Så var de måndag morron :S

Ja så var de måndag morron å jag känner mig väldigt sliten måste jag erkänna :S känner mig lite som ett utskitet plommon i dag....så de var nog dagen igår som har orsakat de att jag putsade fönster å höll igång.
Men de känns lite tragiskt att man ska behöva må så här för att man gjort lite saker hemma som ju måste göras :mad: de förargar mig väldigt mycke.....att man inte har nån ork kvar i kroppen nå mera utan allt man gör kör en raka vägen ner i botten :(
~♥~♥~♥~
De är så otroligt mycke som far genom huvudet såna här dagar när man mår skit, man anklagar lätt sig själv för situationen även om man vet att man inte är skuld till att man inte är frisk.
Man tycker man är för ung för att gå på sjukbidrag å att man ska väl ändå orka sköta sitt hem utan att värken sätter käppar i hjulen för en, men tyvärr är livet inte rättvist där de allra minsta lilla utan de gäller att försöka förstå att man inte bär skuld till att man mår som man gör idag utan att de faktiskt är sånt som kan hända vare sig man själv vill eller inte....de är frågor :question: som man aldrig får svar på heller utan de är som läkarna säger vissa drabbas andra inte de är bara så de är.
~♥~♥~♥~
När man mår dåligt eller har en dålig dag så brukar jag i alla fall försöka att tänka på just de att de är utanför min radar så att säga utom kontroll för mig, de är bara ännu en skarp kurva man ska ta sig genom utan att åka av vägen å i diket, å de går om man jobbar hårt på de men de kräver mycke av en själv för att ta sig genom den kurvan helskinnad :bigeyes:
Många tror att man känner efter för mycke eller att man bara inte vill jobba man är lat å sånt gör mig fullständigt vansinnig :mad: för innan ni gått i mina skor med min värk så har jag bara en sak att säga er "HÅLL KÄFTEN" på ren svenska för har ni inte haft de jag haft så vet ni inte vad ni pratar om kan jag lova er å tro mig ni vill inte ha de heller......för detta är inte ens nåt jag önskar att min värsta fiende ska behöva gå igenom å de bör säga en hel del.
~♥~♥~♥~
För kunde jag skulle jag mer än gärna jobba istället för att gå hemma för man blir inte direkt rik på att gå hemma å vara sjuk kan jag lova er man blir en överlevnads konstnär helt enkelt man lär sig att vrida å vända på varenda krona å få ut mesta möjliga av den :blush:
Man unnar sig inte just nånting....ja fika på stan med min gumma de unnar jag mig 1g/mån men de är nog allt resten går till mat, räkningar å annat nödvändigt man behöver så man lär sig leva på lite.
~♥~♥~♥~
Nää nu jävlar får de vara färdig klagat för den här gången....man ska väl vara glad att man lever i alla fall å har tak över huvudet för de finns dock dom som inte har de å som är mycke sjukare än vad jag är så får väl se de som så i stället även om de är svårt mellan varven, visst jag är helt klart för de mesta glad av mig å ler men de händer även att jag faller mellan stolarna fast de är väl normalt annars vore de väl konstigt antar jag :blush:
~♥~♥~♥~
Nää nu får de vara nog för den här gången men jag återkommer säkert med mera under dagen om de nu skulle råkas hända nåt som jag tycker är värt att skriva om så tills dess
HA DE GOTT ALLA DÄR UTE SÅ HÖRS VI SNART IGEN MED LITE MER
KLOTTER Å KLADDANDE ;)
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~

♥ LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA DAGEN ♥
♥ NI HADE KVAR ATT LEVA, LEV LIVET ♥
♥ FULLT UT ALLTID VÅGA LEVA ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de måndag morron :S

Ja så var de måndag morron å jag känner mig väldigt sliten måste jag erkänna :S känner mig lite som ett utskitet plommon i dag....så de var nog dagen igår som har orsakat de att jag putsade fönster å höll igång.
Men de känns lite tragiskt att man ska behöva må så här för att man gjort lite saker hemma som ju måste göras :mad: de förargar mig väldigt mycke.....att man inte har nån ork kvar i kroppen nå mera utan allt man gör kör en raka vägen ner i botten :(
~♥~♥~♥~
De är så otroligt mycke som far genom huvudet såna här dagar när man mår skit, man anklagar lätt sig själv för situationen även om man vet att man inte är skuld till att man inte är frisk.
Man tycker man är för ung för att gå på sjukbidrag å att man ska väl ändå orka sköta sitt hem utan att värken sätter käppar i hjulen för en, men tyvärr är livet inte rättvist där de allra minsta lilla utan de gäller att försöka förstå att man inte bär skuld till att man mår som man gör idag utan att de faktiskt är sånt som kan hända vare sig man själv vill eller inte....de är frågor :question: som man aldrig får svar på heller utan de är som läkarna säger vissa drabbas andra inte de är bara så de är.
~♥~♥~♥~
När man mår dåligt eller har en dålig dag så brukar jag i alla fall försöka att tänka på just de att de är utanför min radar så att säga utom kontroll för mig, de är bara ännu en skarp kurva man ska ta sig genom utan att åka av vägen å i diket, å de går om man jobbar hårt på de men de kräver mycke av en själv för att ta sig genom den kurvan helskinnad :bigeyes:
Många tror att man känner efter för mycke eller att man bara inte vill jobba man är lat å sånt gör mig fullständigt vansinnig :mad: för innan ni gått i mina skor med min värk så har jag bara en sak att säga er "HÅLL KÄFTEN" på ren svenska för har ni inte haft de jag haft så vet ni inte vad ni pratar om kan jag lova er å tro mig ni vill inte ha de heller......för detta är inte ens nåt jag önskar att min värsta fiende ska behöva gå igenom å de bör säga en hel del.
~♥~♥~♥~
För kunde jag skulle jag mer än gärna jobba istället för att gå hemma för man blir inte direkt rik på att gå hemma å vara sjuk kan jag lova er man blir en överlevnads konstnär helt enkelt man lär sig att vrida å vända på varenda krona å få ut mesta möjliga av den :blush:
Man unnar sig inte just nånting....ja fika på stan med min gumma de unnar jag mig 1g/mån men de är nog allt resten går till mat, räkningar å annat nödvändigt man behöver så man lär sig leva på lite.
~♥~♥~♥~
Nää nu jävlar får de vara färdig klagat för den här gången....man ska väl vara glad att man lever i alla fall å har tak över huvudet för de finns dock dom som inte har de å som är mycke sjukare än vad jag är så får väl se de som så i stället även om de är svårt mellan varven, visst jag är helt klart för de mesta glad av mig å ler men de händer även att jag faller mellan stolarna fast de är väl normalt annars vore de väl konstigt antar jag :blush:
~♥~♥~♥~
Nää nu får de vara nog för den här gången men jag återkommer säkert med mera under dagen om de nu skulle råkas hända nåt som jag tycker är värt att skriva om så tills dess
HA DE GOTT ALLA DÄR UTE SÅ HÖRS VI SNART IGEN MED LITE MER
KLOTTER Å KLADDANDE ;)
~♥~♥~♥~

~♥~♥~♥~

♥ LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA DAGEN ♥
♥ NI HADE KVAR ATT LEVA, LEV LIVET ♥
♥ FULLT UT ALLTID VÅGA LEVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON