Fredag äntligen efter en hård vecka :D


≈♦≈
Så var de fredag igen å helgen med mys å vila väntar på en så de är väl nåt att se fram emot????
Själv ska jag dammsuga för ser ut som om jag försöker anlägga heltäckningsmatta (a la hund typ) här hemma för Ängla löser så inåt helvete med hundhår just nu så de jag dammsugade i måndags märker man inte av idag kan jag lova......riktlinjen min är mattan i tv-rummet den är RÖD i vanliga fall men just nu är den VIT med RÖDA stänk i så då förstår ni ungefär hur mycke hon löser :S
Men de kan jag ta de är bara dammsuga en eller två gånger extra istället så håller man undan de hela för hundarna ger mig ändå så mycke utöver sit päls lösande så de är värt de.
≈♦≈
Har sovit si så där inatt somnade väl nångång efter fyra så man är lite sliten å trött idag kan jag väl erkänna......men vad nytt????....ingenting de är man ju van numera att sova lite å vara vaken MYCKE helst hela natten om han där uppe skulle få bestämma inte för att jag tycker han ska få bestämma för tycker han är lite väl enkelspårig numera han kan väl rikta uppmärksamheten på nån annan ett tag inte bara på oss som lider av kronisk värk för vi om nån behöver varenda minuts sömn vi kan få, men han verkar ha glömt bort de rejält mycke tyvärr. :mad:
≈♦≈
Men idag blir de som vanligt försöka ragga fast en bil så att min son slipper gå efter jobbet för de är kallt att gå 5 km den tiden på dygnet.....å speciellt efter att han jobbat alla timmarna å varit på stående fot hela dagen utan vila, så jag har förståelse för att han inte vill gå en sån gång.
Men just nu sover han faktiskt ännu å jag har inte haft hjärta att väcka han eftersom jag vet att dom kommer ha svinmycke att göra på jobbet både idag å imorron så ska väcka han vid ett.
≈♦≈
Men för mig blir de lugnt idag eftersom skallen inte verkar vilja bestämma sig om den ska göra svin ont eller bara vanligt ont idag den pendlar kan man väl lugnt säga IRRITERANDE till max för de stoppar mig att göra sånt jag skulle behöva göra......visst jag kan  städa men då kommer jag bli liggande resten av helgen å de är de inte värt.....hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete.
≈♦≈
Nää nu ska jag fortsätta med mitt plockande här hemma men jag hoppas ni får en underbar dag å att ni njuter av varandras sällskap å de fina vädret trots kylan.
≈♦≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILL VARA PÅ DEN
≈♦≈

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Fredag äntligen efter en hård vecka :D


≈♦≈
Så var de fredag igen å helgen med mys å vila väntar på en så de är väl nåt att se fram emot????
Själv ska jag dammsuga för ser ut som om jag försöker anlägga heltäckningsmatta (a la hund typ) här hemma för Ängla löser så inåt helvete med hundhår just nu så de jag dammsugade i måndags märker man inte av idag kan jag lova......riktlinjen min är mattan i tv-rummet den är RÖD i vanliga fall men just nu är den VIT med RÖDA stänk i så då förstår ni ungefär hur mycke hon löser :S
Men de kan jag ta de är bara dammsuga en eller två gånger extra istället så håller man undan de hela för hundarna ger mig ändå så mycke utöver sit päls lösande så de är värt de.
≈♦≈
Har sovit si så där inatt somnade väl nångång efter fyra så man är lite sliten å trött idag kan jag väl erkänna......men vad nytt????....ingenting de är man ju van numera att sova lite å vara vaken MYCKE helst hela natten om han där uppe skulle få bestämma inte för att jag tycker han ska få bestämma för tycker han är lite väl enkelspårig numera han kan väl rikta uppmärksamheten på nån annan ett tag inte bara på oss som lider av kronisk värk för vi om nån behöver varenda minuts sömn vi kan få, men han verkar ha glömt bort de rejält mycke tyvärr. :mad:
≈♦≈
Men idag blir de som vanligt försöka ragga fast en bil så att min son slipper gå efter jobbet för de är kallt att gå 5 km den tiden på dygnet.....å speciellt efter att han jobbat alla timmarna å varit på stående fot hela dagen utan vila, så jag har förståelse för att han inte vill gå en sån gång.
Men just nu sover han faktiskt ännu å jag har inte haft hjärta att väcka han eftersom jag vet att dom kommer ha svinmycke att göra på jobbet både idag å imorron så ska väcka han vid ett.
≈♦≈
Men för mig blir de lugnt idag eftersom skallen inte verkar vilja bestämma sig om den ska göra svin ont eller bara vanligt ont idag den pendlar kan man väl lugnt säga IRRITERANDE till max för de stoppar mig att göra sånt jag skulle behöva göra......visst jag kan  städa men då kommer jag bli liggande resten av helgen å de är de inte värt.....hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete.
≈♦≈
Nää nu ska jag fortsätta med mitt plockande här hemma men jag hoppas ni får en underbar dag å att ni njuter av varandras sällskap å de fina vädret trots kylan.
≈♦≈
VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILL VARA PÅ DEN
≈♦≈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON