Tisdag å Inga har tydligen semester :S

Jag ska börja med att säga till alla förlåt att de inte blev nån nattblogg igår för tyvärr sa mitt bredband upp sig som de gjort ofta nu sista veckorna å de håller på att driva mig till vansinne :mad:
Men har pratat med dom å dom ska antingen skicka ett nytt modem eller en tekniker som ska kolla in vad som kan vara felet till de hela.....för betalar man för de ska de funka bra oxå anser jag.
»♥«
Nu till denna dag ;) är väldigt glad idag för fick veta igår att förutom överkastet jag ska få av min gumma i julklapp från Indiska så ska jag få ännu en sak å de gjorde mig väldigt lycklig rent salig :D kan tyvärr inte lägga ut vad de är pga att andra som kan hitta bloggen kan se de då å de vill vi inte så därför nöjer jag mig med att bara säga.....för annars kan min gumma få de jobbigt å de vill jag absolut inte att hon ska få de vore fel ju :mad:
»♥«
:love: MILJONERS TACK MIN ÄLSKADE ÄNGEL DU ÄR BÄST :love:



:love: Detta är min gumma som är min absolut bästa vän någonsin :love:
»♥«
Men idag steg jag upp i förhoppningarna att jag skulle få städa lite hemma :( men tydligen har INGA tagit semester så de får bli en annan dag.....med INGA menar jag att min värk är för jobbig i dag klarar inte av ljudet av dammsugaren å Inga som ju inte finns ställde inte heller upp utan får helt enkelt vänta en dag eller två å ta mitt hem då istället ;).......men jag börjar bli van att de är så här.
De som hör till saken är att jag hatar verkligen att min sjukdom styr mitt liv såna här gånger ;( för hatar att ha ostädat hemma å visst ibland kan jag trotsa värken å göra saker ändå MEN straffet som kommer efteråt är inte värt de hela utan "hellre lite damm i hörnen än ett rött helvete"
»♥«
Men har just suttit å druckit kaffe med min gumma för hon var förbi med en ny klotång som dom köpt till sin hund......nu tänker säkert många men varför kommer hon med den till dig....jo för de är jag som sköter om att klippa klorna på deras Cockerspaniel för de kan dom inte å jag gör de så gärna de går fort å är lätt :) plus att dom nu skaffat denna klotång som ni sser här under en super bra en värt pengarna kan jag lova er som har hund å undrar :)
»♥«
Den finns på vissa djurbutiker runt om men på den här adressen på nätet är den billigare än i djuraffärer å den kom dagen efter vi beställt den så de är snabb service.
»♥«
http://vipdog.se
»♥«
Den heter Quickfinder klotång med den kan vem som helst klippa klorna på sin egen hund.



Så de ska bli kul testa den på deras hund för kollade på min hund å den funkade super bra den lyser upp exakt som den ska när man ska klippa utan att pulpan blir skadad för så fort den lyser grönt är de OK att klippa å de stämmer de har vi kollat.
»♥«
Nåja nog om de, nu sitter jag här å funderar vad jag ska hitta på för nåt för när jag inte kan städa så får de väl bli nå annat.......ja diska å städa toa kan jag ju göra men de får bli lite senare.
Nu ska jag vila lite med mina trötta hundar för en har just slutat löpa å en annan har just börjat så dom är trötta som bara den.......å den enda nackdelen med att ha tikar är just denna löpning men annars älskar jag tikar för dom är lite mera hemmakära så att säga, hanhundar har en tendens att vilja smita när dom känner lukten av löptikar, å så dom ska skvätta överallt ute så tycker de är lättare med tikarna när de kommer till de :)
»♥«
Nää nu ska jag sätta mig å hämta ner några fler bilder till min blogg å ta itu med lite disk för vila får jag göra när de är klart känner jag, då är de gjort för i dag i alla fall...:S för de räknas väl inte direkt till favorit sysslan att diska kan jag ju erkänna :blush:
»♥«
Ha de gott alla så KANSKE vi hörs senare ikväll beronde på OM mitt BREDBAND vill fungera då :mad: de återstår ju helt klart att se :(



♥ PÅ ÅTERSEENDE ALLA LEV I NUET ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Tisdag å Inga har tydligen semester :S

Jag ska börja med att säga till alla förlåt att de inte blev nån nattblogg igår för tyvärr sa mitt bredband upp sig som de gjort ofta nu sista veckorna å de håller på att driva mig till vansinne :mad:
Men har pratat med dom å dom ska antingen skicka ett nytt modem eller en tekniker som ska kolla in vad som kan vara felet till de hela.....för betalar man för de ska de funka bra oxå anser jag.
»♥«
Nu till denna dag ;) är väldigt glad idag för fick veta igår att förutom överkastet jag ska få av min gumma i julklapp från Indiska så ska jag få ännu en sak å de gjorde mig väldigt lycklig rent salig :D kan tyvärr inte lägga ut vad de är pga att andra som kan hitta bloggen kan se de då å de vill vi inte så därför nöjer jag mig med att bara säga.....för annars kan min gumma få de jobbigt å de vill jag absolut inte att hon ska få de vore fel ju :mad:
»♥«
:love: MILJONERS TACK MIN ÄLSKADE ÄNGEL DU ÄR BÄST :love:



:love: Detta är min gumma som är min absolut bästa vän någonsin :love:
»♥«
Men idag steg jag upp i förhoppningarna att jag skulle få städa lite hemma :( men tydligen har INGA tagit semester så de får bli en annan dag.....med INGA menar jag att min värk är för jobbig i dag klarar inte av ljudet av dammsugaren å Inga som ju inte finns ställde inte heller upp utan får helt enkelt vänta en dag eller två å ta mitt hem då istället ;).......men jag börjar bli van att de är så här.
De som hör till saken är att jag hatar verkligen att min sjukdom styr mitt liv såna här gånger ;( för hatar att ha ostädat hemma å visst ibland kan jag trotsa värken å göra saker ändå MEN straffet som kommer efteråt är inte värt de hela utan "hellre lite damm i hörnen än ett rött helvete"
»♥«
Men har just suttit å druckit kaffe med min gumma för hon var förbi med en ny klotång som dom köpt till sin hund......nu tänker säkert många men varför kommer hon med den till dig....jo för de är jag som sköter om att klippa klorna på deras Cockerspaniel för de kan dom inte å jag gör de så gärna de går fort å är lätt :) plus att dom nu skaffat denna klotång som ni sser här under en super bra en värt pengarna kan jag lova er som har hund å undrar :)
»♥«
Den finns på vissa djurbutiker runt om men på den här adressen på nätet är den billigare än i djuraffärer å den kom dagen efter vi beställt den så de är snabb service.
»♥«
http://vipdog.se
»♥«
Den heter Quickfinder klotång med den kan vem som helst klippa klorna på sin egen hund.



Så de ska bli kul testa den på deras hund för kollade på min hund å den funkade super bra den lyser upp exakt som den ska när man ska klippa utan att pulpan blir skadad för så fort den lyser grönt är de OK att klippa å de stämmer de har vi kollat.
»♥«
Nåja nog om de, nu sitter jag här å funderar vad jag ska hitta på för nåt för när jag inte kan städa så får de väl bli nå annat.......ja diska å städa toa kan jag ju göra men de får bli lite senare.
Nu ska jag vila lite med mina trötta hundar för en har just slutat löpa å en annan har just börjat så dom är trötta som bara den.......å den enda nackdelen med att ha tikar är just denna löpning men annars älskar jag tikar för dom är lite mera hemmakära så att säga, hanhundar har en tendens att vilja smita när dom känner lukten av löptikar, å så dom ska skvätta överallt ute så tycker de är lättare med tikarna när de kommer till de :)
»♥«
Nää nu ska jag sätta mig å hämta ner några fler bilder till min blogg å ta itu med lite disk för vila får jag göra när de är klart känner jag, då är de gjort för i dag i alla fall...:S för de räknas väl inte direkt till favorit sysslan att diska kan jag ju erkänna :blush:
»♥«
Ha de gott alla så KANSKE vi hörs senare ikväll beronde på OM mitt BREDBAND vill fungera då :mad: de återstår ju helt klart att se :(



♥ PÅ ÅTERSEENDE ALLA LEV I NUET ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON