Onsdag å jag är glad men trött :tired:

:tired: Onsdag å jag är glad men trött som faan nu känner jag :tired:
:tired:

:tired:
Idag har jag verkligen slarvat med bloggen har inte skrivit nånting alls förrän nu så de blir en blandad blogg ikväll känner jag för två bakom varandra ids jag rent inte skriva rent ärligt.
Jag steg upp lite före tio imorse med en sjungande huvudvärk men in i duschen bar de å sen bäddade jag å tog ut hundarna medans min son duschade.
:tired:
Sen väntade jag på att min ÄLSKADE GUMMA skulle komma å hämta upp oss för skulle följa med henne på stan en sväng å ta en kaffe å kolla runt lite för har verkligen saknat min gumma.
Har haft en sån där obehaglig känsla av att hon varit irriterad på mig å tyckt att jag var jobbig när hon jämt måste hämta upp mig innan vi ska till stan.....å nu blir min gumma arg när hon läser detta men gumman du måste fortsätta att läsa så förstår du vad jag menar?????? Å inte kommentera med stora bokstäver dom har kraschat på datorn eran nu....:D
:tired:
Men som sagt de var en sån där känsla att nåt var fel å jag kan få såna mellan varven men när vi var på stan så började den känslan sakta att släppa å allt kändes bara bra igen å jag blev lugn igen inombords så de känns bara bra nu, å sen så vi hittade jätte fina tröjor på rean på Gina Tricot som vi bägge ville ha så nu håller vi tummarna att dom finns kvar när vi får lön för då slår vi till bägge två för dom såg otroligt sköna ut så håll tummarna åt oss att rean är igång ännu då.
Sen när vi varit på solbacken en sväng så åkte min gumma hem men skulle komma tillbaka lite senare för jag skulle lägga om hennes sår som hon har på hälarna.
:tired:
Så jag la mig å vilade för skallen bråkade väldigt mycke så passade på att vila till min gumma kom förbi igen å de var så otroligt skönt att umgås med min gumma de fick mig att må bra igen å känna mig hel igen så nu mår jag bara gott å ska bara mysa resten av kvällen med mina hundar.
Jag behöver inte hämta min son idag för han var ledig idag så de var skönt super skönt så han ska jobba först imorron på eftermiddagen.
:tired:
Nu har jag hoppat in i jamasen varit ut med mina små fyrfotade vänner å bäddat ut tagit min kvällsdos av medicin så nu mår jag bara gott efter en dag med min gumma känns hur bra som helst å jag njuter av stillheten å harmonin som hundarna tillför här hemma.
:tired:
På lösdag ska jag till gumman å packa kött för skulle få köpa kött av dom brukar göra de  varje gång han beställer de är kött från långhåriga kor som han köper å 1/3del av de brukar jag köpa för vi är ju bara 2 pers å dom är 6 pers så de är rättvist å får de till ett bra pris å får betala när jag kan vilket är super bra å super snällt av Matte han har hjälpt mig många gånger så är tacksam för all hjälp jag fått av både han å Gumman min dom är super snälla bägge.
:tired:
Nää nu får ni ha en fortsatt bra kväll å hoppas ni haft en underbar dag tillsammans med era nära å kära så som jag haft men återkommer imorron med mer klotter å kladd.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Onsdag å jag är glad men trött :tired:

:tired: Onsdag å jag är glad men trött som faan nu känner jag :tired:
:tired:

:tired:
Idag har jag verkligen slarvat med bloggen har inte skrivit nånting alls förrän nu så de blir en blandad blogg ikväll känner jag för två bakom varandra ids jag rent inte skriva rent ärligt.
Jag steg upp lite före tio imorse med en sjungande huvudvärk men in i duschen bar de å sen bäddade jag å tog ut hundarna medans min son duschade.
:tired:
Sen väntade jag på att min ÄLSKADE GUMMA skulle komma å hämta upp oss för skulle följa med henne på stan en sväng å ta en kaffe å kolla runt lite för har verkligen saknat min gumma.
Har haft en sån där obehaglig känsla av att hon varit irriterad på mig å tyckt att jag var jobbig när hon jämt måste hämta upp mig innan vi ska till stan.....å nu blir min gumma arg när hon läser detta men gumman du måste fortsätta att läsa så förstår du vad jag menar?????? Å inte kommentera med stora bokstäver dom har kraschat på datorn eran nu....:D
:tired:
Men som sagt de var en sån där känsla att nåt var fel å jag kan få såna mellan varven men när vi var på stan så började den känslan sakta att släppa å allt kändes bara bra igen å jag blev lugn igen inombords så de känns bara bra nu, å sen så vi hittade jätte fina tröjor på rean på Gina Tricot som vi bägge ville ha så nu håller vi tummarna att dom finns kvar när vi får lön för då slår vi till bägge två för dom såg otroligt sköna ut så håll tummarna åt oss att rean är igång ännu då.
Sen när vi varit på solbacken en sväng så åkte min gumma hem men skulle komma tillbaka lite senare för jag skulle lägga om hennes sår som hon har på hälarna.
:tired:
Så jag la mig å vilade för skallen bråkade väldigt mycke så passade på att vila till min gumma kom förbi igen å de var så otroligt skönt att umgås med min gumma de fick mig att må bra igen å känna mig hel igen så nu mår jag bara gott å ska bara mysa resten av kvällen med mina hundar.
Jag behöver inte hämta min son idag för han var ledig idag så de var skönt super skönt så han ska jobba först imorron på eftermiddagen.
:tired:
Nu har jag hoppat in i jamasen varit ut med mina små fyrfotade vänner å bäddat ut tagit min kvällsdos av medicin så nu mår jag bara gott efter en dag med min gumma känns hur bra som helst å jag njuter av stillheten å harmonin som hundarna tillför här hemma.
:tired:
På lösdag ska jag till gumman å packa kött för skulle få köpa kött av dom brukar göra de  varje gång han beställer de är kött från långhåriga kor som han köper å 1/3del av de brukar jag köpa för vi är ju bara 2 pers å dom är 6 pers så de är rättvist å får de till ett bra pris å får betala när jag kan vilket är super bra å super snällt av Matte han har hjälpt mig många gånger så är tacksam för all hjälp jag fått av både han å Gumman min dom är super snälla bägge.
:tired:
Nää nu får ni ha en fortsatt bra kväll å hoppas ni haft en underbar dag tillsammans med era nära å kära så som jag haft men återkommer imorron med mer klotter å kladd.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON