JIPPIE sängen ropar på mig jag är trött :tired:

:tired: JIPPIE nu ropar sängen mitt namn dags att sova är trött trött trött :tired:
:tired:

:tired:
Idag har jag hunnit mer an vad jag hade tänkt mig så jag jublar rent inom mig av glädje "JIPPIE" jag gjorde de ÄNTLIGEN....nu tänker ni säkert japp nu har de verkligen snurrat för henne totalt men så illa är de inte vänner utan jag jublar för att jag fått mycke gjort idag å de gick lätt.
Troligast får jag sota för detta imorron men de är smällar man får ta helt enkelt om man ska ha de fint hemma.......jag började ju dagen med kaffe så klart annars funkar ju inte kroppen som den ska.
:tired:
Sen vart de dammtorka som stod på schemat å sen satte jag i gång å koka fläsklägg som vi skulle ha till middag å rotmos fast på mitt vis med sötpotatis å morötter gjorde jag de å de blev gott.
Sen samlade jag ihop all tvätt å startade en maskin i tvättstugan å medans den gick så gick jag ner å dammsög mitt hem.....så nu kanske ni förstår mitt "JIPPIE" i början jag har äntligen fått bort dammgrävlingarna jag hade i mitt hem så nu är golvet säkert igen, imorron ska jag skura av golven oxå så är allt gjort å städa ur toan rejält.
:tired:
Men först imorron ska jag med gumman en sväng å göra några ärenden å lurar väl på en kop kaffe oxå för annars känns de ju konstigt att vi varit iväg för vi dricker ju alltid kaffe på stan.
Sen saknar jag min gumma så himla mycke nu för vi har inte träffats på hela helgen så ska bli jätte skönt att få umgås med henne å bara ta de lugnt å vara...för med henne kan jag vara mig själv.
När jag sen kommer hem blir de skura av golven som gäller innan jag är helt nöjd med mitt hem, ja jag måste nog diska oxå å ge mina blommor vatten så dom inte tror dom lever i en öken.
:tired:
Men nu ska jag krypa ner under täcket å bara ta de lugnt å mysa en stund framför tv:n med hundarna så klart innan jag somnar för natten, "OM" jag somnar för natten vill säga de är ett STORT "OM" när de gäller min sömn kan jag lova er men skam den som ger sig kan ju ha turen på min sida eller oturen heter de väl för har mer otur än tur i livet när de kommer till att vara sjuk så att säga, förutom lite galen för de har jag alltid varit lite knäpp alltså, GALEN lite gör livet lättare.
Men känns underbart att få allt gjort som jag velat göra länge men som huvudet stoppat för mig länge så lägger mig faktiskt inatt med ett leende på läpparna för en gångs skull :D
:tired:
Sen imorron håller man tummar å tår att man inte vaknar med en huvudvärk som tar knäcken på en utan bara den vanliga värken....ha ha ha nu var jag allt lustig minsann för när har de gått ens väg någonsin när de gäller min skalle.......Hmm.....låt mig tänka på de.....jo just jag ALDRIG men nån gång ska vara den första för allt sägs de ju ni vet den obote optimisten lever än i mig.
:tired:
Nää nu säger jag Natti Natti till er alla å hoppas att ni haft en otroligt underbar helg å speciellt söndag för de har jag haft, även om de innehöll hushållsjobb så var de en bra söndag för mig.
Imorron återkommer jag med mera klotter å kladd å tankar å roliga funderingar kring livet i sig, men de blir då de så tills dess Natti Natti alla nattsuddare.
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT ALLA ♥

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ LEV LIVET FULLT UT VAR EVIGA DAG ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

JIPPIE sängen ropar på mig jag är trött :tired:

:tired: JIPPIE nu ropar sängen mitt namn dags att sova är trött trött trött :tired:
:tired:

:tired:
Idag har jag hunnit mer an vad jag hade tänkt mig så jag jublar rent inom mig av glädje "JIPPIE" jag gjorde de ÄNTLIGEN....nu tänker ni säkert japp nu har de verkligen snurrat för henne totalt men så illa är de inte vänner utan jag jublar för att jag fått mycke gjort idag å de gick lätt.
Troligast får jag sota för detta imorron men de är smällar man får ta helt enkelt om man ska ha de fint hemma.......jag började ju dagen med kaffe så klart annars funkar ju inte kroppen som den ska.
:tired:
Sen vart de dammtorka som stod på schemat å sen satte jag i gång å koka fläsklägg som vi skulle ha till middag å rotmos fast på mitt vis med sötpotatis å morötter gjorde jag de å de blev gott.
Sen samlade jag ihop all tvätt å startade en maskin i tvättstugan å medans den gick så gick jag ner å dammsög mitt hem.....så nu kanske ni förstår mitt "JIPPIE" i början jag har äntligen fått bort dammgrävlingarna jag hade i mitt hem så nu är golvet säkert igen, imorron ska jag skura av golven oxå så är allt gjort å städa ur toan rejält.
:tired:
Men först imorron ska jag med gumman en sväng å göra några ärenden å lurar väl på en kop kaffe oxå för annars känns de ju konstigt att vi varit iväg för vi dricker ju alltid kaffe på stan.
Sen saknar jag min gumma så himla mycke nu för vi har inte träffats på hela helgen så ska bli jätte skönt att få umgås med henne å bara ta de lugnt å vara...för med henne kan jag vara mig själv.
När jag sen kommer hem blir de skura av golven som gäller innan jag är helt nöjd med mitt hem, ja jag måste nog diska oxå å ge mina blommor vatten så dom inte tror dom lever i en öken.
:tired:
Men nu ska jag krypa ner under täcket å bara ta de lugnt å mysa en stund framför tv:n med hundarna så klart innan jag somnar för natten, "OM" jag somnar för natten vill säga de är ett STORT "OM" när de gäller min sömn kan jag lova er men skam den som ger sig kan ju ha turen på min sida eller oturen heter de väl för har mer otur än tur i livet när de kommer till att vara sjuk så att säga, förutom lite galen för de har jag alltid varit lite knäpp alltså, GALEN lite gör livet lättare.
Men känns underbart att få allt gjort som jag velat göra länge men som huvudet stoppat för mig länge så lägger mig faktiskt inatt med ett leende på läpparna för en gångs skull :D
:tired:
Sen imorron håller man tummar å tår att man inte vaknar med en huvudvärk som tar knäcken på en utan bara den vanliga värken....ha ha ha nu var jag allt lustig minsann för när har de gått ens väg någonsin när de gäller min skalle.......Hmm.....låt mig tänka på de.....jo just jag ALDRIG men nån gång ska vara den första för allt sägs de ju ni vet den obote optimisten lever än i mig.
:tired:
Nää nu säger jag Natti Natti till er alla å hoppas att ni haft en otroligt underbar helg å speciellt söndag för de har jag haft, även om de innehöll hushållsjobb så var de en bra söndag för mig.
Imorron återkommer jag med mera klotter å kladd å tankar å roliga funderingar kring livet i sig, men de blir då de så tills dess Natti Natti alla nattsuddare.
:tired:
♥ GOD NATT SOV GOTT Å DRÖM SÖTT ALLA ♥

♥ VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ LEV LIVET FULLT UT VAR EVIGA DAG ♥

♥ DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT ♥
:tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON