Godmorgon alla eller är de kanske godafton :O


≈◊≈

Så var de fredag igen å helgen är här med välförtjänt ledighet å mysande för alla knegare...jag går hemma så har ju egentligen helg året runt men vi brukar göra extra god middag å ha en myskväll allt för att göra de speciellt när de är helg.
≈◊≈

Nu jobbar tyvärr min son både idag å imorron till kvart i elva på kvällen så jag hoppas vi kan göra god middag på söndag i alla fall å mysa lite då för de är den enda lediga dagen han har denna helg i alla fall å då gör man de bästa man kan av situationen.
≈◊≈
Idag hade jag dåligt samvete när min son for till jobbet för han har migrän ibland å de har han idag men han for ändå å jobbade för han hade lovat jobba nån annans skift oxå så han bet ihop å åkte iväg för ett tag sen så jag hoppas verkligen att de går bra å att dom har de lugnt på jobbet ikväll så han pallar att jobba med huvudvärken.
≈◊≈

Jag är van att ha min huvudvärk så för mig är de inte lika tufft men jag har oxå den möjligheten att lägga mig å vila mellan varven under dagen de har inte han när han jobbar så nu håller jag tummar å tår att de går bra idag......sen fick han extra timmar nästa vecka så han kommer nästan upp i en heltid nästa vecka så de känns bra.
≈◊≈

Själv ska jag försöka ge mig på att byta gardiner å dammsuga i helgen så de blir fint igen hemma för känns som ett enda kaos nu även om de inte är de så känns de så å jag hatar när de gör de för vill inte ha oreda utan vill ha de fint å städat, men man kan inte göra mer än skallen klarar av de har jag minsann lärt mig genom alla åren av värk att ta de i den takt de går.
≈◊≈

Hoppas ni får en underbar dag å en skön helg nu med mycke mysande å slappande så hörs vi senare ikväll eller imorron beror på vad jag hittar på för nå spännande att göra under dagen.
≈◊≈

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA Å UNIKA PÅ SITT EGET VIS.
≈◊≈


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Godmorgon alla eller är de kanske godafton :O


≈◊≈

Så var de fredag igen å helgen är här med välförtjänt ledighet å mysande för alla knegare...jag går hemma så har ju egentligen helg året runt men vi brukar göra extra god middag å ha en myskväll allt för att göra de speciellt när de är helg.
≈◊≈

Nu jobbar tyvärr min son både idag å imorron till kvart i elva på kvällen så jag hoppas vi kan göra god middag på söndag i alla fall å mysa lite då för de är den enda lediga dagen han har denna helg i alla fall å då gör man de bästa man kan av situationen.
≈◊≈
Idag hade jag dåligt samvete när min son for till jobbet för han har migrän ibland å de har han idag men han for ändå å jobbade för han hade lovat jobba nån annans skift oxå så han bet ihop å åkte iväg för ett tag sen så jag hoppas verkligen att de går bra å att dom har de lugnt på jobbet ikväll så han pallar att jobba med huvudvärken.
≈◊≈

Jag är van att ha min huvudvärk så för mig är de inte lika tufft men jag har oxå den möjligheten att lägga mig å vila mellan varven under dagen de har inte han när han jobbar så nu håller jag tummar å tår att de går bra idag......sen fick han extra timmar nästa vecka så han kommer nästan upp i en heltid nästa vecka så de känns bra.
≈◊≈

Själv ska jag försöka ge mig på att byta gardiner å dammsuga i helgen så de blir fint igen hemma för känns som ett enda kaos nu även om de inte är de så känns de så å jag hatar när de gör de för vill inte ha oreda utan vill ha de fint å städat, men man kan inte göra mer än skallen klarar av de har jag minsann lärt mig genom alla åren av värk att ta de i den takt de går.
≈◊≈

Hoppas ni får en underbar dag å en skön helg nu med mycke mysande å slappande så hörs vi senare ikväll eller imorron beror på vad jag hittar på för nå spännande att göra under dagen.
≈◊≈

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR VÄRDEFULLA Å UNIKA PÅ SITT EGET VIS.
≈◊≈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON