Natti Natti nu är de sängen som väntar :tired:

:tired: Natti Natti alla nu är de sängen som väntar på mig känner jag :tired:
:tired:

:tired:
Nu är man hemma igen å har packat in köttet i frysen å i min gummas frys så  nu ska jag krypa ner å sova så de blir en väldigt kort nattblogg ikväll för är sååååå trött sååååå känner jag.
Har kastat gammalt kött som fanns kvar fast de var mest revben så de gör inte så mycke så imorron blir de gomiddag rulle med klyftpotatis å romröra MUMS längtar redan de vattnas rent i munnen på en när man täker på den goda maten man får äta imorron.
:tired:
Sen har jag även tvättstugan imorron så min son som ju är kock ska få tillaga maten he he he fast han vet bara inte om de ännu de får han veta imorron när jag håller på med tvätten, men de brukar gå bra han brukar villigt göra de för vi älskar den maten med romröran till mumma vad gott.
:tired:
Ska försöka mig på att dammsuga imorron om de nu går för skallen men håller tummarna att de ska funka för behöver göra de för min största hund Ängla löser nå så jävulskt med hår just nu.
Sen om orken finns där ska jag kasta ut allt från frysen på altanen å frosta av den å sen torka av golven "puh" känner redan nu vad slut jag kommer vara men de är bara att bita ihop å fixa de.
:tired:
Men hoppas ni har haft en bra dag å att ni njutit av kvällen som jag....för visso så packade vi kött men fick umgås med min gumma å då gör de inte nånting alls då kan jag packa kött med ett leende på läpparna för behövde vara runt henne lite för att må bättre.
:tired:
Hoppas ni får en underbar dag imorron oxå den sk vilodagen den dag som jag alltid av nån lustig anledning har häcken full med att städa å tvätta medans jag uppmanar alla andra att vila, snacka om dubbelmoral så de till å med kommer ut där bak ha ha ha....men de har blivit en rutin att göra de samma dag som jag har tvättstugan i alla fall dom dagar skallen klarar av de.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TONIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Natti Natti nu är de sängen som väntar :tired:

:tired: Natti Natti alla nu är de sängen som väntar på mig känner jag :tired:
:tired:

:tired:
Nu är man hemma igen å har packat in köttet i frysen å i min gummas frys så  nu ska jag krypa ner å sova så de blir en väldigt kort nattblogg ikväll för är sååååå trött sååååå känner jag.
Har kastat gammalt kött som fanns kvar fast de var mest revben så de gör inte så mycke så imorron blir de gomiddag rulle med klyftpotatis å romröra MUMS längtar redan de vattnas rent i munnen på en när man täker på den goda maten man får äta imorron.
:tired:
Sen har jag även tvättstugan imorron så min son som ju är kock ska få tillaga maten he he he fast han vet bara inte om de ännu de får han veta imorron när jag håller på med tvätten, men de brukar gå bra han brukar villigt göra de för vi älskar den maten med romröran till mumma vad gott.
:tired:
Ska försöka mig på att dammsuga imorron om de nu går för skallen men håller tummarna att de ska funka för behöver göra de för min största hund Ängla löser nå så jävulskt med hår just nu.
Sen om orken finns där ska jag kasta ut allt från frysen på altanen å frosta av den å sen torka av golven "puh" känner redan nu vad slut jag kommer vara men de är bara att bita ihop å fixa de.
:tired:
Men hoppas ni har haft en bra dag å att ni njutit av kvällen som jag....för visso så packade vi kött men fick umgås med min gumma å då gör de inte nånting alls då kan jag packa kött med ett leende på läpparna för behövde vara runt henne lite för att må bättre.
:tired:
Hoppas ni får en underbar dag imorron oxå den sk vilodagen den dag som jag alltid av nån lustig anledning har häcken full med att städa å tvätta medans jag uppmanar alla andra att vila, snacka om dubbelmoral så de till å med kommer ut där bak ha ha ha....men de har blivit en rutin att göra de samma dag som jag har tvättstugan i alla fall dom dagar skallen klarar av de.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TONIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON