Nu alla nattugglor ska jag uggla mig i säng :tired:

:tired: Nää nu alla mina nattugglur ska jag ta å uggla mig i säng är trött :tired:
:tired:

:tired:
Denna bilden sätter jag in som ett STOOOOORT TACK till KAFFEHÖRNAN som tack för att jag blev dagens ros i hans blogg idag så tack vännen de värmde ;)
:tired:
Nu ska jag göra ett tappert försök att sova om de nu går har gett upp två gånger redan för att magen ballat ur totalt så jag har messt suttit på dass å hade man kunnat sitta där utan att ramla av toastolen hade jag suttit där än å sovit......faan vilket skit snack de blev av detta men sant ändå.
Men har fått hem min son från jobbet å tittat på tv så nu ska jag lägga mig å försöka somna till HÖSTLEGENDER mycke mycke bra film att somna in till å drömma ljuva drömmar över allt ögongodis som finns med i den...men bara därför så blir man väl klarvaken pga av ögongodiset.
:tired:
Men jag ger de ett försök i alla fall å ser hur de slutar som de känns nu är de säng säng säng sova sova säng säng säng sova sova som gäller............Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
:tired:
I övrigt idag har de inte hänt just nånting alls har mest tagit de lugnt å slappat med hundarna för sonen har ju jobbat å då passade jag å hundarna på att slappa istället å njuta av lugnet.
Imorron blir de tvättstugan som gäller å dammsugaren å jag ska ta en sväng om oxå å suga upp alla mina dammdrivor som samlats i alla hörn å vråer i mitt hem, så nu är de jag håller tummar å tår att skallen är lugn så jag kan få de gjort oxå.
:tired:
Men jag hoppas ni haft en underbar dag å njutit riktigt mycke hela dagen å kvällen med era nära å kära som ni har för alla behöver lite kärlek å omtanke mellan varven.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Nu alla nattugglor ska jag uggla mig i säng :tired:

:tired: Nää nu alla mina nattugglur ska jag ta å uggla mig i säng är trött :tired:
:tired:

:tired:
Denna bilden sätter jag in som ett STOOOOORT TACK till KAFFEHÖRNAN som tack för att jag blev dagens ros i hans blogg idag så tack vännen de värmde ;)
:tired:
Nu ska jag göra ett tappert försök att sova om de nu går har gett upp två gånger redan för att magen ballat ur totalt så jag har messt suttit på dass å hade man kunnat sitta där utan att ramla av toastolen hade jag suttit där än å sovit......faan vilket skit snack de blev av detta men sant ändå.
Men har fått hem min son från jobbet å tittat på tv så nu ska jag lägga mig å försöka somna till HÖSTLEGENDER mycke mycke bra film att somna in till å drömma ljuva drömmar över allt ögongodis som finns med i den...men bara därför så blir man väl klarvaken pga av ögongodiset.
:tired:
Men jag ger de ett försök i alla fall å ser hur de slutar som de känns nu är de säng säng säng sova sova säng säng säng sova sova som gäller............Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
:tired:
I övrigt idag har de inte hänt just nånting alls har mest tagit de lugnt å slappat med hundarna för sonen har ju jobbat å då passade jag å hundarna på att slappa istället å njuta av lugnet.
Imorron blir de tvättstugan som gäller å dammsugaren å jag ska ta en sväng om oxå å suga upp alla mina dammdrivor som samlats i alla hörn å vråer i mitt hem, så nu är de jag håller tummar å tår att skallen är lugn så jag kan få de gjort oxå.
:tired:
Men jag hoppas ni haft en underbar dag å njutit riktigt mycke hela dagen å kvällen med era nära å kära som ni har för alla behöver lite kärlek å omtanke mellan varven.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON