Sov du lilla......Zzzz :tired:

Sov du lilla.....Zzzz :tired:
≈◊≈

≈◊≈
Ja så var de sen kväll å mörkret har fallit å jag har hoppat i min jamas å ska nanna kudden för börjar känna mig lite så där lagomt mojsig så att säga så då brukar sängen vara ett bra alternativ framför tv:n till man smäller av å bara :tired:
≈◊≈
Men var in en vända på facebook å kollade läget å svarade på lite inlägg för ett tag sen vid åtta ungefär å fick en liten kommentar av en kompis att "Jag väntar än på att du ska ringa" hi hi hi som turens är så har hon överseende med att jag inte hade hört av mig ännu för har lovat länge nu att ringa redan när hon låg nere i Umeå på lassa.....MEN mitt minne är ju så att säga JÄVLIGT intensivt men HELVETES KORT å då menar jag KORT :blush: så ringde genast upp Carro å surrade med henne å vi har båda lika korta minnen så utan små vinkar skulle vi väl glömma bort oss själva.....eller som jag sa åt henne en vacker dag när jag handlat kommer mina varor hem men jag står kvar på affären å funderar vad jag skulle göra å vart jag är på väg, ;p för så illa är de för snudd på att dom med Alzimers har bättre minne ibland :blush:......men de var skoj surra bort en stund med henne.
Nu ska jag bara ta mig i kragen å peta mig iväg dit å hälsa på nån dag oxå men säkrast att inte säga exakt dag förrän jag sitter i bilen på vägen dit för att gardera mig ;)
Så tack vännen för pratstunden lika roligt höras av varje gång, å krya på dig så gott de går du vet hur jag menar........så gott du kan i de läge du är LOVE YA :love:
≈◊≈
Å till alla er andra sussa sött å dröm sköna drömmar så hörs vi imorron med lite mera klotter.
≈◊≈
Å gumman min tusen tack för allt i dag å fram för allt ditt sällskap du är GULD värd :love:
≈◊≈
♥ SWEET DREAMS ♥

♥ EVERYONE ♥

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Sov du lilla......Zzzz :tired:

Sov du lilla.....Zzzz :tired:
≈◊≈

≈◊≈
Ja så var de sen kväll å mörkret har fallit å jag har hoppat i min jamas å ska nanna kudden för börjar känna mig lite så där lagomt mojsig så att säga så då brukar sängen vara ett bra alternativ framför tv:n till man smäller av å bara :tired:
≈◊≈
Men var in en vända på facebook å kollade läget å svarade på lite inlägg för ett tag sen vid åtta ungefär å fick en liten kommentar av en kompis att "Jag väntar än på att du ska ringa" hi hi hi som turens är så har hon överseende med att jag inte hade hört av mig ännu för har lovat länge nu att ringa redan när hon låg nere i Umeå på lassa.....MEN mitt minne är ju så att säga JÄVLIGT intensivt men HELVETES KORT å då menar jag KORT :blush: så ringde genast upp Carro å surrade med henne å vi har båda lika korta minnen så utan små vinkar skulle vi väl glömma bort oss själva.....eller som jag sa åt henne en vacker dag när jag handlat kommer mina varor hem men jag står kvar på affären å funderar vad jag skulle göra å vart jag är på väg, ;p för så illa är de för snudd på att dom med Alzimers har bättre minne ibland :blush:......men de var skoj surra bort en stund med henne.
Nu ska jag bara ta mig i kragen å peta mig iväg dit å hälsa på nån dag oxå men säkrast att inte säga exakt dag förrän jag sitter i bilen på vägen dit för att gardera mig ;)
Så tack vännen för pratstunden lika roligt höras av varje gång, å krya på dig så gott de går du vet hur jag menar........så gott du kan i de läge du är LOVE YA :love:
≈◊≈
Å till alla er andra sussa sött å dröm sköna drömmar så hörs vi imorron med lite mera klotter.
≈◊≈
Å gumman min tusen tack för allt i dag å fram för allt ditt sällskap du är GULD värd :love:
≈◊≈
♥ SWEET DREAMS ♥

♥ EVERYONE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON