Nu nalkas sängen å kudden Mmmm :tired:

Nu nalkas de sängen å kudden...Mmm vad skönt :tired:
* ~♥~ * ~♥~ *

* ~♥~ * ~♥~ *
Nu känner jag riktigt vad trött jag är men som vanligt har jag lärt mig att de behöver INTE innebära att jag får sova för de men va faan ett försök måste man väl göra i alla fall.....för kudden kallar så fint på mig med sina :tired: ljud. ;)
* ~♥~ * ~♥~ *
Men idag har jag varit arg, arg, arg :mad: till vansinne för hade tänkt skriva en liten blogg om mitt tidigare liv, en händelsa tillbaka i tiden MEN självklart ville inte mitt BREDBAND fungera på nästan hela dagen, så höll på att bli vansinnig innan jag fick igång allt igen :mad: blir vansinnigt arg på döda ting som inte vill fungera när dom ska fungera speciellt när man betalar för ett fungerande bredband å de är inte billigt ha de då kräver jag att tekniken ska fungera oxå.....men om de fortsätter så får dom byta ut mitt modem så allt funkar igen som de ska för man känner sig som ett stort jävla :question: när sånt lägger av.......eller i alla fall jag gör de.
Jag är inte helt novis å oteknisk för har måsta lära mig sånt själv när jag lever ensam å klarar allt från att bygga möbler till att skruva i kontakter.....utan de är när tekniken i sig inte sköter sig som jag blir vansinnig :blush:
* ~♥~ * ~♥~ *
Så nu passar jag på att säga NATTI NATTI SUSSA SÖTT till er alla medans de ännu funkar för de lägger väl av om man går på dass å pissar eller vänder ryggen till datorn :rolleyes:
Men hoppas ni har haft en trevlig helg alla å myst mycke med era nära å kära å att ni nu får sova gott inatt å drömma sött :love:
* ~♥~ * ~♥~ *
Å till min gumma hoppas värken släpper så att du får sova inatt å slipper åka in på akuten...men du vet vart jag finns annars bara ringa dygnet runt :love:
* ~♥~ *

* ~♥~ *
♥ DON'T LET DE BIG BUGS BITE ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu nalkas sängen å kudden Mmmm :tired:

Nu nalkas de sängen å kudden...Mmm vad skönt :tired:
* ~♥~ * ~♥~ *

* ~♥~ * ~♥~ *
Nu känner jag riktigt vad trött jag är men som vanligt har jag lärt mig att de behöver INTE innebära att jag får sova för de men va faan ett försök måste man väl göra i alla fall.....för kudden kallar så fint på mig med sina :tired: ljud. ;)
* ~♥~ * ~♥~ *
Men idag har jag varit arg, arg, arg :mad: till vansinne för hade tänkt skriva en liten blogg om mitt tidigare liv, en händelsa tillbaka i tiden MEN självklart ville inte mitt BREDBAND fungera på nästan hela dagen, så höll på att bli vansinnig innan jag fick igång allt igen :mad: blir vansinnigt arg på döda ting som inte vill fungera när dom ska fungera speciellt när man betalar för ett fungerande bredband å de är inte billigt ha de då kräver jag att tekniken ska fungera oxå.....men om de fortsätter så får dom byta ut mitt modem så allt funkar igen som de ska för man känner sig som ett stort jävla :question: när sånt lägger av.......eller i alla fall jag gör de.
Jag är inte helt novis å oteknisk för har måsta lära mig sånt själv när jag lever ensam å klarar allt från att bygga möbler till att skruva i kontakter.....utan de är när tekniken i sig inte sköter sig som jag blir vansinnig :blush:
* ~♥~ * ~♥~ *
Så nu passar jag på att säga NATTI NATTI SUSSA SÖTT till er alla medans de ännu funkar för de lägger väl av om man går på dass å pissar eller vänder ryggen till datorn :rolleyes:
Men hoppas ni har haft en trevlig helg alla å myst mycke med era nära å kära å att ni nu får sova gott inatt å drömma sött :love:
* ~♥~ * ~♥~ *
Å till min gumma hoppas värken släpper så att du får sova inatt å slipper åka in på akuten...men du vet vart jag finns annars bara ringa dygnet runt :love:
* ~♥~ *

* ~♥~ *
♥ DON'T LET DE BIG BUGS BITE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON