Min bonusdotter gifter sig!


♥ På kyrktrappan utanför Jokkmokks vackra kyrka och ett ♥
♥ underbart vackert brudpar där står ♥


♥~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~♥
Jag åker alltid upp till min mamma några veckor varje sommar.....men i sommar var jag extra glad över att åka upp dit för min bonusdotter Annelie skulle gifta sig å de såg jag fram emot väldigt mycke, för har länge velat se henne klädd till brud å få gifta sig å vara lycklig för de är hon verkligen på bröllopet.
Själv såg jag väldigt mycke fram emot de för hade köpt mig nya kläder å smycken till och med en ny väska inför de som stundade :) hade även satt på mig snygga lösnaglar så jag var rejält uppklädd till tänderna kan man säga å de var en så otrolig upplevelse för allt var så noga planerat å fixat ett riktigt drömbröllop tycker jag.
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
♥ 
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
Jag hade turen att få första parkettplatser i kyrkan så man kunde njuta av de hela utan att nån skymde för som bonusmamma får man den fördelen att bli behandlad som en mamma till bruden å de kändes underbart.
Annelie & Markus som brudgummen heter är som gjorda för varandra har jag sett å dom båda förtjänar att få vackert bröllop å mycke lycka å välgång genom sitt liv tillsammans.
Första bilden är när dom nyligen kommit in i kyrkan å ställt upp sig framför prästen, andra bilden är när dom avger sina löften till varandra och tredje bilden är när dom är gifta till man å fru innan dom går ut ur kyrkan......å självklart såg man en å annan tår torkas ur ögonen på gästerna varav jag var en av dom så klart ;(
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥

♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
Sen var de ut på kyrktrappan å ta emot allas våra gratulationer å RIS inte att förglömmas för de är ju ett måste till ett lyckat bröllop att bruden får håret å bh:n full av RIS å brudgummen ska ha håret alla fickor å gärna lite innanför skjortan oxå av RIS då är de ett fulländat å lyckat bröllop :S å jag tror vi alla uppfyllde den biten för dom....för hade bruden skakat ur håret å tömt bh:n över en kastrull så hade dom med all säkerhet haft middagen räddad för några dagar framåt.
Så nästa kavalkad av bilder består av  första bilden Buga å bocka för allas tack å ducka för allt ris, andra bilden Består av den obligatoriska KYSSEN som vi alla väntat på å självklart gjorde brudparet oss till viljes även där och till sist tredje bilden Lyckliga brudparet ställer upp sig för allas våra kameror innan dom åkte iväg i en svart stilig sportbil de var snyggt å passande för just dom måste jag medge.
Sen var de dags att åka till festlokalen för bröllopsfesten som skulle gå av stapeln på Folkets Hus i Jokkmokk de såg jag fram emot väldigt mycke för visste att jag hade blivit placerad vid honnörsbordet bredvid brudens mor å far som jag känner å de kändes riktigt bra man kände sig rent av hedrad att få sitta där.
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
♥ 
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
Sen blev de brudskålen innan alla satte sig till bords å när alla hittat sina platser så serverades de mat så klart som förrätt blev de Lax & Räktoast väldigt gott på min ära, sen blev de varmrätt som bestod av Fläskfilé & Potatisgratäng väldigt gott å välgjort å till sist blev de den obligatoriska bröllopstårtan med kaffe å avec till.
En bröllopsmiddag som jag tyckte var superb helt enkelt.
Så när alla fyllt sina magar å tal hade hållits å glädje nivån ökade fick jag vackert tacka för mig å bege mig hemåt men de var med vemod jag gav mig av men mitt stackars huvud klarade inte mycke mera för den kvällen tyvärr.......men de kan jag lova er att de var helt klart ett bröllop som jag kommer ha kvar i mitt minne så länge jag lever för de var så otroligt fint ordnat med trevliga gäster ett strålande vackert brudpar å en brud som de bara strålade om helt enkelt så de tar jag med mig från detta bröllop när min bonusdotter å hennes kille fick bli HERR LINDMARK & FRU LINDMARK MATTSSON jag hoppas deras liv tillsammans blir långt å lyckligt.
♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥
♥ GRATTIS MIN UNDERBARA BONUSDOTTER TILL ÄKTENSKAPET! ♥
♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥

Så här avslutar jag med en sista vacker bild på kärleksparet hand i hand som
♥ :love: ♥ Mr Lindmark & Mrs Lindmark Mattsson ♥ :love: ♥

♥ 




Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Min bonusdotter gifter sig!


♥ På kyrktrappan utanför Jokkmokks vackra kyrka och ett ♥
♥ underbart vackert brudpar där står ♥


♥~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~♥
Jag åker alltid upp till min mamma några veckor varje sommar.....men i sommar var jag extra glad över att åka upp dit för min bonusdotter Annelie skulle gifta sig å de såg jag fram emot väldigt mycke, för har länge velat se henne klädd till brud å få gifta sig å vara lycklig för de är hon verkligen på bröllopet.
Själv såg jag väldigt mycke fram emot de för hade köpt mig nya kläder å smycken till och med en ny väska inför de som stundade :) hade även satt på mig snygga lösnaglar så jag var rejält uppklädd till tänderna kan man säga å de var en så otrolig upplevelse för allt var så noga planerat å fixat ett riktigt drömbröllop tycker jag.
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
♥ 
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
Jag hade turen att få första parkettplatser i kyrkan så man kunde njuta av de hela utan att nån skymde för som bonusmamma får man den fördelen att bli behandlad som en mamma till bruden å de kändes underbart.
Annelie & Markus som brudgummen heter är som gjorda för varandra har jag sett å dom båda förtjänar att få vackert bröllop å mycke lycka å välgång genom sitt liv tillsammans.
Första bilden är när dom nyligen kommit in i kyrkan å ställt upp sig framför prästen, andra bilden är när dom avger sina löften till varandra och tredje bilden är när dom är gifta till man å fru innan dom går ut ur kyrkan......å självklart såg man en å annan tår torkas ur ögonen på gästerna varav jag var en av dom så klart ;(
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥

♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
Sen var de ut på kyrktrappan å ta emot allas våra gratulationer å RIS inte att förglömmas för de är ju ett måste till ett lyckat bröllop att bruden får håret å bh:n full av RIS å brudgummen ska ha håret alla fickor å gärna lite innanför skjortan oxå av RIS då är de ett fulländat å lyckat bröllop :S å jag tror vi alla uppfyllde den biten för dom....för hade bruden skakat ur håret å tömt bh:n över en kastrull så hade dom med all säkerhet haft middagen räddad för några dagar framåt.
Så nästa kavalkad av bilder består av  första bilden Buga å bocka för allas tack å ducka för allt ris, andra bilden Består av den obligatoriska KYSSEN som vi alla väntat på å självklart gjorde brudparet oss till viljes även där och till sist tredje bilden Lyckliga brudparet ställer upp sig för allas våra kameror innan dom åkte iväg i en svart stilig sportbil de var snyggt å passande för just dom måste jag medge.
Sen var de dags att åka till festlokalen för bröllopsfesten som skulle gå av stapeln på Folkets Hus i Jokkmokk de såg jag fram emot väldigt mycke för visste att jag hade blivit placerad vid honnörsbordet bredvid brudens mor å far som jag känner å de kändes riktigt bra man kände sig rent av hedrad att få sitta där.
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
♥ 
♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♥
Sen blev de brudskålen innan alla satte sig till bords å när alla hittat sina platser så serverades de mat så klart som förrätt blev de Lax & Räktoast väldigt gott på min ära, sen blev de varmrätt som bestod av Fläskfilé & Potatisgratäng väldigt gott å välgjort å till sist blev de den obligatoriska bröllopstårtan med kaffe å avec till.
En bröllopsmiddag som jag tyckte var superb helt enkelt.
Så när alla fyllt sina magar å tal hade hållits å glädje nivån ökade fick jag vackert tacka för mig å bege mig hemåt men de var med vemod jag gav mig av men mitt stackars huvud klarade inte mycke mera för den kvällen tyvärr.......men de kan jag lova er att de var helt klart ett bröllop som jag kommer ha kvar i mitt minne så länge jag lever för de var så otroligt fint ordnat med trevliga gäster ett strålande vackert brudpar å en brud som de bara strålade om helt enkelt så de tar jag med mig från detta bröllop när min bonusdotter å hennes kille fick bli HERR LINDMARK & FRU LINDMARK MATTSSON jag hoppas deras liv tillsammans blir långt å lyckligt.
♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥
♥ GRATTIS MIN UNDERBARA BONUSDOTTER TILL ÄKTENSKAPET! ♥
♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~♥

Så här avslutar jag med en sista vacker bild på kärleksparet hand i hand som
♥ :love: ♥ Mr Lindmark & Mrs Lindmark Mattsson ♥ :love: ♥

♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON