Så var de FREDAG....igen....:D


♦<>♦

Känner min ungefär som draken på bilden idag
de vill säga totalt överkörd
en DEGKLUMP!
♦<>♦<>
Ja så var de fredag igen å för alla som jobbar är de väl ungefär så här dom känner de JIPPIE HELG LEDIG SOVA UT...:) för mig är de nog mer jaha ännu en fredag passerar som vilken vanlig dag som helst, för när man går hemma jämt så flyter dagarna lätt ihop till en enda röra...så de känns inte lika märkvärdigt att de är fredag å helg som säkert andra tycker.....visst man försöker göra helgen till nåt speciellt när man kan å orkar men annars är den dagen som vilken annan dag.
♦<>♦<>♦
Idag tro de eller ej men idag kunde jag faktiskt sitta upp redan från morgonen WOW :bigeyes: framsteg inte illa, men "röda veckan" spökar på i kroppen ännu kan jag erkänna för bak mot ryggen känns de som om nån slagit fast en yxa längst ner å sen glömt att ta bort den.
Jag kan med gott samvete säga att jag ALDRIG någonsin har lidit av PMS som så många har under den veckan utan jag får bara en sjujävla huvudvärk å ont i ryggen å magen.....men ibland önskar man nog hellre att man hade PMS så de fanns en anledning till att få agera ut lite ilska ur systemet, många karlar kallar de kärringsjuka bara ett sätt för kvinnor att få vara arga under en vecka å komma undan med de :question: tro mig karlar den frågan kommer ni ALDRIG få ett bra svar på de är för oss kvinnor att veta å för er karlar att undra över ;p
♦<>♦<>♦
Men jag är en obota optimist kan man väl säga som alltid ser nåt ljust i allt mörkt eller försöker i alla fall att göra de så gott jag kan, så nu när jag är inne i dag tre av "röda veckan" så tänds hoppets lampa genast för kring den dagen brukar de vända huvudet blir lugnare å ryggen å magen stabiliserar sig så imorron bör jag vara mitt gamla vanliga jag igen GALEN med andra ord ;)
Men finns inte nån gång som jag längtar så mycke efter min gumma (min Ängel) som jag gör när jag mår skit å tycker synd om mig själv över att de värker mycke....bara att ha henne vid min sida då sittande i min soffa å bara få prata bort en stund är GULD värt för mig, så hjärtat om du läser detta SAKNAR DIG MASSOR NU :love:
♦<>♦<>♦
Pratade med min mamma idag oxå å hon är bättre nu äntligen, visst hennes knä är ont ännu men de börjar gå åt rätt håll så de blir nog bra de oxå bara blödningen i benet börjar försvinna så kommer hon kunna gå bättre så de var skönt att höra.
LOVE YA MAMMA MISS YOU MAMMA :love:
♦<>♦<>♦
Nåja nu har jag fått ventilera ut lite i alla fall så nu när man hinkat kaffe som en tok å fått avreagera sig lite över tangentbordet så är de dax att vila lite så magen å ryggen lugnar ner sig.
Sen får man väl se vad de blir idag....men många knop lär jag inte göra de kan jag säga med säkerhet, de enda som jag kan säga med säkerhet utan att ljuga ha ha haa :D sånt är livet.
Men återkommer säkert
med mera innan kvällen i alla fall en nattblogg ska jag väl lyckas plita ner innan de är dax att ge sömnen å John Blund en chans så vi får se hur mycke de blir innan natten kommer men brukar bli mer om tankarna rusar runt.
♦<>♦<>♦
Så ha de gott alla bloggare så hörs vi snart igen men lite mer klotter ;)
♦<>♦

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de FREDAG....igen....:D


♦<>♦

Känner min ungefär som draken på bilden idag
de vill säga totalt överkörd
en DEGKLUMP!
♦<>♦<>
Ja så var de fredag igen å för alla som jobbar är de väl ungefär så här dom känner de JIPPIE HELG LEDIG SOVA UT...:) för mig är de nog mer jaha ännu en fredag passerar som vilken vanlig dag som helst, för när man går hemma jämt så flyter dagarna lätt ihop till en enda röra...så de känns inte lika märkvärdigt att de är fredag å helg som säkert andra tycker.....visst man försöker göra helgen till nåt speciellt när man kan å orkar men annars är den dagen som vilken annan dag.
♦<>♦<>♦
Idag tro de eller ej men idag kunde jag faktiskt sitta upp redan från morgonen WOW :bigeyes: framsteg inte illa, men "röda veckan" spökar på i kroppen ännu kan jag erkänna för bak mot ryggen känns de som om nån slagit fast en yxa längst ner å sen glömt att ta bort den.
Jag kan med gott samvete säga att jag ALDRIG någonsin har lidit av PMS som så många har under den veckan utan jag får bara en sjujävla huvudvärk å ont i ryggen å magen.....men ibland önskar man nog hellre att man hade PMS så de fanns en anledning till att få agera ut lite ilska ur systemet, många karlar kallar de kärringsjuka bara ett sätt för kvinnor att få vara arga under en vecka å komma undan med de :question: tro mig karlar den frågan kommer ni ALDRIG få ett bra svar på de är för oss kvinnor att veta å för er karlar att undra över ;p
♦<>♦<>♦
Men jag är en obota optimist kan man väl säga som alltid ser nåt ljust i allt mörkt eller försöker i alla fall att göra de så gott jag kan, så nu när jag är inne i dag tre av "röda veckan" så tänds hoppets lampa genast för kring den dagen brukar de vända huvudet blir lugnare å ryggen å magen stabiliserar sig så imorron bör jag vara mitt gamla vanliga jag igen GALEN med andra ord ;)
Men finns inte nån gång som jag längtar så mycke efter min gumma (min Ängel) som jag gör när jag mår skit å tycker synd om mig själv över att de värker mycke....bara att ha henne vid min sida då sittande i min soffa å bara få prata bort en stund är GULD värt för mig, så hjärtat om du läser detta SAKNAR DIG MASSOR NU :love:
♦<>♦<>♦
Pratade med min mamma idag oxå å hon är bättre nu äntligen, visst hennes knä är ont ännu men de börjar gå åt rätt håll så de blir nog bra de oxå bara blödningen i benet börjar försvinna så kommer hon kunna gå bättre så de var skönt att höra.
LOVE YA MAMMA MISS YOU MAMMA :love:
♦<>♦<>♦
Nåja nu har jag fått ventilera ut lite i alla fall så nu när man hinkat kaffe som en tok å fått avreagera sig lite över tangentbordet så är de dax att vila lite så magen å ryggen lugnar ner sig.
Sen får man väl se vad de blir idag....men många knop lär jag inte göra de kan jag säga med säkerhet, de enda som jag kan säga med säkerhet utan att ljuga ha ha haa :D sånt är livet.
Men återkommer säkert
med mera innan kvällen i alla fall en nattblogg ska jag väl lyckas plita ner innan de är dax att ge sömnen å John Blund en chans så vi får se hur mycke de blir innan natten kommer men brukar bli mer om tankarna rusar runt.
♦<>♦<>♦
Så ha de gott alla bloggare så hörs vi snart igen men lite mer klotter ;)
♦<>♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON