Måndagkväll å mitt huvud väger bly är trött :tired:

:tired: Så var de måndagkväll å mitt huvud väger bly är super trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu är en dag till ända å jag med den känns som skallen väger bly pga all jävla huvudvärk sen har jag aningen feber oxå "JIPPIE" undrar om de itne finns nå mer han kan ge mig när han lika håller på kanske en släng av svinflunsan......nää den kan de inte vara har vaccinerat mig mot den är nog målarmästarens fel misstänker jag kan få feber vissa gånger då DET hälsar på.
:tired:
Har varit på två långa prommisar idag å de var super skönt men satan vad skallen led av de men jag njöt ändå av den friska luften å jag kan vara helvete så envis när jag sätter den sidan till som jag gjorde idag för ville hundarna skulle få njuta så mycke dom bara kunde av de vackra vädret, Loppan blir så otroligt busig när de är så här varmt ute å de är så skoj att se.
:tired:
Men utöver de har jag inte gjort så mycke annat än hämta hem min son får jobbet å han var klar redan vid tio ikväll så de var skönt att kunna hämta han lite tidigare för en gångs skull.
Så nu har jag hoppat i jamasen å borstat gaddarna så nu ska jag bara mysa å se tv tills jag somnar för brukar somna till tv:ns ljud på svag volym å de är så skönt ställer bara timern så slåt tv:n av sig själv de är lathet men de skiter jag i helt enkelt.
:tired:
Men hoppas att ni har fått ha en bra dag i de vackra vädret å att ni fått njuta av kvällen med era nära å kära för de ska man göra å glöm aldrig att säga att ni älskar varandra innan ni lägger er å sover....å somna ALDRIG NÅGONSIN ovänner de är de inte värt jag lovar.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ SO SLEEO TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT♥
:tired:


Kommentarer

Comment Back Graphic #5

Comment Back | Forward this Picture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Mitt Liv Med Värk -

Måndagkväll å mitt huvud väger bly är trött :tired:

:tired: Så var de måndagkväll å mitt huvud väger bly är super trött :tired:
:tired:

:tired:
Nu är en dag till ända å jag med den känns som skallen väger bly pga all jävla huvudvärk sen har jag aningen feber oxå "JIPPIE" undrar om de itne finns nå mer han kan ge mig när han lika håller på kanske en släng av svinflunsan......nää den kan de inte vara har vaccinerat mig mot den är nog målarmästarens fel misstänker jag kan få feber vissa gånger då DET hälsar på.
:tired:
Har varit på två långa prommisar idag å de var super skönt men satan vad skallen led av de men jag njöt ändå av den friska luften å jag kan vara helvete så envis när jag sätter den sidan till som jag gjorde idag för ville hundarna skulle få njuta så mycke dom bara kunde av de vackra vädret, Loppan blir så otroligt busig när de är så här varmt ute å de är så skoj att se.
:tired:
Men utöver de har jag inte gjort så mycke annat än hämta hem min son får jobbet å han var klar redan vid tio ikväll så de var skönt att kunna hämta han lite tidigare för en gångs skull.
Så nu har jag hoppat i jamasen å borstat gaddarna så nu ska jag bara mysa å se tv tills jag somnar för brukar somna till tv:ns ljud på svag volym å de är så skönt ställer bara timern så slåt tv:n av sig själv de är lathet men de skiter jag i helt enkelt.
:tired:
Men hoppas att ni har fått ha en bra dag i de vackra vädret å att ni fått njuta av kvällen med era nära å kära för de ska man göra å glöm aldrig att säga att ni älskar varandra innan ni lägger er å sover....å somna ALDRIG NÅGONSIN ovänner de är de inte värt jag lovar.
:tired:
♥ GOD NATT, SOV GOTT DRÖM SÖTT Å VAR RÄDDA OM VARANDRA ALLA ÄR VÄRDEFULLA ♥

♥ SO SLEEO TIGHT AND DON'T LET THE BEDBUGS BITE YOU TO NIGHT♥
:tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON