Sol, sol strålande sol :D



Godmorgon alla glada idag är de ett underbart väder ute solen skiner å de är några enstaka minusgrader så himla skönt så.....:D har hunnit gå en prommis med mina hundar på morgonen i de vackra vädret å vi njöt allihopa.

Idag vaknade jag utan väckare å tro mig de händer inte ofta för oftast så sover jag hårdast på morronsidan eftersom nätterna blir väldigt hackiga men imorse vaknade jag strax före nio å var relativt pigg oxå så bestämde mig för att traska iväg på en prommis när de var så fint ute.

Ska iväg på en liten stund med min gumma på stan å kolla runt lite å bara njuta av hennes sällskap så de ska bli skönt måste jag erkänna behöver hennes sällskap nu........de var därför jag gick för visste jag skulle hinna de utan problem när jag var uppe så tidigt.

Men hoppas ni passar på å njuter i vårat bvackra vårväder som vi fått de ska jag göra, men vi hörs senare med lite mer klotter å kladd om dagens händelser å tankar.

VAR RÄDDA OM VARANDRA VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA VARA PÅ DEN


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Sol, sol strålande sol :D



Godmorgon alla glada idag är de ett underbart väder ute solen skiner å de är några enstaka minusgrader så himla skönt så.....:D har hunnit gå en prommis med mina hundar på morgonen i de vackra vädret å vi njöt allihopa.

Idag vaknade jag utan väckare å tro mig de händer inte ofta för oftast så sover jag hårdast på morronsidan eftersom nätterna blir väldigt hackiga men imorse vaknade jag strax före nio å var relativt pigg oxå så bestämde mig för att traska iväg på en prommis när de var så fint ute.

Ska iväg på en liten stund med min gumma på stan å kolla runt lite å bara njuta av hennes sällskap så de ska bli skönt måste jag erkänna behöver hennes sällskap nu........de var därför jag gick för visste jag skulle hinna de utan problem när jag var uppe så tidigt.

Men hoppas ni passar på å njuter i vårat bvackra vårväder som vi fått de ska jag göra, men vi hörs senare med lite mer klotter å kladd om dagens händelser å tankar.

VAR RÄDDA OM VARANDRA VI LEVER BARA EN GÅNG SÅ TA VARA PÅ DEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON