Lördag å jag väntar......

Då var de lördag då å jag sitter å väntar på att Stina å hennes son Oliver ska titta in en stund å äta middag med mig medans Andreas är på hockey :) ska bli så kul för nu var de längesen vi träffades.
Mina hundar blir tokiga när dom kommer dom formligen älskar Stina å Andreas tar formligen ner dom så de ska bli jätte skoj även för dom att dom kommer.
»»♥««
Jag har lovat att göra pannkaka eller små plättar till dom å så ska jag göra glass med min glassmaskin de blir underbart gott....de blir jordgubbsglass till dom för de tycker dom om förutom choklad då....de är nog en stor favorit :D
»»♥««

»»♥««
Detta är lille man Oliver när han fyller ett år å lyckan över att få äta tårta själv med hela ansiktet går väl inte att ta miste på ;p för roligt hade han minsann medan vi andra tittade på när han hade kul med sin tårtbit.
»»♥««
Ängla älskar lilla Oliver hon har fått vara kring han sen han var liten baby så dom känner varandra väl kan man lugnt säga så dom har alltid skoj tillsammans.
»»♥««
Nää nu får de räcka för den här gången men jag poppar nog in senare i dag troligast fram emot kvällen återkommer jag med lite mera klotter om orken finns där men alla som läser min blogg vet att jag för de mesta återkommer med nån typ av klotter innan kvällen för älskar å skriva helt enkelt en lite passion som jag har sen jag var väldigt ung :love:
»»♥««
Ha de gott alla bloggare så hörs vi senare ikväll
♥ KRAM TILL ALLA JAG KÄNNER ♥


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Lördag å jag väntar......

Då var de lördag då å jag sitter å väntar på att Stina å hennes son Oliver ska titta in en stund å äta middag med mig medans Andreas är på hockey :) ska bli så kul för nu var de längesen vi träffades.
Mina hundar blir tokiga när dom kommer dom formligen älskar Stina å Andreas tar formligen ner dom så de ska bli jätte skoj även för dom att dom kommer.
»»♥««
Jag har lovat att göra pannkaka eller små plättar till dom å så ska jag göra glass med min glassmaskin de blir underbart gott....de blir jordgubbsglass till dom för de tycker dom om förutom choklad då....de är nog en stor favorit :D
»»♥««

»»♥««
Detta är lille man Oliver när han fyller ett år å lyckan över att få äta tårta själv med hela ansiktet går väl inte att ta miste på ;p för roligt hade han minsann medan vi andra tittade på när han hade kul med sin tårtbit.
»»♥««
Ängla älskar lilla Oliver hon har fått vara kring han sen han var liten baby så dom känner varandra väl kan man lugnt säga så dom har alltid skoj tillsammans.
»»♥««
Nää nu får de räcka för den här gången men jag poppar nog in senare i dag troligast fram emot kvällen återkommer jag med lite mera klotter om orken finns där men alla som läser min blogg vet att jag för de mesta återkommer med nån typ av klotter innan kvällen för älskar å skriva helt enkelt en lite passion som jag har sen jag var väldigt ung :love:
»»♥««
Ha de gott alla bloggare så hörs vi senare ikväll
♥ KRAM TILL ALLA JAG KÄNNER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON