Godförmiddag alla glada nu är de söndag :D



Godförmiddag alla glada nu är de söndag igen å vilodagen så stort :D å självklart har jag häcken full då för jag är ju som kärringen mot strömmen :blush: som vanligt varför vara normal??????
Jsg tycker inte om att vara som alla andra för de blir tråkigt ju så jag är tvärtom många gånger istället de är roligare å lite mer chockande.

Jag håller just nu på att tvätta kläder i tvättstugan de är såna här gånger man saknar att ha en tvättmaskin i lägenheten tyvärr men de går ganska bra ändå har tvättstugan varje söndag om de går å helst mellan tolv å fem för då har jag kvällen fri å kan mysa med hundarna men finns inte nån annan tid än den sena så tar jag ju givetvis den tiden ;)

Men en sak som jag kan störa mig på med tvättstugan är faktiskt de att en del inte städar efter sig när dom är klara........å jag vet den klassiska men de är bara så varför tror en del att de är helt okey att lämna sin skit efter sig för nån annan att ta reda på??????......ja menar vi bor inte på hotell sist jag kollade å de tar inte ens fem minuter att sopa av golvet å tömma filtren på damm å ludd.

Igår kväll hade min rar :mad: granne fest IGEN å de stör mig inte så mycke att dom har fest å sen går ut MEN de stör mig desto mer när dom kommer hem vid halv tre på natten å startar musiken igen på samma jävla höga nivå å sen springer runt med sina höga klackar så de smattrar i golvet de stör mig desto mera kan jag erkänna för den tiden ska de vara tyst å de finns dom som faktiskt försöker sova i huset även om dom inte vill göra de.

Men idag blir en lugn dag för mycke sömn blev de inte inatt så TACK GRANNARNA för de som om jag inte får nog lite sömn som de är redan :mad: men men bara kämpa på så blir lugnt idag ska städa imorron men idag ska jag mest ta de lugnt med hundarna å slappa.

Ha en underbar dag å njut av de underbara vädret som vi har idag för idag blåser de inte å är varmt så en perfekt dag för prommis å njuta av de underbara vädret.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godförmiddag alla glada nu är de söndag :D



Godförmiddag alla glada nu är de söndag igen å vilodagen så stort :D å självklart har jag häcken full då för jag är ju som kärringen mot strömmen :blush: som vanligt varför vara normal??????
Jsg tycker inte om att vara som alla andra för de blir tråkigt ju så jag är tvärtom många gånger istället de är roligare å lite mer chockande.

Jag håller just nu på att tvätta kläder i tvättstugan de är såna här gånger man saknar att ha en tvättmaskin i lägenheten tyvärr men de går ganska bra ändå har tvättstugan varje söndag om de går å helst mellan tolv å fem för då har jag kvällen fri å kan mysa med hundarna men finns inte nån annan tid än den sena så tar jag ju givetvis den tiden ;)

Men en sak som jag kan störa mig på med tvättstugan är faktiskt de att en del inte städar efter sig när dom är klara........å jag vet den klassiska men de är bara så varför tror en del att de är helt okey att lämna sin skit efter sig för nån annan att ta reda på??????......ja menar vi bor inte på hotell sist jag kollade å de tar inte ens fem minuter att sopa av golvet å tömma filtren på damm å ludd.

Igår kväll hade min rar :mad: granne fest IGEN å de stör mig inte så mycke att dom har fest å sen går ut MEN de stör mig desto mer när dom kommer hem vid halv tre på natten å startar musiken igen på samma jävla höga nivå å sen springer runt med sina höga klackar så de smattrar i golvet de stör mig desto mera kan jag erkänna för den tiden ska de vara tyst å de finns dom som faktiskt försöker sova i huset även om dom inte vill göra de.

Men idag blir en lugn dag för mycke sömn blev de inte inatt så TACK GRANNARNA för de som om jag inte får nog lite sömn som de är redan :mad: men men bara kämpa på så blir lugnt idag ska städa imorron men idag ska jag mest ta de lugnt med hundarna å slappa.

Ha en underbar dag å njut av de underbara vädret som vi har idag för idag blåser de inte å är varmt så en perfekt dag för prommis å njuta av de underbara vädret.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON