Säger Sussa sött till er redan nu :tired:

:tired: Passar på å säger sussa sött till er redan nu för är trött :tired:
:tired:

:tired:
Tänkte passa på att önska er en god natt med mycke sömn redan nu.....jag ska inte lägga mig ännu utan jag ska diska hämta hem min son å ta ut hundarna en sista gång först innan jag lägger mig men de blir så sent annars om jag inte gör bort de nu.
:tired:
Imorron ska jag iväg på stan med min gumma å de ska bli underbart att komma ut ett tag känner jag behöver verkligen de nu för med henne kan jag koppla bort de onda för en stund.
Sen så ska vi kolla runt på affärer å vet inte ännu men en kaffe lär vi nog allt ta oss för vad vore stan annars för oss utan en kopp rykande het JAVA då skulle de ju kännas fel utan den.
:tired:
Men nu blir de en jätte kort blogg idag för har inte gjort så mycke pga skallen utan mest vila å de går inte skriva så mycke om de annat än att jag vilat hela dagen så gott som varit ut med hundarna men utöver de har de varit lugnt å stilla idag.
:tired:
Så nu ska jag ta å ta hand om disken innan vattnet blir kallt för då blir inte vattnet nå roligt då måste man börja om från början igen så vi får höras imorron när jag är hemma från stan igen så ha de så bra nu resten av kvällen å njut av varandras sällskap eller som mig av hundarnas sällskap.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TO NIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Säger Sussa sött till er redan nu :tired:

:tired: Passar på å säger sussa sött till er redan nu för är trött :tired:
:tired:

:tired:
Tänkte passa på att önska er en god natt med mycke sömn redan nu.....jag ska inte lägga mig ännu utan jag ska diska hämta hem min son å ta ut hundarna en sista gång först innan jag lägger mig men de blir så sent annars om jag inte gör bort de nu.
:tired:
Imorron ska jag iväg på stan med min gumma å de ska bli underbart att komma ut ett tag känner jag behöver verkligen de nu för med henne kan jag koppla bort de onda för en stund.
Sen så ska vi kolla runt på affärer å vet inte ännu men en kaffe lär vi nog allt ta oss för vad vore stan annars för oss utan en kopp rykande het JAVA då skulle de ju kännas fel utan den.
:tired:
Men nu blir de en jätte kort blogg idag för har inte gjort så mycke pga skallen utan mest vila å de går inte skriva så mycke om de annat än att jag vilat hela dagen så gott som varit ut med hundarna men utöver de har de varit lugnt å stilla idag.
:tired:
Så nu ska jag ta å ta hand om disken innan vattnet blir kallt för då blir inte vattnet nå roligt då måste man börja om från början igen så vi får höras imorron när jag är hemma från stan igen så ha de så bra nu resten av kvällen å njut av varandras sällskap eller som mig av hundarnas sällskap.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥

♥ SO SLEEP TIGHT TO NIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON