Måndag morron å mitt huvud mår skit ;(



Så var de måndag morron å mitt huvud känns så tungt ;( eller mitt huvud mår skit helt enkelt så idag blir de en väldigt väldigt lugn dag här hemma hade tänkt dammsuga men de får allt vänta nån dag till för går inte att starta jetplanet idag när jag har så ont...så får bli en vilo dag istället.

Jag har hunnit vara ute å gå en rejäl prommis med hundarna men trodde skallen skulle smälla innan jag var hemma igen milt uttryckt så de gör jag inte om med denna värk kan jag lova er.
Men ska bara ta de lugnt med hundarna idag å hoppas att värken är lite bättre imorron så kan jag dammsuga då istället för dammet å hundhåren försvinner ju då inte av sig själv tills dess :D

Men vädret idag är underbart så de var ändå skönt att komma ut en stund så hundarna fick göra sitt å springa av sig lite för då lägger dom sig till ro när man kommer hem igen som dom gjort nu.
Dom har slängt sig till höger å vänster om mig å bara mår gott å jag mår gott när dom mår gott så jag ska dricka lite mer kaffe å bara ta de lugnt känner jag.

Men hoppas ni får en underbar dag med mycke slappande å passa på å var ute i de otroligt vackra vädret vi fått för snart blir de säkert kallt igen eller börjat storma å snöa så njut nu.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måndag morron å mitt huvud mår skit ;(



Så var de måndag morron å mitt huvud känns så tungt ;( eller mitt huvud mår skit helt enkelt så idag blir de en väldigt väldigt lugn dag här hemma hade tänkt dammsuga men de får allt vänta nån dag till för går inte att starta jetplanet idag när jag har så ont...så får bli en vilo dag istället.

Jag har hunnit vara ute å gå en rejäl prommis med hundarna men trodde skallen skulle smälla innan jag var hemma igen milt uttryckt så de gör jag inte om med denna värk kan jag lova er.
Men ska bara ta de lugnt med hundarna idag å hoppas att värken är lite bättre imorron så kan jag dammsuga då istället för dammet å hundhåren försvinner ju då inte av sig själv tills dess :D

Men vädret idag är underbart så de var ändå skönt att komma ut en stund så hundarna fick göra sitt å springa av sig lite för då lägger dom sig till ro när man kommer hem igen som dom gjort nu.
Dom har slängt sig till höger å vänster om mig å bara mår gott å jag mår gott när dom mår gott så jag ska dricka lite mer kaffe å bara ta de lugnt känner jag.

Men hoppas ni får en underbar dag med mycke slappande å passa på å var ute i de otroligt vackra vädret vi fått för snart blir de säkert kallt igen eller börjat storma å snöa så njut nu.

VAR RÄDDA OM VARANDRA FÖR ALLA ÄR UNIKA PÅ SITT EGET VIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON