Så var tisdagen här med strålande väder :D



Så var tisdagen här å vädret ute är strålande helt enkelt underbart skönt är de....så jag har hunnit ta en prommis med mina små odjur skönt var de som bara attan å hundarna busade som bara den.
Idag har jag inte planerat just nånting alls ska bara ta de lugnt å slappa för dagen igår tog på krafterna eller på skallen heter de nog för har mest legat å hållt fast den idag fram till för en liten stund sen....så nu har jag petat i mig kaffe för att förhoppningsvis börja må bättre optimisten ni vet den lever ännu å de är jag i ett nötskal.

Min son har åkt iväg för att jobba så de är bara jag å hundarna hemma nu å vi bara myser å slappar å ska så göra resten av dagen finns inte ork för nå annat.

Ska försöka få tag i en bil sen så jag kan hämta han för dom har mycke på jobbet just nu så han är gode slut när kvällen kommer så att gå hem skulle bli mycke för han när han redan varit på benen i över 8 timmar, han brukar vara totalt slut när dom jobbat klart.

Men hoppas ni får en underbar dag idag å passar på att njuta av den allt ni bara kan för idag är de verkligen vår ute å så kan de gärna få förbli vill ha bort snön nu känner jag.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA VARA PÅ LIVET FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG
SÅ GÖR DE RÄTT FÖRSTA GÅNGEN MAN FÅR SÄLLAN EN ANDRA CHANS


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Så var tisdagen här med strålande väder :D



Så var tisdagen här å vädret ute är strålande helt enkelt underbart skönt är de....så jag har hunnit ta en prommis med mina små odjur skönt var de som bara attan å hundarna busade som bara den.
Idag har jag inte planerat just nånting alls ska bara ta de lugnt å slappa för dagen igår tog på krafterna eller på skallen heter de nog för har mest legat å hållt fast den idag fram till för en liten stund sen....så nu har jag petat i mig kaffe för att förhoppningsvis börja må bättre optimisten ni vet den lever ännu å de är jag i ett nötskal.

Min son har åkt iväg för att jobba så de är bara jag å hundarna hemma nu å vi bara myser å slappar å ska så göra resten av dagen finns inte ork för nå annat.

Ska försöka få tag i en bil sen så jag kan hämta han för dom har mycke på jobbet just nu så han är gode slut när kvällen kommer så att gå hem skulle bli mycke för han när han redan varit på benen i över 8 timmar, han brukar vara totalt slut när dom jobbat klart.

Men hoppas ni får en underbar dag idag å passar på att njuta av den allt ni bara kan för idag är de verkligen vår ute å så kan de gärna få förbli vill ha bort snön nu känner jag.

VAR RÄDDA OM VARANDRA Å TA VARA PÅ LIVET FÖR MAN LEVER BARA EN GÅNG
SÅ GÖR DE RÄTT FÖRSTA GÅNGEN MAN FÅR SÄLLAN EN ANDRA CHANS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON