Fredag å långt ifrån en bra dag ;(



Så var de äntligen fredag igen å helg för alla som jobbar eller nästan alla ska jag väl säga en del jobbar ju helg oxå men min son är ledig i helgen för en gångs skull så de var skönt för han.
Men idag blir de en väldigt lugn dag har en huvudvärk som inte är av denna värld idag ;( känns som om min skalle ska explodera å mår kroniskt illa idag av värken så bättre dagar finns de väl kan jag erkänna, men bara gilla läget å ta de lugnt antar jag IRRITERANDE.

Jag som hade så mycke planer för idag ju skulle städa å frosta av min frys men så fort jag planerar nåt så ställer skallen till med besvär för mig å de håller på irritera skiten ur mig numera.
Men får ta de lugnt en dag till å vila med mina hundar dom blir i alla fall glada även om jag inte är de för dom älskar att krypa ihop mot mig å sova under filten så får väl ge dom de nöjet idag.

Imorron ska jag till min gumma å packa kött å ikväll kommer hon förbi ska lägga om fötterna på henne å se hur hälarna ser ut idag om de är lika illa så är de dags att beställa tid på VC å få dom yundersökta för misstänker att hon gått för länge med sprickorna å att dom har orsakat en infektion inne i foten istället så ska lägga om dom men misstänker att de blir VC som tar över sen.

Men hoppas ni får en underbar dag helg med mycke mys å slappande så hörs vi säkert senare ikväll eller imorron beroende på vad min skalle tänker ställa till med :mad::mad::mad: men återkommer med mera sen för lite mer klotter å kladd ska jag väl få ner.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS SÅ LEV LIVET


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Fredag å långt ifrån en bra dag ;(



Så var de äntligen fredag igen å helg för alla som jobbar eller nästan alla ska jag väl säga en del jobbar ju helg oxå men min son är ledig i helgen för en gångs skull så de var skönt för han.
Men idag blir de en väldigt lugn dag har en huvudvärk som inte är av denna värld idag ;( känns som om min skalle ska explodera å mår kroniskt illa idag av värken så bättre dagar finns de väl kan jag erkänna, men bara gilla läget å ta de lugnt antar jag IRRITERANDE.

Jag som hade så mycke planer för idag ju skulle städa å frosta av min frys men så fort jag planerar nåt så ställer skallen till med besvär för mig å de håller på irritera skiten ur mig numera.
Men får ta de lugnt en dag till å vila med mina hundar dom blir i alla fall glada även om jag inte är de för dom älskar att krypa ihop mot mig å sova under filten så får väl ge dom de nöjet idag.

Imorron ska jag till min gumma å packa kött å ikväll kommer hon förbi ska lägga om fötterna på henne å se hur hälarna ser ut idag om de är lika illa så är de dags att beställa tid på VC å få dom yundersökta för misstänker att hon gått för länge med sprickorna å att dom har orsakat en infektion inne i foten istället så ska lägga om dom men misstänker att de blir VC som tar över sen.

Men hoppas ni får en underbar dag helg med mycke mys å slappande så hörs vi säkert senare ikväll eller imorron beroende på vad min skalle tänker ställa till med :mad::mad::mad: men återkommer med mera sen för lite mer klotter å kladd ska jag väl få ner.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS SÅ LEV LIVET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON