Söndag....hmm vad ska man göra...:question:

Så var de söndag igen å jag sitter här å funderar på vad jag ska hitta på för nåt idag....ja förutom att tvätta i tvättstugan för de är ju som vanligt den obligatoriska sysslan som ALDRIG någonsin tar slut, den å disken hör till dom sakerna som hur mycke man än diskar eller tvättar så finns de inom ett litet tag bara mer disk å mer tvätt ;( evighetsjobbet.
~♦~♥~♦~
Jag håller på med min tvätt just nu så ska snart upp å vika lite kläder å hänga upp nya så sonen i alla fall har rena kläder till veckan för är de nåt som en kille på 20 år gör så är de att byta kläder OFTA så de finna alltid att göra för en mamma ;) men nåt ska man ju göra så varför inte tvätta. :S
~♦~♥~♦~
Men frågan är vad jag ska hitta på sen för nåt idag....för min son drog iväg in till stan så han lär jag inte se förrän ikväll nån gång så de är bara jag å hundarna hemma idag.
Men mina hundar ser ut som slagna hjältar man kan tro dom har sprungit nåt maraton eller nåt så trötta som dom är......jag önskar man själv skulle kunna få sova så gott som dom gör nu på natten, för gudarna ska veta att jag skulle behöva den sömnen, men gudarna å jag är väl inte riktigt på samma sida som vanligt så önska kan man ju alltid göra :mad:
~♦~♥~♦~
Men mår lite bättre idag så känner mig inte lika nere å ledsen som igår för igår var de en väldigt mörk dag mådde allmänt skiiiit på ren svenska men idag är de bättre så de känns skönt :)
Visst önskar jag ändå att jag slapp ha så ont hela tiden att man kunde få ett litet BREAK mellan varven men vet samtidigt att de bara är att gilla läget så att säga :mad: men ingen har sagt jag måste gilla läget med ett stort leende på läpparna så arg får man vara bara man inte tar ut de på nån oskyldig....:blush: så dom ska måsta ta skit å se ut som levande :question: för de är inte rätt.
Men tror inte jag gör de allt för mycke....visst nån enstaka gång gör jag de säkert men ofta tror jag inte de är inte vad jag vet om i alla fall, å jag vet att hade jag gjort de så hade min gumma sagt ifrån på en enda gång :mad: då hade jag fått en avhyvling ;)
~♦~♥~♦~
Vet att min son nån gång fått sig en släng av sleven men han har vuxit upp med min värk så han har lärt sig hur han ska ta mig såna gånger......så han brukar fråga "Mamma har du ont eller är du på dåligt humör" å då är de en god indikation på att jag måste ändra humöret mot han för han ska inte behöva ta skit för att mitt huvud gör ont de är inte rätt mot han.......såna gånger får man skämmas lite som mamma :blush:
~♦~♥~♦~
Nää nu ska jag upp i tvättstugan å fixa lite med mina kläder men ni får ha de så bra så hörs vi kanske senare idag om jag kommer på nå mera klotter ;p
~♦~♥~♦~

♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Söndag....hmm vad ska man göra...:question:

Så var de söndag igen å jag sitter här å funderar på vad jag ska hitta på för nåt idag....ja förutom att tvätta i tvättstugan för de är ju som vanligt den obligatoriska sysslan som ALDRIG någonsin tar slut, den å disken hör till dom sakerna som hur mycke man än diskar eller tvättar så finns de inom ett litet tag bara mer disk å mer tvätt ;( evighetsjobbet.
~♦~♥~♦~
Jag håller på med min tvätt just nu så ska snart upp å vika lite kläder å hänga upp nya så sonen i alla fall har rena kläder till veckan för är de nåt som en kille på 20 år gör så är de att byta kläder OFTA så de finna alltid att göra för en mamma ;) men nåt ska man ju göra så varför inte tvätta. :S
~♦~♥~♦~
Men frågan är vad jag ska hitta på sen för nåt idag....för min son drog iväg in till stan så han lär jag inte se förrän ikväll nån gång så de är bara jag å hundarna hemma idag.
Men mina hundar ser ut som slagna hjältar man kan tro dom har sprungit nåt maraton eller nåt så trötta som dom är......jag önskar man själv skulle kunna få sova så gott som dom gör nu på natten, för gudarna ska veta att jag skulle behöva den sömnen, men gudarna å jag är väl inte riktigt på samma sida som vanligt så önska kan man ju alltid göra :mad:
~♦~♥~♦~
Men mår lite bättre idag så känner mig inte lika nere å ledsen som igår för igår var de en väldigt mörk dag mådde allmänt skiiiit på ren svenska men idag är de bättre så de känns skönt :)
Visst önskar jag ändå att jag slapp ha så ont hela tiden att man kunde få ett litet BREAK mellan varven men vet samtidigt att de bara är att gilla läget så att säga :mad: men ingen har sagt jag måste gilla läget med ett stort leende på läpparna så arg får man vara bara man inte tar ut de på nån oskyldig....:blush: så dom ska måsta ta skit å se ut som levande :question: för de är inte rätt.
Men tror inte jag gör de allt för mycke....visst nån enstaka gång gör jag de säkert men ofta tror jag inte de är inte vad jag vet om i alla fall, å jag vet att hade jag gjort de så hade min gumma sagt ifrån på en enda gång :mad: då hade jag fått en avhyvling ;)
~♦~♥~♦~
Vet att min son nån gång fått sig en släng av sleven men han har vuxit upp med min värk så han har lärt sig hur han ska ta mig såna gånger......så han brukar fråga "Mamma har du ont eller är du på dåligt humör" å då är de en god indikation på att jag måste ändra humöret mot han för han ska inte behöva ta skit för att mitt huvud gör ont de är inte rätt mot han.......såna gånger får man skämmas lite som mamma :blush:
~♦~♥~♦~
Nää nu ska jag upp i tvättstugan å fixa lite med mina kläder men ni får ha de så bra så hörs vi kanske senare idag om jag kommer på nå mera klotter ;p
~♦~♥~♦~

♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON