JIPPIE jag vann :love::love:

JIPPIE JAG VANN!

JIPPIE vad jag är glad för jag vann fick jag se idag när jag kollade
in på Hannah Stockholm så visade de sig att jag vann den otroligt
vackra ringen som hon lottade ut från Elviras så jag är så himla
lycklig ikväll :love::love:

Så här ser ringen ut som jag vann!



Jag har verkligen sökt å sökt efter den perfekta ringen men ingen av
dom jag hittat har jag tyckt om så har säkert sökt 2 år efter en perfekt
ring....så när jag äntligen hittade denna tävling som Hannah hade i sin
blogg så var jag bara tvungen att delta å GLÄDJEN var stor när jag idag
tittade in till Hannah å såg att jag var vinnaren de gjorde hela min dag.

Så nu längtar jag tills jag får hem den å kan börja använda den för tro
mig den kommer att användas flitigt kan jag lova er :love:

Vill passa på att tacka Hannah en extra gång för vinsten å till er andra
kika in till henne hon har en super fin blogg med fina tävlingar i oxå.
Ni kan klicka på bilden eller på nån av hennes namn i texten så kommer
ni dit på en gång å klickar ni på länken Elvira i texten kommer ni till
shoppen där smyckena finns att köpa.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

JIPPIE jag vann :love::love:

JIPPIE JAG VANN!

JIPPIE vad jag är glad för jag vann fick jag se idag när jag kollade
in på Hannah Stockholm så visade de sig att jag vann den otroligt
vackra ringen som hon lottade ut från Elviras så jag är så himla
lycklig ikväll :love::love:

Så här ser ringen ut som jag vann!



Jag har verkligen sökt å sökt efter den perfekta ringen men ingen av
dom jag hittat har jag tyckt om så har säkert sökt 2 år efter en perfekt
ring....så när jag äntligen hittade denna tävling som Hannah hade i sin
blogg så var jag bara tvungen att delta å GLÄDJEN var stor när jag idag
tittade in till Hannah å såg att jag var vinnaren de gjorde hela min dag.

Så nu längtar jag tills jag får hem den å kan börja använda den för tro
mig den kommer att användas flitigt kan jag lova er :love:

Vill passa på att tacka Hannah en extra gång för vinsten å till er andra
kika in till henne hon har en super fin blogg med fina tävlingar i oxå.
Ni kan klicka på bilden eller på nån av hennes namn i texten så kommer
ni dit på en gång å klickar ni på länken Elvira i texten kommer ni till
shoppen där smyckena finns att köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON