Säng, säng, säng sova sova :tired:

:tired: Säng säng säng sova sova säng säng säng sova sova :tired:
:tired:

:tired:
Ja så var de slut på fredag kvälle å sängen väntar om sen sömnen oxå gör de återstår att se minsann men ska i alla fall försöka att sova nu för är jätte trött, ögonlocken väger bly.
:tired:
Men idag har jag mest tagit de lugnt å slappat med hundarna tagit en liten prommis för de vart varmt på kvällen så då passade jag på att gå en lite sväng med mina hundar....för till å med Loppan tyckte om de å hade gärna gått ännu längre såg jag.
:tired:
Men har i alla fall hämtat hem min son å skulle handla lite mjölk å fil innan vi åkte hem men var tvungen kolla hur mycke jag hade på kontot först å döm om min förvåning när de var 300:- på de som jag visste var tomt......å på insättningen stod de God Jul å inge mera så mina kugghjul i skallen började snurra å jag funderade å funderade först trodde jag de var gumman min för hon brukar ibland göra så å överraska mig men kändes inte som om de var hon på nåt konstigt vis.
Så jag skrev ett mess till lillebror som hade satt in till taxi åt min son igår när de var så kallt ute så han slapp gå 5 km i kylan.....å mycke riktigt fick ett mess av han nyss att de var han å att han gjorde de för att han kände för de.....:love::love::love: då kan ni tänka er vad glad jag blev.
För hade bara 70:- kvar att använda till mjölk så nu kunde vi unna oss lite gott till helgen å mjölk å fil utan problem så snacka om att jag blev glad...har världens bästa lillebror helt enkelt.
:tired:
Så nu är man hemma har handlat lite på macken å hunnit hoppa i jamasen å krypt in under filten så nu ska här bara mysas tills jag ska sova om bara John Blund vill komma med sömnen så vore jag ju tacksam till max så håll tummarna alla att han kommer när jag nu lagt mig.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar dag å kväll å att ni fått njuta riktigt mycke med era nära å kära å kanske fått i er lite gomat så här inför starten av helgen å att ni sen får sussa sött.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥                         ♥                         ♥
♥ SO GOOD NIGHT SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Säng, säng, säng sova sova :tired:

:tired: Säng säng säng sova sova säng säng säng sova sova :tired:
:tired:

:tired:
Ja så var de slut på fredag kvälle å sängen väntar om sen sömnen oxå gör de återstår att se minsann men ska i alla fall försöka att sova nu för är jätte trött, ögonlocken väger bly.
:tired:
Men idag har jag mest tagit de lugnt å slappat med hundarna tagit en liten prommis för de vart varmt på kvällen så då passade jag på att gå en lite sväng med mina hundar....för till å med Loppan tyckte om de å hade gärna gått ännu längre såg jag.
:tired:
Men har i alla fall hämtat hem min son å skulle handla lite mjölk å fil innan vi åkte hem men var tvungen kolla hur mycke jag hade på kontot först å döm om min förvåning när de var 300:- på de som jag visste var tomt......å på insättningen stod de God Jul å inge mera så mina kugghjul i skallen började snurra å jag funderade å funderade först trodde jag de var gumman min för hon brukar ibland göra så å överraska mig men kändes inte som om de var hon på nåt konstigt vis.
Så jag skrev ett mess till lillebror som hade satt in till taxi åt min son igår när de var så kallt ute så han slapp gå 5 km i kylan.....å mycke riktigt fick ett mess av han nyss att de var han å att han gjorde de för att han kände för de.....:love::love::love: då kan ni tänka er vad glad jag blev.
För hade bara 70:- kvar att använda till mjölk så nu kunde vi unna oss lite gott till helgen å mjölk å fil utan problem så snacka om att jag blev glad...har världens bästa lillebror helt enkelt.
:tired:
Så nu är man hemma har handlat lite på macken å hunnit hoppa i jamasen å krypt in under filten så nu ska här bara mysas tills jag ska sova om bara John Blund vill komma med sömnen så vore jag ju tacksam till max så håll tummarna alla att han kommer när jag nu lagt mig.
:tired:
Hoppas ni haft en underbar dag å kväll å att ni fått njuta riktigt mycke med era nära å kära å kanske fått i er lite gomat så här inför starten av helgen å att ni sen får sussa sött.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å SNÄLLA VAR RÄDDA OM VARANDRA ♥
♥                         ♥                         ♥
♥ SO GOOD NIGHT SLEEP TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON