Godförmiddag alla tisdag å vackert väder :D



Så var de Tisdag å strålande sol här :D de var ungefär -18 vid sju imorse men nu är de kring -10 grader bara så de går fort ner när solen tittar fram en liten stund å de är så härligt så nu vill man ha vååååååååår på en enda gång å inga fler kalla dagar.

Inat har jag sovit skit å ingenting så är gode trött idag kan jag lova er så orken är inte stor allas. Har nog sovit ungefär 1-2 timmar sen var de kört så snacka om att allt går i ultrarapid idag så blir en väldigt lugn dag känner jag inte många knop lär de gå.

Var ute å gick med hundarna vid tio en liten prommis men kunde inte gå så lång pga loppan men i solen gick de skapligt så de klarade hon av en bit i alla fall.

Nää nu ska jag faktiskt vila en liten stund så inte mitt huvud havererar totalt idag så de bidde bara en liten blogg jag kunde skriva så ha de gott idag å njut av vårvädret vi har så hörs vi senare idag med lite mer klotter å kladd om inte annat så till kvällen.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILLVARA PÅ DEN VÄL!


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godförmiddag alla tisdag å vackert väder :D



Så var de Tisdag å strålande sol här :D de var ungefär -18 vid sju imorse men nu är de kring -10 grader bara så de går fort ner när solen tittar fram en liten stund å de är så härligt så nu vill man ha vååååååååår på en enda gång å inga fler kalla dagar.

Inat har jag sovit skit å ingenting så är gode trött idag kan jag lova er så orken är inte stor allas. Har nog sovit ungefär 1-2 timmar sen var de kört så snacka om att allt går i ultrarapid idag så blir en väldigt lugn dag känner jag inte många knop lär de gå.

Var ute å gick med hundarna vid tio en liten prommis men kunde inte gå så lång pga loppan men i solen gick de skapligt så de klarade hon av en bit i alla fall.

Nää nu ska jag faktiskt vila en liten stund så inte mitt huvud havererar totalt idag så de bidde bara en liten blogg jag kunde skriva så ha de gott idag å njut av vårvädret vi har så hörs vi senare idag med lite mer klotter å kladd om inte annat så till kvällen.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG TA TILLVARA PÅ DEN VÄL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON