyker jag nog upp med en liten nattblogg senare innan jag
ska sova för inatt.

♦ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA GLÖM ALDRIG DE! ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON