Så var de äntligen FREDAG ;)



Så var äntligen fredagen här å alla knegare får vara lediga å slappa i helgen med era nära å kära.
Jag måste börja med att säga förlåt för att de varit dåligt med bloggande några dagar.....men har haft för ont å varit för trött å slut för att orka ens sånt som händer som man inte kan styra över alla gånger men så är de i alla fall.

Idag är en bättre dag i alla fall värkmässigt men även för att vi fick lön idag så jag å min gumma har varit iväg på stan å strosat runt lite å kollat i affärer å så har vi ju förstås haft våran lilla kaffestund tillsammans den kan man inte vara utan ju.

Jag skaffade den försenade julklappen till min gumma, sen var jag även å hämtade ut medicin å WOW säger jag bara när frikortet gått ut vad dyrt de är att vara sjuk ingen lek alls men bara betala å se glad ut för utan går de inte att vara så är de bara då blir de ryggläge för jämnan istället.
Men träffade en vän inne i stan som jag inte sett på ett tag Jörgen heter han å min gumma å häxan vet mycke väl vem han är eller hur vännerna mina :D lika klämvänlig som alltid :blush::blush: men alltid lika skoj träffa han å surra med han en stund.

Sen for vi upp på solbacken för behövde storhandla som vanligt gör jag alltid de när jag får lön så då behöver jag bara köpa mjölk, fil, å frukt å grönt resten av månaden så de är jobbigt just när man gör de men jävligt skönt när de väl är gjort.

Men nu ska jag helt enkelt lägga mig ner å vila en liten stund för är totalt slut i skallen efter svängen på stan.....en av bieffekterna för mig när jag är på stan är just de med att jag blir mentalt slut av allt folk men värt de för man behöver komma ut å se nå annat oxå mellan varven.

HA DE GOTT NU Å VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de äntligen FREDAG ;)



Så var äntligen fredagen här å alla knegare får vara lediga å slappa i helgen med era nära å kära.
Jag måste börja med att säga förlåt för att de varit dåligt med bloggande några dagar.....men har haft för ont å varit för trött å slut för att orka ens sånt som händer som man inte kan styra över alla gånger men så är de i alla fall.

Idag är en bättre dag i alla fall värkmässigt men även för att vi fick lön idag så jag å min gumma har varit iväg på stan å strosat runt lite å kollat i affärer å så har vi ju förstås haft våran lilla kaffestund tillsammans den kan man inte vara utan ju.

Jag skaffade den försenade julklappen till min gumma, sen var jag även å hämtade ut medicin å WOW säger jag bara när frikortet gått ut vad dyrt de är att vara sjuk ingen lek alls men bara betala å se glad ut för utan går de inte att vara så är de bara då blir de ryggläge för jämnan istället.
Men träffade en vän inne i stan som jag inte sett på ett tag Jörgen heter han å min gumma å häxan vet mycke väl vem han är eller hur vännerna mina :D lika klämvänlig som alltid :blush::blush: men alltid lika skoj träffa han å surra med han en stund.

Sen for vi upp på solbacken för behövde storhandla som vanligt gör jag alltid de när jag får lön så då behöver jag bara köpa mjölk, fil, å frukt å grönt resten av månaden så de är jobbigt just när man gör de men jävligt skönt när de väl är gjort.

Men nu ska jag helt enkelt lägga mig ner å vila en liten stund för är totalt slut i skallen efter svängen på stan.....en av bieffekterna för mig när jag är på stan är just de med att jag blir mentalt slut av allt folk men värt de för man behöver komma ut å se nå annat oxå mellan varven.

HA DE GOTT NU Å VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON