Så var de mitt i natten å jag sover inte :tired:

:tired: Så var de mitt i natten å jag sover ännu inte JIPPIE int alls :tired:
:tired:

:tired:
Så var klockan snart två på natten å jag är vaken ännu KLAR VAKEN JIPPIE int alls VILL SOVA, men tydligen vill inte min kropp i övrigt de som vanligt så nu är man här klarvaken å glor på tv.
Ja menar kan jag inte sova så kan jag lika gärna glo på dumburken ett tag i hopp om att de kommer nån spännande film som jag VILL se för då kan ni ge er faaaan på att jag somnar OMG.
:tired:
De med sömnen å mig har blivit en hel vetenskap känns de som jag gör allt för att sova å ju mer jag försöker desto sämre går de så jag kanske ska bestämma mig för att vara vaken på nätterna i stället å sova på dagarna men då small man väl OMG oxå.....de börjar kännas som om jag skulle vilja ha sömntabletter för att få sova så skallen pallar men vill inte äter nog mycke medicin som de är.....men ska ha ett snack med min läkare om mina mediciner så får vi se vad vi kan komma fram till tillsammans för de finns en medicin dom kan skriva ut åt mig som skulle göra mig väldigt mycke mer mobil å jag skulle slippa mycke värkattacker då så vi får se vad jag gör åt den saken.
:tired:
Nää idag har de varit en lugn dag har inte gått många knop alls....men den glädjande nyheten är att Ayas mage är tillbaka till de normala så nu kan vi sova i lugn å ro igen å de känns skönt.
Visst hon har sovit mycke idag men de var väl inte mer än väntat efter de hon gick igenom.
:tired:
Men nu hoppas jag ni haft en underbar dag i dag trots kylan för nu ska jag försöka sova lite så sussa sött alla så hörs vi senare idag med lite mera klotter å kladd om några timmar.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNALLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de mitt i natten å jag sover inte :tired:

:tired: Så var de mitt i natten å jag sover ännu inte JIPPIE int alls :tired:
:tired:

:tired:
Så var klockan snart två på natten å jag är vaken ännu KLAR VAKEN JIPPIE int alls VILL SOVA, men tydligen vill inte min kropp i övrigt de som vanligt så nu är man här klarvaken å glor på tv.
Ja menar kan jag inte sova så kan jag lika gärna glo på dumburken ett tag i hopp om att de kommer nån spännande film som jag VILL se för då kan ni ge er faaaan på att jag somnar OMG.
:tired:
De med sömnen å mig har blivit en hel vetenskap känns de som jag gör allt för att sova å ju mer jag försöker desto sämre går de så jag kanske ska bestämma mig för att vara vaken på nätterna i stället å sova på dagarna men då small man väl OMG oxå.....de börjar kännas som om jag skulle vilja ha sömntabletter för att få sova så skallen pallar men vill inte äter nog mycke medicin som de är.....men ska ha ett snack med min läkare om mina mediciner så får vi se vad vi kan komma fram till tillsammans för de finns en medicin dom kan skriva ut åt mig som skulle göra mig väldigt mycke mer mobil å jag skulle slippa mycke värkattacker då så vi får se vad jag gör åt den saken.
:tired:
Nää idag har de varit en lugn dag har inte gått många knop alls....men den glädjande nyheten är att Ayas mage är tillbaka till de normala så nu kan vi sova i lugn å ro igen å de känns skönt.
Visst hon har sovit mycke idag men de var väl inte mer än väntat efter de hon gick igenom.
:tired:
Men nu hoppas jag ni haft en underbar dag i dag trots kylan för nu ska jag försöka sova lite så sussa sött alla så hörs vi senare idag med lite mera klotter å kladd om några timmar.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNALLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TONIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON