Huvudvärk till SALU???

Idag är en SKIIIT dag på ren svenska.......vaknade med en huvudvärk som går utan på allt annat ville bara lägga mig ner å dra nåt gammalt över mig å de enda gamla jag hade hemma var mig själv så de blev genast svårare att dra mig själv över mig även om jag ville, men de funkar ju inte heller har ju mina fyrfotade vänner som måste ut mellan varven å så blir de inte bättre av att jag gör de heller så de var bara stiga upp å le åt skiten.

Började med att hälla i mig en panna kaffe i hopp om att de skulle kunna hjälpa lite i alla fall för har alltid fått höra de att de sista som dör i en är just hoppet......de var däremot ingen som sa att hoppet kan hamna i en rejäl formsvacka eller gå i ide under långa perioder men dö gör de inte de måste jag väl medge.....men man funderar ibland :question: funderara hårt.
Men som jag trodde de blev inte bättre med kaffe annat än att jag fick kaffedarr av allt kaffe jag drack men nu herrans många timmar senare har de lugnat ner sig lite i alla fall så pass att jag orkar höra mig själv tänka så skam den som ger sig, men orken är inte tillbaka så de har varit en lugn dag med mycke vila.

Så nu när kvällen närmar sig så hoppas jag att hjärtat mitt (min bästa vän) ska titta in en stund för hon är de absolut enda som kan få mig att koppla bort värken för en stund å vara lite glad så då kan jag slappna av ett tag å bara må gott.
Jag brukar kalla henne min egna ÄNGEL för utan henne skulle jag inte orka med min huvudvärk hon har alltid ett tröstande ord till övers, en axel att gråta mot å de bästa ett leende på läpparna hur ont hon än har å de är nåt jag beundrar med henne väldigt mycke.

Så med dom orden säger jag ha de gott alla å var rädd om varandra ta hand om varandra för ingen gör de åt er.
~~ ;) ~~

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Huvudvärk till SALU???

Idag är en SKIIIT dag på ren svenska.......vaknade med en huvudvärk som går utan på allt annat ville bara lägga mig ner å dra nåt gammalt över mig å de enda gamla jag hade hemma var mig själv så de blev genast svårare att dra mig själv över mig även om jag ville, men de funkar ju inte heller har ju mina fyrfotade vänner som måste ut mellan varven å så blir de inte bättre av att jag gör de heller så de var bara stiga upp å le åt skiten.

Började med att hälla i mig en panna kaffe i hopp om att de skulle kunna hjälpa lite i alla fall för har alltid fått höra de att de sista som dör i en är just hoppet......de var däremot ingen som sa att hoppet kan hamna i en rejäl formsvacka eller gå i ide under långa perioder men dö gör de inte de måste jag väl medge.....men man funderar ibland :question: funderara hårt.
Men som jag trodde de blev inte bättre med kaffe annat än att jag fick kaffedarr av allt kaffe jag drack men nu herrans många timmar senare har de lugnat ner sig lite i alla fall så pass att jag orkar höra mig själv tänka så skam den som ger sig, men orken är inte tillbaka så de har varit en lugn dag med mycke vila.

Så nu när kvällen närmar sig så hoppas jag att hjärtat mitt (min bästa vän) ska titta in en stund för hon är de absolut enda som kan få mig att koppla bort värken för en stund å vara lite glad så då kan jag slappna av ett tag å bara må gott.
Jag brukar kalla henne min egna ÄNGEL för utan henne skulle jag inte orka med min huvudvärk hon har alltid ett tröstande ord till övers, en axel att gråta mot å de bästa ett leende på läpparna hur ont hon än har å de är nåt jag beundrar med henne väldigt mycke.

Så med dom orden säger jag ha de gott alla å var rädd om varandra ta hand om varandra för ingen gör de åt er.
~~ ;) ~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON