Livet är inte rättvist :mad:

Ja livet är verkligen inte rättvist de måste jag verkligen erkänna :mad: jag pratade nämligen med en kompis över msn ikväll å hon ligger inlagd på sjukhuset just nu för att kanske måsta göra en akut operation imorron om de inte kan lösa sig på annat vis.
Hennes rygg å höfter är under all kritik just nu å hon måste ta sig fram med permobil eller eldriven rullstol å hon är i min ålder....värken hon lever med dagligen är hemsk de är knappt att morfin hjälper för att hålla henne upprätt ;( de är just de jag menar med att livet är orättvist.
Ska man se till hennes humor å pratsamhet å glädje så lyser de om henne så gott som jämt å hon ler alltid hur illa de än är å då brukar jag tänka mellan varven att jag ska nog inte klaga för jag har ju bara huvudvärk å jag kan gå sitta röra mig relativt obehindrat så vad har jag då för rätt att klaga??
♥~~♥~~♥~~♥~~♥  
Jag vet att ser hon de här nu så blir hon :mad: på mig för hon tycker att jag har oxå värk dygnet runt ända skillnaden är att min sitter i huvudet å de innebär inte att den är mindre relevant för de eller mindre jobbig så bli inte upprörd nu vännen :D jag vet att jag har lika stor rätt att klaga på min värk även fast den bara sitter i huvudet å att min värk är påtaglig fast på ett annat sätt de är skillnaden mellan oss men likheten är just den att vi bägge lever med VÄRK 24 timmar/dygn trots alla mediciner vi måste ta :D
♥~~♥~~♥~~♥~~♥
SEn har jag ännu en vän med värk hon fick diagnosen RA för ett antal år sen tror de var -01 å henne lider jag oxå med för hon har som läget är nu provat medicin på medicin på medicin å inte lyckats hitta nåt än som lindrar värken för henne......hon är min alldelens egna ÄNGEL för änglar finns även på jorden enda skillnaden är att dom inte har några vingar då men dom är änglar ändå anser jag å vi kallar dom för de mesta VÄNNER :love:
Men skam den som ger sig jag har fått in henne i Sunderbyn för jag anser att deras RA vård är så himla mycke bättre än vad den här nere är så innan de är klart så ska vi ha hittat nåt som biter för jag ger mig inte för de å de vet du ♥ hjärtat ♥ mitt.
Hon är oxå en som jag beundrar väldigt väldigt mycke hon kan knappt gå när de är som värst å ändå ler hon glatt mot en så fort man träffar henne å de kan få mig att glömma min egen värk för en stund när jag ser henne le trots hennes värk :thumbup:
♥~~♥~~♥~~♥~~♥
De är när man är kring såna staka människor å vänner som man har lätt att tycka att man själv inte ska klaga över sin egen värk för de finns alltid  å då menar jag ALLTID dom som har de värre än en själv å som hur ont dom än har ställer dom upp för sina vänner å hjälper dom, de gott folk är vad som kallas äkta vänskap i både med å motgångar.
♥~~♥~~♥~~♥~~♥
SÅ MINA UNDERBARA VÄNNER NI ÄR VÄRD ER VIKT I GULD Å KUNDE JAG TOG JAG ERAN VÄRK SÅ NI FICK MÅ BRA Å NJUTA AV LIVETS GODA UTAN VÄRK DE HAR NI FÖRTJÄNAT. ♥

♥~~♥~~♥~~♥~~♥ LOVE YOU WHIT ALL OF MY HEART ♥~~♥~~♥~~♥~~♥
:) ♥~~♥~~♥~~♥~~♥ :) ♥~~♥~~♥~~♥~~♥ :)

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Livet är inte rättvist :mad:

Ja livet är verkligen inte rättvist de måste jag verkligen erkänna :mad: jag pratade nämligen med en kompis över msn ikväll å hon ligger inlagd på sjukhuset just nu för att kanske måsta göra en akut operation imorron om de inte kan lösa sig på annat vis.
Hennes rygg å höfter är under all kritik just nu å hon måste ta sig fram med permobil eller eldriven rullstol å hon är i min ålder....värken hon lever med dagligen är hemsk de är knappt att morfin hjälper för att hålla henne upprätt ;( de är just de jag menar med att livet är orättvist.
Ska man se till hennes humor å pratsamhet å glädje så lyser de om henne så gott som jämt å hon ler alltid hur illa de än är å då brukar jag tänka mellan varven att jag ska nog inte klaga för jag har ju bara huvudvärk å jag kan gå sitta röra mig relativt obehindrat så vad har jag då för rätt att klaga??
♥~~♥~~♥~~♥~~♥  
Jag vet att ser hon de här nu så blir hon :mad: på mig för hon tycker att jag har oxå värk dygnet runt ända skillnaden är att min sitter i huvudet å de innebär inte att den är mindre relevant för de eller mindre jobbig så bli inte upprörd nu vännen :D jag vet att jag har lika stor rätt att klaga på min värk även fast den bara sitter i huvudet å att min värk är påtaglig fast på ett annat sätt de är skillnaden mellan oss men likheten är just den att vi bägge lever med VÄRK 24 timmar/dygn trots alla mediciner vi måste ta :D
♥~~♥~~♥~~♥~~♥
SEn har jag ännu en vän med värk hon fick diagnosen RA för ett antal år sen tror de var -01 å henne lider jag oxå med för hon har som läget är nu provat medicin på medicin på medicin å inte lyckats hitta nåt än som lindrar värken för henne......hon är min alldelens egna ÄNGEL för änglar finns även på jorden enda skillnaden är att dom inte har några vingar då men dom är änglar ändå anser jag å vi kallar dom för de mesta VÄNNER :love:
Men skam den som ger sig jag har fått in henne i Sunderbyn för jag anser att deras RA vård är så himla mycke bättre än vad den här nere är så innan de är klart så ska vi ha hittat nåt som biter för jag ger mig inte för de å de vet du ♥ hjärtat ♥ mitt.
Hon är oxå en som jag beundrar väldigt väldigt mycke hon kan knappt gå när de är som värst å ändå ler hon glatt mot en så fort man träffar henne å de kan få mig att glömma min egen värk för en stund när jag ser henne le trots hennes värk :thumbup:
♥~~♥~~♥~~♥~~♥
De är när man är kring såna staka människor å vänner som man har lätt att tycka att man själv inte ska klaga över sin egen värk för de finns alltid  å då menar jag ALLTID dom som har de värre än en själv å som hur ont dom än har ställer dom upp för sina vänner å hjälper dom, de gott folk är vad som kallas äkta vänskap i både med å motgångar.
♥~~♥~~♥~~♥~~♥
SÅ MINA UNDERBARA VÄNNER NI ÄR VÄRD ER VIKT I GULD Å KUNDE JAG TOG JAG ERAN VÄRK SÅ NI FICK MÅ BRA Å NJUTA AV LIVETS GODA UTAN VÄRK DE HAR NI FÖRTJÄNAT. ♥

♥~~♥~~♥~~♥~~♥ LOVE YOU WHIT ALL OF MY HEART ♥~~♥~~♥~~♥~~♥
:) ♥~~♥~~♥~~♥~~♥ :) ♥~~♥~~♥~~♥~~♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON