Nu är de dags för mys :tired:

Nu är de dags för kvälls mys innan man ska krama kudden :tired:
~♥~


~♥~
Nu är de dags att hoppa i jamasen å sen bara krypa i hop i sängen med hundarna runt mig å en kopp rykande het JAVA å bara mysa av att lugnet har lagt sig över mitt hem å jag kan slappna av totalt å bara må gott å njuta av kvällen tills man somnar framför tv:n ;)
Å imorron blir de en rolig dag ska med min gumma på stan å ta våran EGO stund för vi får lön då å jag längtar väldigt väldigt mycke dit nu är i stort behov av hennes närhet för att börja må riktigt bra igen å landa på fötterna i stället för på huvudet ;)
~♥~
SOV GOTT å dröm sött alla bloggare där ute å hoppas eran dag blir lika bra som min imorron.
~♥~
Å till gumman min hoppas du får sova gott trots din värk å vi ses imorron för lite ego stund.
♥ LOVE YA FOR EVER AND EVER ♥



Vyssan lull.......Zzzz

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu är de dags för mys :tired:

Nu är de dags för kvälls mys innan man ska krama kudden :tired:
~♥~


~♥~
Nu är de dags att hoppa i jamasen å sen bara krypa i hop i sängen med hundarna runt mig å en kopp rykande het JAVA å bara mysa av att lugnet har lagt sig över mitt hem å jag kan slappna av totalt å bara må gott å njuta av kvällen tills man somnar framför tv:n ;)
Å imorron blir de en rolig dag ska med min gumma på stan å ta våran EGO stund för vi får lön då å jag längtar väldigt väldigt mycke dit nu är i stort behov av hennes närhet för att börja må riktigt bra igen å landa på fötterna i stället för på huvudet ;)
~♥~
SOV GOTT å dröm sött alla bloggare där ute å hoppas eran dag blir lika bra som min imorron.
~♥~
Å till gumman min hoppas du får sova gott trots din värk å vi ses imorron för lite ego stund.
♥ LOVE YA FOR EVER AND EVER ♥



Vyssan lull.......Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON