Tisdag idag å kallt ute Brrr...:bieyes:

Så var de tisdag idag å de är kallt ute Brrr.....:bigeyes: visst allt är relativt vad jag menar är att de är kallt till förhållande vad de varit den här vintern å då är de inte speciellt motför vad vi ska gå igenom innan vintern är slut :O

Jag är nog inte nån vintermänniska i syfte av kylan utan mer de att jag tycker om vintern för att mitt huvud klarar av kylan bättre än värmen på sommaren för på sommaren är jag dålig mycke oftare än på vintern..........vid "skit veckan" är jag aldrig bra vare sig de är vinter eller sommar då spelar inte årstiden nån större roll för då är dom tre första dagarna ett rött helvete....;( för då har jg så ont att jag nästan bara sover mig igenom dagarna för att de är för jobbigt att vara uppe på benen :mad:

Men förutom de så är de bättre med vintern för skallen så när de är som värst lindar jag skallen med ispåsar för att få ner värken lite......skulle inte de fungera en sån gång så måste jag genast tänka på möjligheten att lägga in mig å få hjälp med att räta upp allt igen å kolla så de inte är en hjärnhinneinflammation på G för de vill jag undvika in i de längsta..........mest för att de tar MÅNADER att repa sig efter dom, jag mest sover :tired: i veckor efter att jag kommit hem å morfin är min bästa vän just då men de använder jag bara i övergången när jag kommit hem för att jag ska få sova.

Men ibland tyckar man bara att livet är väldigt orättvist å man blir deppig å neråt, men då brukar jag genast tänka att de finns alltid nån som har de värre, å de gör att man rycker upp sig igen å landar på fötterna för är de nåt jag är bra på så är de just att landa på fötterna igen ;p de sitter i ryggmärgen på mig att göra de.....för de är inte ofta jag tycker synd om mig själv men visst ska erkänna att visst händer de även mig :blush:

Men jag är nog en relativt lättsam människa att vara med å kring, för jag hjälper jätte gärna andra när jag kan å förväntar mig inte en massa tillbaka utan gör de för att jag tycker om att göra de.
Har haft många vänner som om dom hjälpt en med nåt har dom förväntat sig tusenfaldt tillbaka :question:.....kan säga så mycke som att dom inte finns i min närhet idag.

Sen finns de vänner som är såna som om man inte ringer dom MINST en gång/dag så blir dom sura å tror att man är sur på dom :question:......vad är de för sätt, jag är inte nån som ringer folk dagligen kan gå veckor å månader mellan de jag hör av mig helt beroende på hur jag mår å kan dom inte ta de så där är dörren ungefär........:mad: kan säga oxå att även dom sk vännerna finns inte i min närhet idag för dom dränerar mig på all min energi å de är de inte värt.

Sen har vi vänner som MIN GUMMA såna vänner är bara BÄST UNDERBARA helt enkelt dom finns alltid vid ens sida i både med å motgång å dom kräver inte en massa tillbaka å de gör att jag mer än gärna ger tillbaka för såna vänner förtjänar de av mig å dom får de oxå så gott jag kan :love: å min gumma är just en sån vän........hon är en sån vän jag skulle kunna ta en kula för, offra mitt liv för helt enkelt för vet att hon skulle göra exakt samma för mig...henne känner jag mig trygg med.

När jag mår skit som idag å hon kommer in med ett leende eller om man får en kram av henne så glömmer man allt de onda å bara njuter av hennes närhet å värme för de utstrålar kärlek å värme från henne ska ni veta å jag älskar henne av hela mitt hjärta :love: :love: :love:

Nää nu ska jag se om jag kan komma på nå gott att äta till middag idag hmm.....är väldigt fantasilös när jag har ont för mår illa hela tiden så får bli nåt lätt idag känner jag :blush: en sk latmansmiddag får de bli idag....min son är 20 år så han får fixa sin mat själv idag när jag har ont.

Ha de gott så hörs vi med en nattblogg senare ikväll!!

♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR.....AFTER A WHILE KROKODILE ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Tisdag idag å kallt ute Brrr...:bieyes:

Så var de tisdag idag å de är kallt ute Brrr.....:bigeyes: visst allt är relativt vad jag menar är att de är kallt till förhållande vad de varit den här vintern å då är de inte speciellt motför vad vi ska gå igenom innan vintern är slut :O

Jag är nog inte nån vintermänniska i syfte av kylan utan mer de att jag tycker om vintern för att mitt huvud klarar av kylan bättre än värmen på sommaren för på sommaren är jag dålig mycke oftare än på vintern..........vid "skit veckan" är jag aldrig bra vare sig de är vinter eller sommar då spelar inte årstiden nån större roll för då är dom tre första dagarna ett rött helvete....;( för då har jg så ont att jag nästan bara sover mig igenom dagarna för att de är för jobbigt att vara uppe på benen :mad:

Men förutom de så är de bättre med vintern för skallen så när de är som värst lindar jag skallen med ispåsar för att få ner värken lite......skulle inte de fungera en sån gång så måste jag genast tänka på möjligheten att lägga in mig å få hjälp med att räta upp allt igen å kolla så de inte är en hjärnhinneinflammation på G för de vill jag undvika in i de längsta..........mest för att de tar MÅNADER att repa sig efter dom, jag mest sover :tired: i veckor efter att jag kommit hem å morfin är min bästa vän just då men de använder jag bara i övergången när jag kommit hem för att jag ska få sova.

Men ibland tyckar man bara att livet är väldigt orättvist å man blir deppig å neråt, men då brukar jag genast tänka att de finns alltid nån som har de värre, å de gör att man rycker upp sig igen å landar på fötterna för är de nåt jag är bra på så är de just att landa på fötterna igen ;p de sitter i ryggmärgen på mig att göra de.....för de är inte ofta jag tycker synd om mig själv men visst ska erkänna att visst händer de även mig :blush:

Men jag är nog en relativt lättsam människa att vara med å kring, för jag hjälper jätte gärna andra när jag kan å förväntar mig inte en massa tillbaka utan gör de för att jag tycker om att göra de.
Har haft många vänner som om dom hjälpt en med nåt har dom förväntat sig tusenfaldt tillbaka :question:.....kan säga så mycke som att dom inte finns i min närhet idag.

Sen finns de vänner som är såna som om man inte ringer dom MINST en gång/dag så blir dom sura å tror att man är sur på dom :question:......vad är de för sätt, jag är inte nån som ringer folk dagligen kan gå veckor å månader mellan de jag hör av mig helt beroende på hur jag mår å kan dom inte ta de så där är dörren ungefär........:mad: kan säga oxå att även dom sk vännerna finns inte i min närhet idag för dom dränerar mig på all min energi å de är de inte värt.

Sen har vi vänner som MIN GUMMA såna vänner är bara BÄST UNDERBARA helt enkelt dom finns alltid vid ens sida i både med å motgång å dom kräver inte en massa tillbaka å de gör att jag mer än gärna ger tillbaka för såna vänner förtjänar de av mig å dom får de oxå så gott jag kan :love: å min gumma är just en sån vän........hon är en sån vän jag skulle kunna ta en kula för, offra mitt liv för helt enkelt för vet att hon skulle göra exakt samma för mig...henne känner jag mig trygg med.

När jag mår skit som idag å hon kommer in med ett leende eller om man får en kram av henne så glömmer man allt de onda å bara njuter av hennes närhet å värme för de utstrålar kärlek å värme från henne ska ni veta å jag älskar henne av hela mitt hjärta :love: :love: :love:

Nää nu ska jag se om jag kan komma på nå gott att äta till middag idag hmm.....är väldigt fantasilös när jag har ont för mår illa hela tiden så får bli nåt lätt idag känner jag :blush: en sk latmansmiddag får de bli idag....min son är 20 år så han får fixa sin mat själv idag när jag har ont.

Ha de gott så hörs vi med en nattblogg senare ikväll!!

♥ SEE YOU LATER ALLIGATOR.....AFTER A WHILE KROKODILE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON