Så var de torsdag helgen närmar sig :D



Godmorgon alla ha ha ha :) nää så kul var de inte jag har inte stigit upp nu utan har varit vaken ett bra tag så tyckte bara de var skoj att skriva så för mer än en kommer lyfta på ögonbrynen.
Men kan lova er så är inte fallet vore ett under om jag skulle fått sova så länge rena drömmen.

Men idag blir de en lugn dag här ska bara slappa å mysa med hundarna idag känner jag för skallen är i lite smärre obalans.......fast den är väl å andra sidan aldrig balanserad så spelar roll.
Men de är de som är de lustiga man vänjer sig vid de hela helt enkelt.

Idag är de jätte vackert ute MEN de är oxå jätte kallt så man är inte ute mer än nöden kräver om vi säger som så :S Loppan vill bara göra de hon ska å sen springa in igen hon fryser så lätt.
Dom andra tål lite mer kyla faktiskt även om dom oxå börjar frysa efter ett tag så kan dom vara ute lite längre så brukar sluta med att jag stoppar in loppan i jackan medans dom andra gör sitt.

Har även pratat med min gumma idag min dagliga dos av hennes röst hi hi hi men hon ska titta förbi sen så jag kan hjälpa henne för nåt har blivit fel med hennes minneskort på mobilen för de fattas hur mycke bilder som helst på den just nu å de ska de inte göra.....så ska söka felet sen ikväll.

Nää nu ska jag fixa lite annat så ni får ha de så bra tills vi hörs igen vilket säkert blir till kvällen då dyker de upp en nattblogg om de inte kommer nå annat före de vill säga ;)

VAR RÄDDA OM VARANDRA MAN LEVER BARA EN GÅNG TA TILL VARA PÅ DEN
LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA NI HAR.


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var de torsdag helgen närmar sig :D



Godmorgon alla ha ha ha :) nää så kul var de inte jag har inte stigit upp nu utan har varit vaken ett bra tag så tyckte bara de var skoj att skriva så för mer än en kommer lyfta på ögonbrynen.
Men kan lova er så är inte fallet vore ett under om jag skulle fått sova så länge rena drömmen.

Men idag blir de en lugn dag här ska bara slappa å mysa med hundarna idag känner jag för skallen är i lite smärre obalans.......fast den är väl å andra sidan aldrig balanserad så spelar roll.
Men de är de som är de lustiga man vänjer sig vid de hela helt enkelt.

Idag är de jätte vackert ute MEN de är oxå jätte kallt så man är inte ute mer än nöden kräver om vi säger som så :S Loppan vill bara göra de hon ska å sen springa in igen hon fryser så lätt.
Dom andra tål lite mer kyla faktiskt även om dom oxå börjar frysa efter ett tag så kan dom vara ute lite längre så brukar sluta med att jag stoppar in loppan i jackan medans dom andra gör sitt.

Har även pratat med min gumma idag min dagliga dos av hennes röst hi hi hi men hon ska titta förbi sen så jag kan hjälpa henne för nåt har blivit fel med hennes minneskort på mobilen för de fattas hur mycke bilder som helst på den just nu å de ska de inte göra.....så ska söka felet sen ikväll.

Nää nu ska jag fixa lite annat så ni får ha de så bra tills vi hörs igen vilket säkert blir till kvällen då dyker de upp en nattblogg om de inte kommer nå annat före de vill säga ;)

VAR RÄDDA OM VARANDRA MAN LEVER BARA EN GÅNG TA TILL VARA PÅ DEN
LEV LIVET SOM OM VARJE DAG VORE DEN SISTA NI HAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON