Då var de Tisdagmorgon å mitt huvud.......

Då var de tisdag morgon å mitt huvud känns så tungt...:S känns ungefär som om nån sparkat fast skon i skallen på mig JIPPIE VAD SKOJ int alls ;( men de är val straffet för att man fick må bra igår eller må bättre än vanligt heter de kanske......men de är den vardag man lever i numera.
♦♦♦

♦♦♦
Men de kanske förklarar varför jag inte tycker om han där uppe för att han jämt ska straffa en för minsta lilla rolig sak man gör å de gör att när jag har så pass ont så blir jag lätt irriterad, sur, grinig, bitch (nä just ja de var jag ju ändå) så de räknas nog inte kan jag tänka mig å så blir man trött trött tröööött av att de värker så mycke men lägger man sig ner tror ni man får sova då.....??? Näää självklart inte för då kan ju huvudvärken bli bättre å de vore ju för hemskt :mad: en katastrof.
♦♦♦
Så igår var jag å min gumma på stan för att hon skulle inhandla lite nya saker till sitt nya tv-rum å då tar jag straffet efteråt även om jag blir irriterad på straffet för de är värt de en sån gång.
Vi började våran tur med en GOD kopp kaffe på CK å bara njöt av lugnet å surrade lite skit för dom stunderna är heliga för oss bägge de vet jag att min gumma oxå tycker så dom vårdar man ömt ;)
Sen gick vi till indiska å kollade på gardinerna hon skulle köpa å lite dekor till dom å en lampa blev de oxå innan vi var klara där å tro min dom gardinerna till den soffan hon har nu å väggens färg kommer bli perfekt, gardinen finns på www.indiska.com å heter Nimisch fast hon köpte den i ljus lavendel super snyggt, Lampan gick i flera lila toner å lyser underbart snyggt å dekoren till gardinerna går i mörklila så ska bli jätte skoj att se de färdigt.
♦♦♦
Sen var vi å kollade runt i lite andra affärer oxå på stan å jag hittade ett par super, super sköna vinterskor som jag så himla gärna vill ha men 499kr är en förmögenhet för mig i dagensläge så drömma får man ju ändå göra de är alltid tillåtet, men jag ska försöka få råd med dom innan snön kommer för mina är 8år så dom håller inte värme nå bra nu mera kan jag väl villigt erkänna utan att ljuga :bluch:
Sen bar de av till solbacken å införskaffa mattan hon skulle ha å en ny mysig pläd i lavendel till de så de matchar gardinerna innan vi sen åkte hem igen med en super nöjd gumma :)
♦♦♦
Sen imorron ska jag å gumman på jysk en sväng jag ska få en byrå av henne till min hall för den jag har där nu är inte snygg alls kan jag lova å håller på att gå sönder så den behöver verkligen bytas ut kan jag lova er så de ser jag fram emot väldigt mycke hi hi hi.
Fick även veta av gumman att när vi får lön den 19:de så skulle jag få en present av henne men självklart sa hon inte vad så nu snurrar mina tankar i 300km/timme över vad de kan vara för nåt.
Å just de med att få presenter å överraskningar de är min gumma bara bäst på har fått så många presenter genom åren av henne som jag vårdar ömt å är väldigt rädd om.......å skulle nåt gå sönder av misstag så blir jag så ledsen för minsta lilla sak har ett stort värde för mig för har kvar så gott som varenda litet kort jag fått som hon skrivit på å alla små lappar hon brukar lämna i min lägenhet när jag är hos mamma.......hade tänk sätta in allt i en scrapbook som jag tillägnar just henne som tack för allt hon gjort å gör för mig.
♦♦♦

♦♦♦
För hon har en stor plats i mitt hjärta å kommer alltid att ha de oxå för hon är min alldelens egna  ♥ÄNGEL♥ som jag skulle göra vad som helst för.
Så jag vet att just nu sitter hon å ler i mjugg (för sig själv) över att jag är nyfiken å får fundera i en hel vecka vad den presenten kan vara för nåt, å när hon läser detta kommer hon skratta så himla gott åt mig för hon vet hur nyfiken jag blir å att jag är som ett litet barn på julafton när jag får presenter av henne :love:
♦♦♦
Nää nu ska jag ta å avsluta för denna gång för skulle kunna skriva en hel evighet om henne å sånt hon gjort för mig å gör för mig men de skulle innebära att de bidde en hel jävla novell av de hela å folk skulle tro att jag blivit galen ;p å till viss del har ni rätt är nog allt lite galen av mig å har väldigt sjuk humor men de är ett måste för att överleva med värken jag har man MÅSTE bara kunna le å skratta åt sig själv å sin sjukdom då känns de lättare tycker jag å tro mig skrattar ofta åt min sjukdom......ända gången jag inte gör de är när jag har så ont att jag inte kan pratat för då ser jag inte nå roligt i nåntnting alls :mad: men annars har jag självironi i massor.
♦♦♦
Så ha de gott alla bloggare där ute så hörs vi snart igen Å GUMMAN MIN SAKNAR DIG MASSOR IDAG.
♦♦♦

♦♦♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Då var de Tisdagmorgon å mitt huvud.......

Då var de tisdag morgon å mitt huvud känns så tungt...:S känns ungefär som om nån sparkat fast skon i skallen på mig JIPPIE VAD SKOJ int alls ;( men de är val straffet för att man fick må bra igår eller må bättre än vanligt heter de kanske......men de är den vardag man lever i numera.
♦♦♦

♦♦♦
Men de kanske förklarar varför jag inte tycker om han där uppe för att han jämt ska straffa en för minsta lilla rolig sak man gör å de gör att när jag har så pass ont så blir jag lätt irriterad, sur, grinig, bitch (nä just ja de var jag ju ändå) så de räknas nog inte kan jag tänka mig å så blir man trött trött tröööött av att de värker så mycke men lägger man sig ner tror ni man får sova då.....??? Näää självklart inte för då kan ju huvudvärken bli bättre å de vore ju för hemskt :mad: en katastrof.
♦♦♦
Så igår var jag å min gumma på stan för att hon skulle inhandla lite nya saker till sitt nya tv-rum å då tar jag straffet efteråt även om jag blir irriterad på straffet för de är värt de en sån gång.
Vi började våran tur med en GOD kopp kaffe på CK å bara njöt av lugnet å surrade lite skit för dom stunderna är heliga för oss bägge de vet jag att min gumma oxå tycker så dom vårdar man ömt ;)
Sen gick vi till indiska å kollade på gardinerna hon skulle köpa å lite dekor till dom å en lampa blev de oxå innan vi var klara där å tro min dom gardinerna till den soffan hon har nu å väggens färg kommer bli perfekt, gardinen finns på www.indiska.com å heter Nimisch fast hon köpte den i ljus lavendel super snyggt, Lampan gick i flera lila toner å lyser underbart snyggt å dekoren till gardinerna går i mörklila så ska bli jätte skoj att se de färdigt.
♦♦♦
Sen var vi å kollade runt i lite andra affärer oxå på stan å jag hittade ett par super, super sköna vinterskor som jag så himla gärna vill ha men 499kr är en förmögenhet för mig i dagensläge så drömma får man ju ändå göra de är alltid tillåtet, men jag ska försöka få råd med dom innan snön kommer för mina är 8år så dom håller inte värme nå bra nu mera kan jag väl villigt erkänna utan att ljuga :bluch:
Sen bar de av till solbacken å införskaffa mattan hon skulle ha å en ny mysig pläd i lavendel till de så de matchar gardinerna innan vi sen åkte hem igen med en super nöjd gumma :)
♦♦♦
Sen imorron ska jag å gumman på jysk en sväng jag ska få en byrå av henne till min hall för den jag har där nu är inte snygg alls kan jag lova å håller på att gå sönder så den behöver verkligen bytas ut kan jag lova er så de ser jag fram emot väldigt mycke hi hi hi.
Fick även veta av gumman att när vi får lön den 19:de så skulle jag få en present av henne men självklart sa hon inte vad så nu snurrar mina tankar i 300km/timme över vad de kan vara för nåt.
Å just de med att få presenter å överraskningar de är min gumma bara bäst på har fått så många presenter genom åren av henne som jag vårdar ömt å är väldigt rädd om.......å skulle nåt gå sönder av misstag så blir jag så ledsen för minsta lilla sak har ett stort värde för mig för har kvar så gott som varenda litet kort jag fått som hon skrivit på å alla små lappar hon brukar lämna i min lägenhet när jag är hos mamma.......hade tänk sätta in allt i en scrapbook som jag tillägnar just henne som tack för allt hon gjort å gör för mig.
♦♦♦

♦♦♦
För hon har en stor plats i mitt hjärta å kommer alltid att ha de oxå för hon är min alldelens egna  ♥ÄNGEL♥ som jag skulle göra vad som helst för.
Så jag vet att just nu sitter hon å ler i mjugg (för sig själv) över att jag är nyfiken å får fundera i en hel vecka vad den presenten kan vara för nåt, å när hon läser detta kommer hon skratta så himla gott åt mig för hon vet hur nyfiken jag blir å att jag är som ett litet barn på julafton när jag får presenter av henne :love:
♦♦♦
Nää nu ska jag ta å avsluta för denna gång för skulle kunna skriva en hel evighet om henne å sånt hon gjort för mig å gör för mig men de skulle innebära att de bidde en hel jävla novell av de hela å folk skulle tro att jag blivit galen ;p å till viss del har ni rätt är nog allt lite galen av mig å har väldigt sjuk humor men de är ett måste för att överleva med värken jag har man MÅSTE bara kunna le å skratta åt sig själv å sin sjukdom då känns de lättare tycker jag å tro mig skrattar ofta åt min sjukdom......ända gången jag inte gör de är när jag har så ont att jag inte kan pratat för då ser jag inte nå roligt i nåntnting alls :mad: men annars har jag självironi i massor.
♦♦♦
Så ha de gott alla bloggare där ute så hörs vi snart igen Å GUMMAN MIN SAKNAR DIG MASSOR IDAG.
♦♦♦

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON